ow, dat wist ik zo nog uit mijn hoofd. Hoop van die onnodige, onbelangrijke, triviale weetjesquote:Op maandag 10 december 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Alexandra, Theodora, Georgianna, Francesca waren de Reed sisters. Moest het uiteraard ff opzoeken, anders kan ik er niet van slapenAlex, Teddy, Georgie en Frankie!
Zo noem ik m`n dochtertje Teddie ook regelmatig, naast haar andere troetelnaampje "apie".quote:Op maandag 10 december 2007 21:45 schreef snoopy het volgende:
Lees ik net in de krant: Tedje (meisje). Dat vind ik dus echt heel erg vreselijk
die mensen houden zeker erg van tv en film?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:11 schreef cattie het volgende:
Net in de TVmakelaar, een stel met 4 kinderen, genaamd:
Daan, Bodi, Kiefer en Scully.![]()
Het begon goed maar werd met elk kind erger..
Marijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe moeilijk zou het kunnen zijn..een hollandse meisjesnaam die niet begint of eindigt met een S of A, maximaal 3 lettergrepen heeft en géén top 10 naam is?
Best moeilijk nog, blijkbaar
haha, grappigquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:51 schreef --Eveliene-- het volgende:
Sonnetje, dat wilde ik net gaan posten!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hoe moeilijk zou het kunnen zijn..een hollandse meisjesnaam die niet begint of eindigt met een S of A, maximaal 3 lettergrepen heeft en géén top 10 naam is?
Heheh, wacht maar tot ik bevallen benquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ow, ik ben wel benieuwd bij jou!quote:Op woensdag 12 december 2007 23:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heheh, wacht maar tot ik bevallen ben
pm?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:41 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Heheh, wacht maar tot ik bevallen ben
heeft idd een hoog Timon en Pumba gehalte...Dat t een echte naam isquote:Op donderdag 13 december 2007 17:23 schreef Brighteyes het volgende:
Kom ik net tegen:
Toon Willem Timotheus
Roepnaam: Timon
Hmmmm....
Ik weet niet, ik was wrsch voor Timo gegaan dan. Timon is toch dat figuurtje uit de Lion King?
quote:Op donderdag 13 december 2007 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn wederhelft kwam net met de namen Bianca, Debbie en Mandy aan. Ik geloof dat we niet helemaal op dezelfde lijn zitten
Ach Bianca op z'n Utregs heeft wel wat, toch?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mijn wederhelft kwam net met de namen Bianca, Debbie en Mandy aan. Ik geloof dat we niet helemaal op dezelfde lijn zitten
Het is iig een mooi liedjequote:Op donderdag 13 december 2007 22:55 schreef livelink het volgende:
Mandy vind ik nog best wel leuk, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |