Dat is wel erg rustigquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Devrim_ het volgende:
Ik vraag me af of PSV het gewoon niet rustig aan doet vanwege wedstrijd tegen Inter binnenkort
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij fluit inderdaad zeer goed! Als hij fluit
Mag toch hopen van niet.. Zie ze liever kampioen worden dan 2de ronde CL halen.. en als je voor dat laatste gaat tenkoste van het eerste heb je wel een gigantische plaat voor je kop...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Devrim_ het volgende:
Ik vraag me af of PSV het gewoon niet rustig aan doet vanwege wedstrijd tegen Inter binnenkort
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef sjimz het volgende:
Farfan is ook maar een matige voetballer eigenlijk.
Eh..2e ronde CL is volgens mij 15 miljoen euro waardquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mag toch hopen van niet.. Zie ze liever kampioen worden dan 2de ronde CL halen.. en als je voor dat laatste gaat tenkoste van het eerste heb je wel een gigantische plaat voor je kop...
dat was dan ook terechtquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef BigFire het volgende:
de man die in de 1ste helft 3 gele kaarten gaf fluit nu nergens meer voor
alsof die nog zal vallen zeg..quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef Schimpie het volgende:
Mooie kans weer, ik maak me geen zorgen meer eigenlijk tenzij nu de 1-4 valt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef Schimpie het volgende:
ik maak me geen zorgen meer eigenlijk tenzij nu de 1-4 valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |