wel als ze 1 straat bij je vandaan zittenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
en hoax want de politie komt nooit na 5 minuten al.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
Sinds wanneer letten meisjes die op Bill vallen op iets andersquote:
Laat mij lekker kicken op mijn macht bij de politiequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Doe oordopjes in ofzo
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Laat mij lekker kicken op mijn macht bij de politie
KGB bestaat niet meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:31 schreef teh_m0nkey het volgende:
Zo smerige KGB-fan zou ik ook wegpesten maar dan met andere methodes dan belletje lellen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:40 schreef The_Terminator het volgende:
TT gerepareerd.
quote:
Volgende keer pak ik mijn Steeksleutel 85 uit mijn garagequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:45 schreef Stooflapje het volgende:
Gewoon respect bijbrengen met de vlakke hand
scherp.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
Ik geil stiekem op de aandacht van de politiequote:Op vrijdag 7 december 2007 23:55 schreef dezenickiscool het volgende:
TS geilt wel stiekem op die aandacht van de buurman
TS is vrouw, dat helpt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
Tuurlijk wel. Wel als ze iemand makkelijk kunnen oppakken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
ook al zitten ze 1 straat bij je vandaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:21 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
Als je 112 beltquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:14 schreef Tahiti het volgende:
[..]
ook al zitten ze 1 straat bij je vandaan.
EHBOquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:36 schreef spijkerbroek het volgende:
'k Heb om de tuin een muur gebouwd en daar op de bovenkant
Glazen scherven ingemetseld met een hele scherpe rand
Naast de deur een 'pling-plong'-bel met daarop 220 volt
Wie dan nog gezond de trap opkomt wordt door de hond gemold
(c) Herman Finkers
Ja natuurlijkquote:
Alsof ze dat vragen. "Ja ik sta hier dan bij een groot ongeluk op de snelweg, en ja, euh, ach, doe de politie maar, dan zien die wel weer verder!"quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Goedeavond, wilt u de politie, brandweer of de ambulance?
Politie mevrouw.
Oke ik verbind u door.
Joh misbruik maken van de macht
Bel ze maar, dan hoor je het.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alsof ze dat vragen. "Ja ik sta hier dan bij een groot ongeluk op de snelweg, en ja, euh, ach, doe de politie maar, dan zien die wel weer verder!"
Ik heb ze al vaker gebeld, ze vragen wat er aan de hand is en nemen aan de hand daarvan een beslissing.quote:
Of je moet explosieven aan z'n deur plakken en dan zo wegrennen en dan met de afstandsbediening van de tv ofzo zorgen dat ze afgaan en dan die afstandsbediening bij hem in de brievenbus doen dan hij zo drukken en BOEMquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mensen die niet 112 bellen als ze politie nodig hebben..
Tevens vanavond als je weet dat hij thuis is gewoon bellen. Naaien ftw.
Het wordt toch echt gevraagd hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alsof ze dat vragen. "Ja ik sta hier dan bij een groot ongeluk op de snelweg, en ja, euh, ach, doe de politie maar, dan zien die wel weer verder!"
Wel erg overdreven om 112 te bellen voor burenoverlast, je kunt gewoon 0900-8844 bellen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja natuurlijk
Goedeavond, wilt u de politie, brandweer of de ambulance?
Politie mevrouw.
Oke ik verbind u door.
Joh misbruik maken van de macht
Met een beetje geluk staan ze dan een paar uur later op je stoepquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel erg overdreven om 112 te bellen voor burenoverlast, je kunt gewoon 0900-8844 bellen.
Dan ga ik altijd pwnen met mn waterpistool. Net zo effectief.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met een beetje geluk staan ze dan een paar uur later op je stoep![]()
Ik zou ook gewoon 112 bellen voor zoiets hoor. Dat 8844 bel ik wel een keer als er een kat in de boom zit.
8844 nummer kan je nog wel 12 uur wachten voordat ze er zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Met een beetje geluk staan ze dan een paar uur later op je stoep![]()
Ik zou ook gewoon 112 bellen voor zoiets hoor. Dat 8844 bel ik wel een keer als er een kat in de boom zit.
Hey zei je eigenlijk wel tegen die buurman zo van huh...BUURMAN, WAT DOET U NU?quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:59 schreef Elixabete het volgende:
[..]
8844 nummer kan je nog wel 12 uur wachten voordat ze er zijn.
Als je de politie nodig hebt lijkt mij dat altijd voor spoed en niet voor een theekransje
Nee, ik verzocht hem te gaan gedragen richting mijquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hey zei je eigenlijk wel tegen die buurman zo van huh...BUURMAN, WAT DOET U NU?
Geweldigquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:46 schreef afcajos het volgende:
Ik heb in een dronken bui een keer 112 gebeld om te zeggen dat ik mijn linker handschoen kwijt was, Het was koud jah
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:46 schreef afcajos het volgende:
Ik heb in een dronken bui een keer 112 gebeld om te zeggen dat ik mijn linker handschoen kwijt was, Het was koud jah
Om vervolgens 3 en een half jaar te wachten op politieactie, als die er uberhaupt komt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel erg overdreven om 112 te bellen voor burenoverlast, je kunt gewoon 0900-8844 bellen.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of je moet explosieven aan z'n deur plakken en dan zo wegrennen en dan met de afstandsbediening van de tv ofzo zorgen dat ze afgaan en dan die afstandsbediening bij hem in de brievenbus doen dan hij zo drukken en BOEM![]()
Nee, dat doe je nooit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:02 schreef McKillem het volgende:
Kan je die pleuris bierkrat niet voor zijn dronken bakkes beuken?
Dat doe ik altijd als ik lastiggevallen word door dit soort laaggeschoolden.
hmm dit is een goed idee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of je moet explosieven aan z'n deur plakken en dan zo wegrennen en dan met de afstandsbediening van de tv ofzo zorgen dat ze afgaan en dan die afstandsbediening bij hem in de brievenbus doen dan hij zo drukken en BOEM![]()
Dat weet jij omdat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nee, dat doe je nooit. [ afbeelding ].
Je overkomt als een internet tough guy, die eerder een briefje voor zijn deur zou hangen met het vriendelijke verzoek om de herrie de volgende keer 'een beetje te beperken', maar dat je best begrijpt dat anderen lol willen hebben en je daar respect voor hebt.quote:
jammer dan weer dat er links voor je post een dommequote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je overkomt als een internet tough guy, die eerder een briefje voor zijn deur zou hangen met het vriendelijke verzoek om de herrie de volgende keer 'een beetje te beperken', maar dat je best begrijpt dat anderen lol willen hebben en je daar respect voor hebt.
Daarom.
blijkbaar weet je wat ik bedoel pikquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
dronkeleer nederlands, mongool.
Ok.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je overkomt als een internet tough guy, die eerder een briefje voor zijn deur zou hangen met het vriendelijke verzoek om de herrie de volgende keer 'een beetje te beperken', maar dat je best begrijpt dat anderen lol willen hebben en je daar respect voor hebt.
Daarom.
hahahahahahahahaha achterlijk stuk schijt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Elixabete het volgende:
[..]
blijkbaar weet je wat ik bedoel pik
Dus is er geen reden voor verbetering
Niet geheel onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:23 schreef Sala-adin het volgende:
Hij wou je gewoon neuken.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:30 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Nee, echt een lekker wijf namelijk
[ afbeelding ]
vette teringnerd lol
mooie tanden
Juist. 0900-TUIGquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:40 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |