quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:11 schreef Leah het volgende:
Kan me er niks bij voorstellen, bij Alabawardus. Ik las eerst Alibaba.
Hier waren we trouwens bij nr twee er in de lift naar de verloskamer nog over aan het debatteren, over de naam.
kom een met wat suggesties, leuk passend bij Saskia en Tijn |(en dus hollands en simpel enzo)quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Luchtbel het volgende:
Vast wel. Zal ik even zeggen wat het moet worden?
Tijn heet volledig Tijn Willem Swets, naar mijn vaderquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef Lishe het volgende:
Willem? Die vind ik zo leuk.
Zo daar maak je me nieuwsgierig meequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ah joh. Tijd zat nog, toch?
En het is maar goed dat Jolie niet per ongeluk een jongen was. Dan was het goed mis gegaan.
Bart?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef E.T. het volgende:
eindigend op een 's' past trouwens niet zo met onze achternaam (helaas: ik vind Bas zo leuk)
Hoe spreek je dat uit, als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef Lishe het volgende:
Keje
Goeie!quote:
Diederick klinkt als een inwoner van Duckstad, of een verschrikkelijke bal met een chokertje onder zijn overhemd en te dunne, harige beentjes en een overbite.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:20 schreef Rutgerr het volgende:
Rutger en Diederick zijn ook hele mooie namen, maar die ontbreken vooralsnog.
Leuk. Finn vind ik niet zo, Keje wel!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:19 schreef Lishe het volgende:
Had je geen jongensnaam voor Jolie? (Luuke had Finn geheten, en Lena Keje. Ik ben toch blij dat het meisjes zijn geworden, alletwee. En we hebben Jolie overwogen, maar dat ging mis bij de uitspraak vooral. Zjolie of Jolie))
Jongensnamen vind ik ook veel moeilijker.
Ah zie, ik dacht aan Kei-equote:Op vrijdag 7 december 2007 22:22 schreef Lishe het volgende:
Miss-Dynasty... Wij zouden het uitspreken als Keeje. Leek ons wel duidelijk voor de omgeving omdat we Luuke ook gewoon uitspreken zoals je het schrijft.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, Roderick kan natuurlijk ook, staat d'r nog niet tussen. Hoezo inwoner van Duckstad?
Ja, hoezo, dat beeld krijg ik er gewoon bij. Roderick vind ik ook afschuwelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, Roderick kan natuurlijk ook, staat d'r nog niet tussen. Hoezo inwoner van Duckstad?
Oh vandaar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Diederick Duck is een neef van Donald
Met de J van Jovinkquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:31 schreef Igraine het volgende:
Spreken ze het dan uit als Jolie (met de "j" van "ja") of als Djolie?
Finn vind ik wel leuk, pas een geboortekaartje gezien met de naam Riff, vond ik ook leuk.
ow... mijn... god...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:36 schreef E.T. het volgende:
boy + 'd' = Boyd vind ik weer wel leuk (niet voor mij, maar in het algemeen)
Joooliequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Met de J van Jovink
Ah maar he, ik vind het niet heel erg hoor. Het is geen drama maar het klinkt gewoon lafjes dan, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |