abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56610492
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 21:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Veertig. Alle weekdagen twee maanden lang.

Ze zegt dat het bestralen zelf niks voorstelt. Duurt nog geen twee minuten en je voelt er niets van.

Veertig! Djeezis, das niet niks, misschien heb je al vermeld dat ze ook geopereerd moet worden, maar mijn hoofd is een zeef inmiddels. Ben inmiddels ook meer lurker dan poster helaas Dodelijk vermoeid
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_56611086
Volgens mij zijn series van minstens 6 weken behoorlijk standaard bij bestralingen bij borstkanker.

Vervelend dat je zo vermoeid bent Milia. Hoop dat je je snel wat beter voelt.
pi_57019336
Jaaaaa, ben er weer, vandaag derde chemo gehad dus ben alweer op de helft! Maandag wordt er weer een MRI scan tegenaangegooid om te kijken in hoeverre de tumoren geslonken zijn, maar dat is met de hand ook al prima te voelen! Ik ben nog steeds heel moe, maar dat hoort er dus bij en is ook wel te doen eigenlijk. Binnenkort als de MRI scans zijn vergeleken wordt er gekeken hoe en wanneer er geopereerd gaat worden, maar dat mogen ze ook nog wel even uitstellen van mij (Vertel maar een dag van tevoren of dezelfde dag )
pi_57019787
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 20:46 schreef milia het volgende:
Jaaaaa, ben er weer, vandaag derde chemo gehad dus ben alweer op de helft! Maandag wordt er weer een MRI scan tegenaangegooid om te kijken in hoeverre de tumoren geslonken zijn, maar dat is met de hand ook al prima te voelen! Ik ben nog steeds heel moe, maar dat hoort er dus bij en is ook wel te doen eigenlijk. Binnenkort als de MRI scans zijn vergeleken wordt er gekeken hoe en wanneer er geopereerd gaat worden, maar dat mogen ze ook nog wel even uitstellen van mij (Vertel maar een dag van tevoren of dezelfde dag )
Nou, als je zo opgewekt bent als uit je posts blijkt gaat het vast helemaal goed komen! Dat is toch al het halve werk! En als ik het goed begrijp kun jij zelfs al voelen dat de tumoren geslonken zijn, dus dat kan eigenlijk alleen maar goed nieuws betekenen? Spannend hoor. Ben je dan ook "alleen" moe of ook zo ziek als een hond (wat eigenlijk een beetje het algemene beeld is van chemo-patienten, zeker bij mij als leek)? Ik hoop natuurlijk het eerste.

Nou sterkte met de MRI's, mijn positieve vibes stuur ik wel ff jouw kant op
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_57021011
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 21:04 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Nou, als je zo opgewekt bent als uit je posts blijkt gaat het vast helemaal goed komen! Dat is toch al het halve werk! En als ik het goed begrijp kun jij zelfs al voelen dat de tumoren geslonken zijn, dus dat kan eigenlijk alleen maar goed nieuws betekenen? Spannend hoor. Ben je dan ook "alleen" moe of ook zo ziek als een hond (wat eigenlijk een beetje het algemene beeld is van chemo-patienten, zeker bij mij als leek)? Ik hoop natuurlijk het eerste.

Nou sterkte met de MRI's, mijn positieve vibes stuur ik wel ff jouw kant op
Positieve vibes zijn altijd welkom! Ik ben alleen maar heel erg moe, en ben werkelijk geen moment ziek geweest!
Heb alleen ook veel last van opvliegers en moet echt twee maal daags douchen en omkleden (kost heel veel energie) Maar toen ik thuis kwam van de chemo had ik een energie boost en heb heel veel opgeruimd en bv de was gedaan, morgen kan ik dus weer rusten Eten is ook heel gek, over een paar dagen krijg ik weer trek in Mc Donalds en Burger king, dan kan het me niet vet genoeg zijn terwijl ik het normaal gesproken echt ranzig voer vind
pi_57027514
Wauw het lijkt echt boven verwachting goed te gaan he, over de helft alweer! Hopelijk krijg je binnenkort bij de MRI-vergelijking ook goede resultaten en kunnen ze je snel de rest van het traject doorsturen.

Maf trouwens dat je zo'n specifieke zin in junkfood krijgt zeg! Je lichaam zal het wel nodig hebben denk ik dan!

Hoe staat het met de reacties van je omgeving?

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_57030267
Fijn dat het zo goed gaat. Mijn moeder is nu bijna klaar met de bestraling en heeft ook daar weinig last van gehad. Je zou denken dat ze gewoon een griepje had gehad.
pi_57047952
Gek he Isegrim en Étoile, ik voel me ook helemaal geen patient of zo! Mijn omgeving doet het goed trouwens, mijn bevoegde vriendinnen geven me om toerbeurt de injecties die ik (thuis) moet krijgen binnen 24 uur na de chemo's! Dat scheelt weer een hoop telefonisch geregel met een verpleegkundige die dat eigenlijk moet komen doen! Mensen mailen en bellen weer omdat ik toch niet zo eng ben als verwacht of zo, al laat ik ze niet echt op bezoek komen dat is me voorlopig nog te druk en te warm:+
Ook een soort van grieperig dus!
pi_57048321
Mijn moeder kreeg haar spuiten van een buurvrouw die verpleegkundige is, ideaal.
  woensdag 12 maart 2008 @ 18:01:05 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57331465
milia, hoe is het met je?

de 26e krijgt mijn moeder haar eerste chemo, ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
we hebben wel alvast matching petjes gekocht
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_57336317
Jaaaa, het gaat nog steeds heel goed! Ben supermoe, maar zelfs dat went!
Spannend voor je moeder MissyMirjaM, ik hoop dat ze het net zo ervaart als ondergetekende en petjes zitten veul lekkerder dan een pruik kan ik je uit ervaring vertellen.
En nu ga ik frikandellen bakken,volgens mij heeft die absurde vetbehoefte te maken met een verstoorde stoelgang (lees verstopping)
pi_57487371
Zo, chemo nummer vier heb ik achter de rug! Nog maar twee te gaan ! En volgens de MRI scan van verleden week (waarbij ik bijna van de "tafel" viel omdat de man zei dat ik klaar was, maar de tafel stond nog omhoog ) is mijn oksel practisch schoon, en zijn de tumoren in mn borst weer een stukje geslonken ! Het gesprek voor de operatie komt nu natuurlijk wel errug dichtbij en ik krijg het nu wel een beetje spaans benauwd Opname, snijden, narcose, herstellen....
  woensdag 19 maart 2008 @ 22:47:41 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57488949
de chemo van mijn mnoeder is uitgesteld, ze bleek 2 flinke ontstekingen in haar mond te hebben, die moeten eerst wegtrekken
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:39:55 #114
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_57490490
wow milia, fijn dat het goed gaat tot nu toe.. heb vaak aan je gedacht..

ben benieuwd naar je gesprek over je operatie.. sterkte en succes!
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_57509764
Jezus MissyMirjaM, dat is ook vervelend! Is het al bekend hoe lang het uitstel gaat duren of is dat nog niet duidelijk? Sterkte met dat gelazer in ieder geval!
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:39 schreef Poeke het volgende:
wow milia, fijn dat het goed gaat tot nu toe.. heb vaak aan je gedacht..

ben benieuwd naar je gesprek over je operatie.. sterkte en succes!
Dank je wel Poeke, het gaat idd nog steeds prima! Ben zelf iets minder enthousiast (lees bangig) over Het Gesprek , ook al weet ik hoe belangrijk het is
pi_57510687
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:01 schreef milia het volgende:
Jezus MissyMirjaM, dat is ook vervelend! Is het al bekend hoe lang het uitstel gaat duren of is dat nog niet duidelijk? Sterkte met dat gelazer in ieder geval!
[..]

Dank je wel Poeke, het gaat idd nog steeds prima! Ben zelf iets minder enthousiast (lees bangig) over Het Gesprek , ook al weet ik hoe belangrijk het is
hoe vaag ook, nu schijnt hij ineens weer door te mogen gaan?
het zal wel goed zijn
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:48:17 #117
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_57510924
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
de chemo van mijn mnoeder is uitgesteld, ze bleek 2 flinke ontstekingen in haar mond te hebben, die moeten eerst wegtrekken
Tsja, herkenbaar. Bij mijn moeder is een paar maanden geleden is een kies getrokken -wat op zich natuurlijk een vrij normale ingreep is-, maar omdat ze dus ziek is en zwaar onder de medicijnen zit, wil de wond maar niet genenzen. Na talloze tandarts en ziekenhuis bezoekjes hebben de artsen besloten om er onder volledige narcose iets aan te doen, of althans een poging te wagen.

Het lijkt wel alsof de problemen zich opstapelen. Moeder ziek, vader met hartklachten in het ziekenhuis, vrienden met familie die opeens gelijk gerelateerde klachten hebben. Alsof plotseling de bom barst.

Sterkte met je moeder
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 20 maart 2008 @ 22:53:20 #118
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_57511064
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 22:01 schreef milia het volgende:
Troost je met de gedachte dat je eerdere behandelingen ook lijken te hebben geholpen.
Lijkt me trouwens best vaag, jezelf 'goed' voelen, terwijl je toch iets onder de leden hebt. Mijn vader voelde zich ook prima, totdat de huisarts in paniek raakte.
DeviantArt
pi_57511129
Kan me voorstellen dat je het eng vindt Milia. Het is ook hartstikke eng!
Heel veel succes met je afspraak alvast!
En fijn dat je zo positief bent onder alle chemo's en dat ze ook lijken te helpen!

MMM, hoop dat het met jouw moeder ook meevalt met de chemo's.
pi_57511639
Dank jullie wel voor de lieve reacties ! Ik hou het kort, ik ga lekker slapen
pi_57574357
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:07 schreef milia het volgende:
Zo, chemo nummer vier heb ik achter de rug! Nog maar twee te gaan ! En volgens de MRI scan van verleden week (waarbij ik bijna van de "tafel" viel omdat de man zei dat ik klaar was, maar de tafel stond nog omhoog ) is mijn oksel practisch schoon, en zijn de tumoren in mn borst weer een stukje geslonken ! Het gesprek voor de operatie komt nu natuurlijk wel errug dichtbij en ik krijg het nu wel een beetje spaans benauwd Opname, snijden, narcose, herstellen....
Wat gaat het snel en goed, super joh! Echt heel erg fijn dat deze eerste stap van de behandeling zo goed lijkt aan te slaan.

Kan je wat meer vertellen over de operatie? Ik kan me goed voorstellen dat het erg spannend is allemaal. Maar je bent vast dapper genoeg om hier ook weer doorheen te komen. En anders eis je maar een lekkere mannelijke zuster om je een beetje af te leiden!!!

Hukkie, dat klinkt idd als een heel rottige tijd voor jou en je familie. Sterkte ermee!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_57632911
quote:
Op maandag 24 maart 2008 09:36 schreef Étoile het volgende:

[..]

Wat gaat het snel en goed, super joh! Echt heel erg fijn dat deze eerste stap van de behandeling zo goed lijkt aan te slaan.

Kan je wat meer vertellen over de operatie? Ik kan me goed voorstellen dat het erg spannend is allemaal. Maar je bent vast dapper genoeg om hier ook weer doorheen te komen. En anders eis je maar een lekkere mannelijke zuster om je een beetje af te leiden!!!

Hukkie, dat klinkt idd als een heel rottige tijd voor jou en je familie. Sterkte ermee!

Yep, alles gaat nog steeds prima al lukt niet zoveel meer door de Grote Vermoeidheid en vragen om hulp is moeilijker dan ik dacht ! Over de operatie is mij verder nog niets bekend en dat wil ik nog ff zo houden
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:33:05 #123
16715 Mylene
*schatje*
pi_57637177
*mee leest*

Sterkte allemaal.
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:39:43 #124
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57637395
mijn moeder heeft vandaag haar eerste chemo gehad
het is haar gelukkig alles meegevallen.
alleen wat last van een rode huid, en een opgeblazen gezicht geloof ik.
ze wit nu wel al dat ze over 3 weken helemaal kaal zou zijn, maar we hebben al matching petjes gekocht , dus al enigszins op voorbereid.
ik hoop dat de andere 5 ook meevallen..
  donderdag 27 maart 2008 @ 00:42:57 #125
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57638939
Jeetje wat een verhalen.
Sterkte allemaal
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 28 maart 2008 @ 14:47:55 #126
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57673581
gisteren moest m'n moeder die injectie na de chemo hebben, eerste keer natuurlijk, dus ze vroeg of ik erbij wilde zijn
toen bleek dat ze het zelf moest doen, schrok ze toch wel heel erg
uiteindelijk heeft ze het idd zelf gedaan, gelukkig is er geen kunst aan
maar viel wel tegen voor haar, was op zich wel lullig

ze wist niet of ze het volgende keer wel zelf aandurfde, ik ben doodsbang voor naalden, maar heb wel aangeboden dat ik het evt. wel wil doen als ze er zelf niet uitkomt, het moet toch gebeuren
pi_57685446
Wat raar MissyMirjaM met die injectie! Hier werd er minstens drie keer over opgebeld,over het tijdstip van bezorgen en het toedienen van de injectie door een heuse thuiszorgmevrouw. Sterkte met je moeder, hoop dat ze er ook zonder al te veel bijwerkingen vanaf komt!
pi_57943182
Zo, chemo nummer vijf is alweer binnen ! Ongelofelijk hoe de tijd vliegt. Het was eigenlijk wel weer aangenaam vertoeven in het ziekenhuis! Mijn beste vriendinnetje kwam even lunchen en met de rest van de patiënten was het ook zeer aangenaam! Het gekke was eigenlijk dat ik de vorige keer alleen met (oudere) mannen zat en nu weer met alleen maar vrouwen!

Hoe is het met de moeders van de rest eigenlijk? Ben zeer benieuwd!
pi_57944126
Met mijn mama gaat het hartstikke goed. Ze is er al bijna weer helemaal bovenop, alweer druk aan het werk enzo.
  woensdag 9 april 2008 @ 22:31:37 #130
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_57945197
mijn moeder heeft vandaag haar haar eraf geschoren
pi_57945706
Fijn dat je 5e chemo mee viel Milia! Succes met je laatste chemo! Wanneer staat die gepland?

Lekker dat het met jouw moeder goed gaat Isegrim!

Gaat het met jouw moeder verder wel redelijk MMM? Behalve dat ze haar haar eraf heeft geschoren? Hoe is ze er onder?
  woensdag 9 april 2008 @ 23:04:46 #132
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_57946082
quote:
Op woensdag 9 april 2008 21:11 schreef milia het volgende:
Zo, chemo nummer vijf is alweer binnen ! Ongelofelijk hoe de tijd vliegt. Het was eigenlijk wel weer aangenaam vertoeven in het ziekenhuis! Mijn beste vriendinnetje kwam even lunchen en met de rest van de patiënten was het ook zeer aangenaam! Het gekke was eigenlijk dat ik de vorige keer alleen met (oudere) mannen zat en nu weer met alleen maar vrouwen!

Hoe is het met de moeders van de rest eigenlijk? Ben zeer benieuwd!
Mooi om te horen dat je relatief positieve ervaringen hebt met chemo. Mijn moeder moet a.s. dinsdag voor een kaakoperatie onder narcose.
Mijn vader moet volgende week voor een bypass, morgen horen we wanneer precies.

Spannende tijden!
DeviantArt
pi_57946437
Mijn mooie post was verdwenen, dus nu een korte

@ Isegrim : dat lees ik graag, kan zelf niet wachten om weer zover te zijn!

@ MMM, vreemde ervaring hé, dat scheren! Maar hoe gaat het verder met je moeder?

@ Liejannuh, 2 mei oid, en dan moet ik verder in mei een mri, röntgen en die fucking operatie

@ Hukkie, wat een spanningen idd! Alles tegelijk! Sterkte ermee!
pi_57959871
wat een verhalen hier allemaal zeg , het blijft een naar onvoorspelbaar iets.

maar gelukkig zijn jullie er allemaal zo heerlijk positief over ik denk dat dat echt vreselijk veel scheelt. Dus voor ts en alle fok mamma's : Goed bezig meiden, gewoon doorknokken!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 14 april 2008 @ 11:40:28 #135
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58039894
http://frontpage.fok.nl/column/7444/1/-SunChaser:-Kanker-.html
mooie column over kanker
  maandag 14 april 2008 @ 11:41:33 #136
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58039922
overigens gaat het verder eigenlijk best wel redelijk met mijn moeder.
heb haar zaterdag gezien, ze ziet er wel ineens veel ouder uit zeg
maar ze voelt zich goed.
straks gaan we samen naar het ziekenhuis, en woensdag krijgt ze de tweede chemo
pi_58053345
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
Dat was met mijn moeder ook wel een beetje. Ze zag een beetje bleek.
  maandag 14 april 2008 @ 21:56:44 #138
212505 ethr
your favourite chloroform;
pi_58053723
Misschien dat het weinig betekent aangezien ik hier redelijk onbekend ben, maar ik wil jullie toch echt enorm veel sterkte wensen. Het gebeurt om je heen tegenwoordig zo vaak, je weet dondersgoed wat de impact is op iemand. Echt, sterkte en succes in deze tijd.
brokenBREAKbeats?
pi_58053779
quote:
Op maandag 14 april 2008 11:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar ze voelt zich goed.
straks gaan we samen naar het ziekenhuis, en woensdag krijgt ze de tweede chemo
Wat heerlijk dat je moeder zich zo goed voelt!!

Dat heb ik ook, overal enorm uitgedroogd zeg maar! "ze"zeggen dat je je hele lijf en gezicht goed in moet smeren maar met welk product weet ik niet, de drogist weet het eigenlijk ook niet zo goed.

Vandaag ben ik naar de nurse practitioner mammacare geweest (wat een titel) en de operatiedatum is zo'n beetje bekend, ķf op mijn zoon zijn verjaardag of op die van mezelf. Het wordt dus die van mezelf (eind mei) De operatie duurt ongeveer een uur en daarna verwachten ze dat ik na twee dagen weer naar huis kan ! Ze heeft me foto's van amputaties laten zien en protheses en ik ben zeer blij dat we in 2008 leven en niet in bijvoorbeeld 1998! Helaas moet ik waarschijnlijk achteraf toch bestraald worden, drie weken dagelijks 30 km met de auto heen en dan weer terug (de drukte!! )

Maaaaaaar....het end is in zicht

@ littledrummergirl, dank je wel voor je aanmoediging!!
  maandag 14 april 2008 @ 22:00:04 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58053842
milia, gek dat het bij zo omgekeerd is, jij bent al heel ver in je chemo's enzo en moet nu nog de operatie, mijn moeder kreeg eerst de operaties, en zit nu pas aan de chemo's
  maandag 14 april 2008 @ 22:00:57 #141
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58053868
oh, en vandaag bleek dat ze zich stiekem niet echt goed voelt, maargoed, het kan erger hoor
pi_58056103
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
milia, gek dat het bij zo omgekeerd is, jij bent al heel ver in je chemo's enzo en moet nu nog de operatie, mijn moeder kreeg eerst de operaties, en zit nu pas aan de chemo's
Ja, dat vind ik ook zo vaag dat omgekeerde. Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik me er he-le-maal niet in verdiept heb hoor, ben meer van het afwachtende !
pi_58061244
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:58 schreef milia het volgende:

[..]

Vandaag ben ik naar de nurse practitioner mammacare geweest (wat een titel) en de operatiedatum is zo'n beetje bekend, ķf op mijn zoon zijn verjaardag of op die van mezelf. Het wordt dus die van mezelf (eind mei) De operatie duurt ongeveer een uur en daarna verwachten ze dat ik na twee dagen weer naar huis kan ! Ze heeft me foto's van amputaties laten zien en protheses en ik ben zeer blij dat we in 2008 leven en niet in bijvoorbeeld 1998! Helaas moet ik waarschijnlijk achteraf toch bestraald worden, drie weken dagelijks 30 km met de auto heen en dan weer terug (de drukte!! )

Poeh milia, dat is niet niets wat je hier zo even opnoemt. Maar hoe spannend ook, je weet nu wel dat je die echte grote drempel in mei genomen hebt. Wat een (naar) toeval dat ze daar juist de verjaardagen van jou en je zoon voor uitkiezen zeg!

Die foto's zien lijkt me overigens ook wel heel erg confronterend hoor, maar inderdaad er kunnen tegenwoordig prachtige resultaten behaald worden. Die drie weken bestraling zijn als alles goed gaat de laatste stap in dit proces? Dat zou betekenen dat je in juni 'klaar' bent?

MissMirjam, wat rot dat je moeder zich toch niet zo fijn voelt, gelukkig heeft ze wel heel veel steun aan jou volgens mij!
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:58:59 #145
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58150988
Zonder het topic te willen kapen, wil ik toch even in het kort van me afschrijven.

Mijn moeders operatie ging goed, die mag morgen naar huis.
Mijn vaders operatie ging ook goed, maar sindsdien gaat het minder. Hij lijdt ondraaglijke pijnen, maar omdat hij wakker moet worden uit de narcose kunnen (of willen) de artsen hem nagenoeg geen pijnstillers geven.
Met als gevolg dat hij nu in een soort roes ligt van narcose en pijn, waardoor er weinig energie overblijft voor wakker worden en herstel. Ben vanavond twee uur bij hem geweest, toen stortte ik redelijk in, mijn zus is wel gebleven en blijft slapen.
DeviantArt
pi_58167142
Jeetje Hukkie, wat vreselijk om zoiets aan te moeten zien! Sterkte voor het hele gezin, en ik hoop dat er snel positievere berichten over je vader zijn!

En natuurlijk fijn om te lezen dat het goed gaat met je moeder!!
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:19:13 #147
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58167614
Goed nieuws vandaag. Mijn vader is vandaag weer een stukje mijn vader geworden. In een tijdsbestek van een paar uur is ie zienderogen opgeknapt. Vannacht hebben ze hem toch maar methadon gegeven, waardoor ie rustiger kon slapen. Vanmorgen was het nog een drama, maar vanmiddag en vanavond was werd hij opeens redelijk goed aanspreekbaar. Het gaat zelfs zo goed dat ie misschien morgen al (! na 4 dagen) van de IC af mag.
DeviantArt
pi_58187739
Fijn om te lezen Hukkie! Het opkrabbelen is dus begonnen!
  zondag 20 april 2008 @ 21:02:24 #149
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58187902
hoe gaat het vandaag met je ouders hukkie?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 20 april 2008 @ 21:31:56 #150
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_58188690
Het gaat goed ! Mijn vader is vanmiddag van de IC af gekomen. Hij ligt nu op een comfortabele
1- persoonskamer met uitzicht op Leiden Centraal.
Hij is snel moe enzo; de badkamer is twee meter verderop maar dat is al te ver voor hem. Verder is ie weer helemaal bij en begint zn geheugen ook terug te komen. Louter positieve berichten dus.

Beetje morbide, maar hij stond erop dat ik foto's maakte tijdens zijn verblijf op de IC, ben daar nu een collage van aan het maken. Wel apart om te doen.

Dank voor de steunbetuigingen

-edit-
En ik wil eigenlijk ook nog wel even mn waardering uitspreken over de kwaliteit van de verpleging. Het lijkt wel alsof er alleen maar vriendelijk personeel werkt in het LUMC. Zowel mn moeder als mn vader als wij (mijn zus en ik) hebben alleen maar positieve ervaringen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hukkie op 20-04-2008 21:37:33 ]
DeviantArt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')