Bah balen zeg! Hoe wordt die ontsteking nu behandeld?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:14 schreef milia het volgende:
Boehoe, zou ik eindelijk weer eens lekker naar de kroeg, heb ik ineens een slijmbeursvliesontsteking in mijn linkerschouder. Kan moeilijk zitten, lopen of liggen. Mazzel dat ik mijn tokkiepakkies en sneakers met klitteband nog niet had weggegooidCharming, echt
Afgelopen maandag werd ik wakker door de pijn in mijn schouder, werd al twee maal per week behandeld wegens tintelende vingers door mijn fysio en hij wil me nu drie maal in de week martelen (écht niet te harden, ik moest huilenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Bah balen zeg! Hoe wordt die ontsteking nu behandeld?
Ik kan natuurlijk via de huisarts sterkere/ betere pijnstillers krijgen, maar ik ben zo bang dat ik de boel dan forceer. Daarom neem ik op zn tijd een paracetamol, en ik ga af en toe voor de spiegel staan met bepaalde oefeningen om mezelf uit te lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 23:53 schreef DuchessX het volgende:
Wow wat een enorme tegenvallerEn de pijn, krijg je daar medicatie voor? Hoe lang gaat het ongeveer duren eer het over is?
quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:58 schreef ForumGek het volgende:
De drie stadia van een frozen shoulder: (adhesive capsulitis, oftewel bursitis oftewel slijmbeursontsteking)
Pijnlijke stadium (freezing) (max. 3 maanden)
Adhesieve stadium (frozen) (4 - 9 maanden)
Herstel stadium. (max. 2 jaar).
Die paar weken zou ik dus niet zo letterlijk nemen. Als ik het goed zie zit je nu in het 1e stadium, en heb je de meeste pijn, pijn zal verdwijnen maar bewegelijkheid van je schouder zal sterk afnemen, daarna langzaam herstel en toename van bewegelijkheid van het schoudergewricht.
Sterkte iig
Nee, heb zels geen medicijnen meer! Behalve dan tegen de opvliegersquote:Op woensdag 10 september 2008 07:57 schreef Liejannuh het volgende:
Het lijkt mij inderdaad een feestje waard Milia!
Word je verder nog behandeld?
Positieve ziektewinst noemen we dat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:07 schreef milia het volgende:
Gisteren heb ik trouwens voor het eerst misbruik gemaakt van mijn "toestand" , ik had een bruiloft en verklaarde na het jawoord en de felicitaties dat ik erg vermoeid was en dus meteen vertrok
*Googledquote:Op zondag 21 september 2008 22:32 schreef milia het volgende:
Die speciale BH's zijn ook van die grote lappen héIk zal binnenkort eens op zoek gaan want ik wil natuurlijk gewoon mijn shirtjes blijven dragen zonder dat de halve BH te zien is
Tja, ik heb zelf helemaal nog niet gekeken maar ik ben nu wel errug blij dat ik nog niets moois had gekocht als troost zeg maar! (ik ga nu maar even kijkenquote:Op zondag 21 september 2008 22:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik zie dat je voor een setje kan kiezen uit slipjes in formaatje bungalowtent of circustent.
Als je de zoekwoorden BH en borstprothese gebruikt zou ik de eerste vier links overslaan.quote:Op zondag 21 september 2008 23:17 schreef milia het volgende:
[..]
Tja, ik heb zelf helemaal nog niet gekeken maar ik ben nu wel errug blij dat ik nog niets moois had gekocht als troost zeg maar! (ik ga nu maar even kijken)
50 maar liefst!! Sterkte voor het hele gezin Spekkiemonsterquote:Op dinsdag 23 september 2008 08:54 schreef Spekkiemonster het volgende:
tvp
Mijn moedermag zometeen voor de uitslag. Natuurlijk ga ik mee.
2 weken geleden met bevolkingsonderzoek iets ontdekt en gelijk meer onderzoeken bij de chirurg en de mammacare in t ziekenhuis. een paar dagen later 50 !!!! biopten want haar hele lin kerborst zat vol met "iets" ....
straks de uitslag dus ... gaat allemaal snel en ik vind 50 biopten wel heeeeel erg veel...ben er dus eig best een beetje huiverig voor allemaal
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:29 schreef Vivi het volgende:
Spek, weten jullie al iets? *hoopt hard dat ze het goede nieuws aan het vieren zijn*
Godver....quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
Helaas geen feestje....
Het is dus foute boel. De biopten die ze onderzocht hebben zijn grotendeels kwaadaardig maar zou geen uitzaaiende kanker zijn. Het zijn er teveel om allemaal te onderzoeken. haar linkerborst zit helemaal vol. Ze gaan donderdagavond overleggen of het een bortbesparende operatie word of een borstamputatie. Ze word hierover donderdagaavond opgebeld.
Het is dus allemaal niet zo best en omdat ik niet helemaal op de hoogte ben weet ik niet precies wat er nou eigenlijk allemaal staat te gebeuren. Maar we hopen donderdag dus weer wat meer te horen.
Gezien het feit dat de hele borst vol zit lijkt een amputatie er dik in te zitten.
heavy shit allemaal.....
Nee, ik heb juist gekozen voor een complete amputatie omdat ik bang ben dat ik niets zou kunnen voelen met siliconen als er weer iets zou zitten als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 23 september 2008 06:29 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar ik bedoel, laat je niet met plastische chirurgie een siliconenborst maken?
Jezus, loop ik net te jubelen......quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
Helaas geen feestje....
Het is dus foute boel. De biopten die ze onderzocht hebben zijn grotendeels kwaadaardig maar zou geen uitzaaiende kanker zijn. Het zijn er teveel om allemaal te onderzoeken. haar linkerborst zit helemaal vol. Ze gaan donderdagavond overleggen of het een bortbesparende operatie word of een borstamputatie. Ze word hierover donderdagaavond opgebeld.
Het is dus allemaal niet zo best en omdat ik niet helemaal op de hoogte ben weet ik niet precies wat er nou eigenlijk allemaal staat te gebeuren. Maar we hopen donderdag dus weer wat meer te horen.
Gezien het feit dat de hele borst vol zit lijkt een amputatie er dik in te zitten.
heavy shit allemaal.....
Ik zal wel een enorme doos zijn hoor, maar welke borst is er geamputeerd? Zit al een tijdje naar de foto te kijken, maar ik kan het niet zien...quote:
De rechter, dus links voor de kijkerquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal wel een enorme doos zijn hoor, maar welke borst is er geamputeerd? Zit al een tijdje naar de foto te kijken, maar ik kan het niet zien...
Spekkiemonster, heel veel sterkte!
Wij zaten hier ook al te kijken of we het konden zien maar wij werden het niet eens.quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zal wel een enorme doos zijn hoor, maar welke borst is er geamputeerd? Zit al een tijdje naar de foto te kijken, maar ik kan het niet zien...
Ja, ik weet heel goed dat het vroeger anders was, heb wel eens foto's gezien van die 'deuken' zeg maarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dit topic zie ik nu pas
Milia, wow, dat ziet erg echt heel netjes uit in dat shirtjeWeet dat dat 'vroeger' wel anders was; mijn oma moest 30 jaar geleden haar borst laten amputeren, en die had zo'n stugge prothese, dat bleef je zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |