Het gaat ook niet om 'beschaving'.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef gelly het volgende:
Gezien de reacties tot nu toe kun je jezelf afvragen of de "brave" burger echt zoveel meer beschaving in z'n donder heeft dan een inbreker.
LOLquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Dr.Nikita het volgende:
Eigen schuld.
Inbreken tot daar aan toe maar niet aan de snelheidslimiet houden is een criminele daad.
Juist, en doet hij dat toch heeft tie een grote hond aan zn reet hangen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om 'beschaving'.
Mijn huis is mijn huis. En daar komt een ander niet ongevraagd binnen.
Ik heb geen hond.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Juist, en doet hij dat toch heeft tie een grote hond aan zn reet hangen.
Hier leren inbrekers hopelijk van dat mensen het niet meer zomaar laten gebeuren, de politie komt toch altijd te laat dus ja dan lossen mensen het zelf wel op.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik heb geen hond.
Maar ik zie niet in waarom ik m'n eigen huis zou moeten ontvluchten. En zachtjes slaan is enigszins irreeel m.i.
Dus tsja... risico van het inbrekersvak zou ik zeggen.
Het is de realiteit. Hoe begrijpelijk ook, ik vind dat je in je eigen huis (dus niet eens zozeer je winkel of werkplek) eigen baas moet kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:47 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hier leren inbrekers hopelijk van dat mensen het niet meer zomaar laten gebeuren, de politie komt toch altijd te laat dus ja dan lossen mensen het zelf wel op.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Limburg.![]()
Ik weet het eigenlijk niet. Die juwelier die vanuit zijn raam schoot, is hier een bekende zaak...maar deze kerel zette echt de achtervolging in. Wat ging hij dan eigenlijk doen? Hem van de baan rijden en zijn bezittingen met geweld terugnemen?
Lol. En iemand die steelt in een winkel mag ook zomaar worden doodgeschoten?quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik vind die personen geen 'mensen' hoor.. oftewel geen mensenrechten oftewel gewoon neerschieten.
Dat is een prima oplossing.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:20 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Lol. En iemand die steelt in een winkel mag ook zomaar worden doodgeschoten?
Doodschieten wil ik niet zeggen, ik vind wel dat je ze je zaak uit mag slaan met een knuppel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:20 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Lol. En iemand die steelt in een winkel mag ook zomaar worden doodgeschoten?
hahahaha, en laten we dan gelijk ook maar alle uitkeringstrekkers en mongolen en gehandicapten afmaken.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Hulde voor de bewoner!!! Job well done!
Vergelijk je inbrekers/winkeldieven nou met gehandicapten, rare vergelijking.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:28 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
hahahaha, en laten we dan gelijk ook maar alle uitkeringstrekkers en mongolen en gehandicapten afmaken.
Nee, maar mensen hier vinden inbrekers minderwaardig. Als je ze afmaakt kunnen ze zich ook niet voortplanten. Van retards is het ook niet wenselijk dat ze zich voortplanten. M.a.w. Alle profiteurs moeten afgemaakt worden zodat de goeden een beter leven hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Vergelijk je inbrekers/winkeldieven nou met gehandicapten, rare vergelijking.
okay.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:35 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Nee, maar mensen hier vinden inbrekers minderwaardig. Als je ze afmaakt kunnen ze zich ook niet voortplanten. Van retards is het ook niet wenselijk dat ze zich voortplanten. M.a.w. Alle profiteurs moeten afgemaakt worden zodat de goeden een beter leven hebben.
het enige dat ik probeerde te zeggen is dat de doodstraf nogal overdreven is voor een inbreker.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
okay.
Maarre wat doe jij dan als je een inbreker betrapt in je huis, een uur wachten op de politie en dan de inbreker koffie aanbieden?
Ja dat is waar, is ook vast niet de bedoeling geweest.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
het enige dat ik probeerde te zeggen is dat de doodstraf nogal overdreven is voor een inbreker.
ja ik ook.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, is ook vast niet de bedoeling geweest.
Als het uit zelfverdediging gebeurd vind ik het weer een ander geval.
De situatie die je hier schetst is natuurlijk niet van toepassing op dit geval.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:43 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
okay.
Maarre wat doe jij dan als je een inbreker betrapt in je huis, een uur wachten op de politie en dan de inbreker koffie aanbieden?
Dat zal wel weer gezeik op gaan leveren dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef beertenderrr het volgende:
beter dat die inbreker dood is
verder ook wel relaxed dat het een allochtoon was
Hoe weet je trouwens dat het om een allochtoon gaat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:55 schreef beertenderrr het volgende:
beter dat die inbreker dood is
verder ook wel relaxed dat het een allochtoon was
Misschien omdat er best veel allochtonen tegenwoordig zijn die zoiets doen...quote:Hoe weet je trouwens dat het om een allochtoon gaat?
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:13 schreef ChaoticSand het volgende:
[..]
Misschien omdat er best veel allochtonen tegenwoordig zijn die zoiets doen...
Ach ja, kweet et zelf ook nie...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |