als ze winnen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef thloreg het volgende:
Yo troepers, ik wil niet veel zeggen maar als [ afbeelding ] wint dat doen de volgende clubs hele goeie zaken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou idd.. goeie aannamequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Farfan blijft denk ik nog wel enkele jaren in Eindhoven, als hij zo speelt.
Die wedstrijd zal wel een gelijkspel worden, afgaande op wat PSV nu laat zien en Ajax tegen NAC liet zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef denthemen het volgende:
omg, ik heb nu al zin in volgende week
ff vraag tussendoor, weet iemand of er nou 1 of 2 treinen komen?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef ub40_bboy het volgende:psv heeft dringend centrale verdedigers nodig die wel een man kunnen dekken.
Die gozer speelt dit hele seizoen al als een dweilquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Farfan blijft denk ik nog wel enkele jaren in Eindhoven, als hij zo speelt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef thloreg het volgende:
Yo troepers, ik wil niet veel zeggen maar als [ afbeelding ] wint dat doen de volgende clubs hele goeie zaken!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef the_undertaker het volgende:
FC Twente heeft nu de minst gepasseerde verdedigingm et 8 goals
idd misschien hadden ze em toen maar beter wel weg kunnen doen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Farfan is ook geen schim meer van de speler die het 1,5 2 jaar geleden was.
joden lopen ook als enige voortijdig wegquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef denthemen het volgende:
Ik dacht dat alleen joden floten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |