Gaan we het ff opvullen over het echte mannen onderwerpquote:
Dus we gaan het over tieten hebben?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we het ff opvullen over het echte mannen onderwerp
Dat "pregnant" hoeft dan weer niet zo nodig eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus we gaan het over tieten hebben?en blonde vrouwen die barefoot en pregnant in de keuken staan? Wat overigens hun enige recht is? Altijd ready, willing and able?
Leuk onderwerp wel
Voor wie post je dit eik ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=delbFYcoAzI
Lieve zachte vrouwtjes
De rest wel dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "pregnant" hoeft dan weer niet zo nodig eigenlijk.
Vond barefoot tamelijk grofquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, van mij ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Basciequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Moet geen vrouw in de keuken, die maken er een teringzooi van......quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus we gaan het over tieten hebben?en blonde vrouwen die barefoot en pregnant in de keuken staan? Wat overigens hun enige recht is? Altijd ready, willing and able?
Leuk onderwerp wel
Koken gaat nog welquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet geen vrouw in de keuken, die maken er een teringzooi van......
Daar kan ik dan weer op Deminsiaanse wijze over piekeren. We moeten langzamer posten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:01 schreef Jappie het volgende:
Nu nog de reactietijd een ietwat omhoog en het zou zowaar spannend kunnen worden.
(let vooral ook op het smiliegebruik.....een onvervalste opa Coos uit de ouwe doos)![]()
Soury zei dat we het over mannenonderwerpen gingen hebben, dus heb ik me even verdiept, nou ja, verdiept, meer oppervlakkig eigenlijkquote:
Vroeg me al af waarom je hier wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
Is dat hoerenfeest in de kooi al begonnen?
Bliond en blootvoets tegen het aanrecht geleund, daar valt nog wel mee te leven.quote:
Fuck Deminsquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer op Deminsiaanse wijze over piekeren. We moeten langzamer posten?![]()
Toevallig vandaag een test gedaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Bliond en blootvoets tegen het aanrecht geleund, daar valt nog wel mee te leven.
Maar een dikke zwangere pens, dat doet ze maar in d'r eigen tijd.
Nou ja kijk, dat vind ik op zich wel weer mooi om te zien.....zo'n vette schaduw, ook handig in de zomer....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Bliond en blootvoets tegen het aanrecht geleund, daar valt nog wel mee te leven.
Twaren ook kleine lettersquote:
Jij bent een pragmaticus NMNSquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja kijk, dat vind ik op zich wel weer mooi om te zien.....zo'n vette schaduw, ook handig in de zomer....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe je bloot tegen het aanrecht moet leunen?
Wat jij opnoemt is vrouwenvoer voor Tokkielookalikes...dat zijn geen mannen..dat zijn misplaatsingen in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Soury zei dat we het over mannenonderwerpen gingen hebben, dus heb ik me even verdiept, nou ja, verdiept, meer oppervlakkig eigenlijkEn alle gemeenplaatsen maar even opgesomd.
Die kleine lettertjes is nog steeds een raadsel voor me, nou ja, niks aan te doen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar juist die springen in het oog
Waarom zou je in vredesnaam bloot tegen het aanrecht aanleunen. Welk doel dient het?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hee Gerriequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook: Oppervlakkig. Ik ga er vanuit dat de meeste mannen niet zo denken....ahumquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij opnoemt is vrouwenvoer voor Tokkielookalikes...dat zijn geen mannen..dat zijn misplaatsingen in deze maatschappij.
Het was slechts blootvoets. maar als jij de verhaallijn wat onthullender wilt maken : prima.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja als ze over je lullen ben je interessantquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar juist die springen in het oog
Als je quote, zie je boven een rijtje, X2 geeft kleine lettersquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die kleine lettertjes is nog steeds een raadsel voor me, nou ja, niks aan te doen..
Nou NMNS zou je wel wat kunnen vertellen, maar doe het maar niet, wordt je opgewonden vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam bloot tegen het aanrecht aanleunen. Welk doel dient het?
Bedankt Lobasca, schrijf het meteen opquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je quote, zie je boven een rijtje, X2 geeft kleiner letters
Je kan er de draai aangeven die jou gelukkig maakt, skattiequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja als ze over je lullen ben je interessant
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou NMNS zou je wel wat kunnen vertellen, maar doe het maar niet, wordt je opgewonden van
Ordnung muss seinquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee, die denkt nu alleen maar aan de rommel in de keuken, die je ervan krijgt
Niet liegen tegen ome jap...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook: Oppervlakkig. Ik ga er vanuit dat de meeste mannen niet zo denken....ahum
Nah... Kom op de grootste/grofste mond .. En ik mag niks zeggenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kan er de draai aangeven die jou gelukkig maakt, skattie
met je plastic bakjes.quote:
Liever wel...ik hou wel van sparrenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah... Kom op de grootste/grofste mond .. En ik mag niks zeggen
Hans Anders......schijnt echt te helpen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:25 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie het boerenbont bij NMNS al voor me schuddebuiken
Lijkt mij kalipittig maar vooruit..ik ben in een goeie bui..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik nog even een leuke anekdote van vanavond vertellen...?
Je ne pas mange Jappiequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Niet liegen tegen ome jap.......u schreef het (en zo ook deze post) vanuit een diepgewortelde aversie tegen uw eigen onderdanige positie jegens de man...niet doen ..nergens voor nodig....je hoeft er niet bovenop te klimmen om gelijkwaardig te zijn.
![]()
je lijkt potdomme wel zo'n voetbalsupporter met een minderwaardigheiscomplex die alleen maar af kan geven op het mooie Amsterdam en Ajax
Ga d'r 'ns heen dan!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hans Anders......schijnt echt te helpen....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zodra je ook maar een kans ziet.....
Ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Eerst vertellen wat kalipittig is..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt mij kalipittig maar vooruit..ik ben in een goeie bui..
Lang leve het analfabetisme.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fuck Demins...1 post per half jaar....die heeft geen recht van spreken meer over mijn taalgebruik....
![]()
Taalpurisme is uit...begrijpend lezen is booming
Heel graagquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
extra fortequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eerst vertellen wat kalipittig is..
Toch wel..maar dat komt meer door de associatie die ik ermee heb (getuige het "gordijnentroep" ) maar das een heel ander verhaal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vond hem grappig Jappie![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nu voor één keer eens niet zo lui en haal je boodschappen zelluf....
Nou nou nounounounounounounounounounouquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:28 schreef Lobasca het volgende:
Ik mis die lamstraal ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lang leve het analfabetisme.![]()
Ik mis die ouwe taalpurist.![]()
Achteraf gezien, vond ik die van die test al heel wat!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou nounounounounounounounounounou
Oh weer een dooie mus dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Achteraf gezien, vond ik die van die test al heel wat!
Persoonlijk hou ik er niet zo vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik hou ook van sparren...doe eens een mep geven
Iets met schaatsen en een vent die helemaal liep te kirren, omdat 'ie dacht dat 'ie Gretha Smit zag, bleek het Sven Kramer te zijnquote:
WTF zijn Gretha Smit en Sven Kramerquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets met schaatsen en een vent die helemaal liep te kirren, omdat 'ie dacht dat 'ie zag, bleek het Sven Kramer te zijn
Ach wat zou het...het mooiste vind ik het nog wanneer ik daadwerkelijk geraakt wordt...pijnlijk op het moment zelf maar het blijft lekker....geestelijke sm...you gotta love itquote:
Lieve schat, je bent een uit de klei getrokken hollandse meid, en je houdt niet van schaatsen?quote:
André van Duin hè? Altijd zo leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou nounounounounounounounounounou
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach wat zou het...het mooiste vind ik het nog wanneer ik daadwerkelijk geraakt wordt...pijnlijk op het moment zelf maar het blijft lekker....geestelijke sm...you gotta love it
Valt dat ook onder BDSM?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach wat zou het...het mooiste vind ik het nog wanneer ik daadwerkelijk geraakt wordt...pijnlijk op het moment zelf maar het blijft lekker....geestelijke sm...you gotta love it
Ja, ik begrijp wat je bedoelt, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe dat met die test maar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Iets met schaatsen en een vent die helemaal liep te kirren, omdat 'ie dacht dat 'ie Gretha Smit zag, bleek het Sven Kramer te zijn
Dan toch liever een lichamelijke klapquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hans Teeuwen was gister leuk bij Nova on Tourquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
André van Duin hè? Altijd zo leuk!
BDSMquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt dat ook onder BDSM?
je leer hier af en toe eens wat
Uh nee !!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent een uit de klei getrokken hollandse meid, en je houdt niet van schaatsen?
Moet ik me weer in de aanbieding gooien?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe dat met die test maar.
Beetje leuk "aankleden" graag.
Jappie bazelt, BDSM gaat om het geestelijke....., dat je dat soms bereikt door fysieke tools is weer een ander verhaal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan toch liever een lichamelijke klap
Jap!!! Jij???quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
BDSM
Is dat short voor Bhoedism
Niet dat ik dat echt denk maar ik ben BD niet machtig ?
Alsjeblieft niet zeg...je bent zo wel goedkoop genoeg..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik me weer in de aanbieding gooien?
Uhh BDSM geestelijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jappie bazelt, BDSM gaat om het geestelijke....., dat je dat soms bereikt door fysieke tools is weer een ander verhaal.
Geef hem gewoon gelijk, dan ben je er van af...., tenzij de discussie wenst...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jap!!! Jij???![]()
NMNS post die link nog ff, aub.
Heb je ook gekeken? Sven was werelds op de 1500quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat noemen wij dan "stadse fratsen".
Zo dan......als die niet aankomt dan weet ik het niet meer....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg...je bent zo wel goedkoop genoeg..![]()
...kwam dat echt uit mij![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg...je bent zo wel goedkoop genoeg..![]()
...kwam dat echt uit mij![]()
Waar moet ze mij gelijk in geven oldtimer ?..ik heb geen idee waar jullie het over hebben ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geef hem gewoon gelijk, dan ben je er van af...., tenzij de discussie wenst...
Ik lees het, en laat het gaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo dan......als die niet aankomt dan weet ik het niet meer....
Daar trappen wij niet in menneke.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waar moet ze mij gelijk in geven oldtimer ?..ik heb geen idee waar jullie het over hebben ?
Dát kan Gert je beter uitleggen Jappiequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
BDSM
Is dat short voor Bhoedism
Niet dat ik dat echt denk maar ik ben BD niet machtig ?
Die touwen moet je echt kopen en knopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Absoluut, 100 procent....
Heir, heir! Dit vraagt om gepaste maatregelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mis die lamstraal ook..maar het geeft geen pas om ons achter te laten met een enkel toegeworpen bot om vervolgens weer met de noorderzon te vertrekken.
Je hebt BDSM-trekjes Japquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee...stoute Jappie![]()
da was niet lief...![]()
Wat is zwak en wat is sterk...quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Teken van zwakte
Of net ongesteld geweest en in rustig vaarwater
In alle eerlijkheid nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar trappen wij niet in menneke.....
Jawel skattie, het zijn omstandigheden/tools die je inzet om het hoger doel (het gevoel, het zijn) te bereikenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Die touwen moet je echt kopen en knopen
Als je wat te bieden hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik me weer in de aanbieding gooien?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bdsmquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid niet![]()
![]()
Ik ga niet zweren op fam of zo maar ik had het zuiver over geestelijk sparren....en ja het is af en toe (niet te vaak graag) leuk om het onderspit te moeten delven......dat noem ik dan voor de vuist weg geestelijke sm...wat jullie met bdsm bedoelen heb ik niet de flauwste notie van en tevens ben ik te lui om het op te zoeken.
Dan ben ik een leek .. En denk dat ik dat maar zo houquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel skattie, het zijn omstandigheden/tools die je inzet om het hoger doel (het gevoel, het zijn) te bereiken
Gatver...das met sexquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bdsm
Zegt hij, wiens enige stukje vlees in huis nog in het niet valt bij een coctailworstjequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo los een hoop vlees, BDSM gezien een goed gevulde rollade......
Er zijn vele gradaties, sommige onderdelen van "het spel" zijn best leuk/spannend/aangenaam. Probeer, for a start, eens een blinddoek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ben ik een leek .. En denk dat ik dat maar zo hou
Spreekt hier een kenner?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel skattie, het zijn omstandigheden/tools die je inzet om het hoger doel (het gevoel, het zijn) te bereiken
Hoe kom jij aan die inside info....? Damn, Amanda noemde het een deurbel.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zegt hij, wiens enige stukje vlees in huis nog in het niet valt bij een coctailworstje
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn vele gradaties, sommige onderdelen van "het spel" zijn best leuk/spannend/aangenaam. Probeer, for a start, eens een blinddoek.
Ik kan er de lol wel van inzien..opgewonden van raken is een ander ding.quote:
Hoeft niet Jappie, gewoon om "pikstraf" vragen.quote:
Jij vind het niet lekker om met een vleeshaak in je scrotum aan het plafond te hangen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan er de lol wel van inzien..opgewonden van raken is een ander ding.![]()
Heel misschien een softe variant zonder al die attributen....
Lolquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet Jappie, gewoon om "pikstraf" vragen.
En heb je haar toen de douchewand van dichtbij laten zien?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die inside info....? Damn, Amanda noemde het een deurbel.....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoeft niet Jappie, gewoon om "pikstraf" vragen.
Nee lullo, die deurbel natuurlijk.....van heel dichtbij...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En heb je haar toen de douchewand van dichtbij laten zien?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee lullo, die deurbel natuurlijk.....van heel dichtbij...
Misschien wel...maar dan zonder sexueel gevoel erbij...zelfkastijding an sich is mij niet geheel vreemd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij vind het niet lekker om met een vleeshaak in je scrotum aan het plafond te hangen?
Dat huftertje dat jouw vakantie wil beletten, is er nog steeds.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:09 schreef APK het volgende:
Moet ik nog gaan terug lezen of is alles pais en vree?
Ga jij maar ff teruglezen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:09 schreef APK het volgende:
BDSM gaat dan ook vaker niet dan wel over sex.......quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan er de lol wel van inzien..opgewonden van raken is een ander ding.![]()
Heel misschien een softe variant zonder al die attributen....
Ben al aan het zoeken...moet het netjes blijven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Lobasca het volgende:
Blurk, hebben we nog een toepasselijk muziekje?
Niets aan het handje....just somequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:09 schreef APK het volgende:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien wel...maar dan zonder sexueel gevoel erbij...zelfkastijding an sich is mij niet geheel vreemd.
* is druk aan het noteren om t.z.t. gepast van repliek te dienenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat huftertje dat jouw vakantie wil beletten, is er nog steeds.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken...moet het netjes blijven?
Ach, ik ben eindelijk in een goed humeur, it's up to you now.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Gert het volgende:
Dat huftertje dat jouw vakantie wil beletten, is er nog steeds.
Waar blijf je nou?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien wel...maar dan zonder sexueel gevoel erbij...zelfkastijding an sich is mij niet geheel vreemd.
Wrom dan die er niet uitziende speelpakkies erbijquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
BDSM gaat dan ook vaker niet dan wel over sex.......
Pais en vree darlingquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
geef maar een samenvatting. [ afbeelding ]
Klopt ... Lijkt wel es meer op kunstquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
BDSM gaat dan ook vaker niet dan wel over sex.......
Kunst.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ... Lijkt wel es meer op kunst
'quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom dan die er niet uitziende speelpakkies erbij
Waar staan die B, D, S en M eigenlijk voo r:?quote:
Zegt ie net.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wrom dan die er niet uitziende speelpakkies erbij
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'
Wat je er altijd van ziet zijn inderdaad juist die dingen, de rest zie je niet. Het is onderdeel van, maar lang niet alles.....
Ik probeer hem te trickeren!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja doehoei...hij komt maar gewoon hier.![]()
De clip is niet echt geil.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5pQYFWe6r6Y
Stel die vraag nu niet aan mijquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:16 schreef APK het volgende:
[..]
Waar staan die B, D, S en M eigenlijk voo r:?
Een stevig plafondquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het speelt zich voornamelijk tussen de oren af
Met name als je door je meester in je mond geneukt wordt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het speelt zich voornamelijk tussen de oren af
Dat bedoel ik juist..wrom verkleden mensen zich in die meuk terwijl het er niet uiziet ? Of is dat onderdeel van het jezelf belachelijk willen voelen of zoietsquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zegt ie net.
Of vind je dat gedoe met leer en Iron Maiden-armbandjes sexy?
Pimp, pimp, hurray!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:16 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5pQYFWe6r6Y
Nee, dan moet je weer google aanslingeren.quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Met name als je door je meester in je mond geneukt wordt.
Dat heeft dus eigenlijk geen ene "fuck" met BDSM te maken.....al zal het soms wel gedaan worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dan moet je weer google aanslingeren.
Ik kom net binnenvallen, doe eens behulpzaam?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
Volgens mij heeft NMSN een paar post geleden de link geplaatst...
Daar doe ik het óók voor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
De enige wie je hiermee trickert ben ik.
Man, doe jij dat wel eens bij mij?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen, doe eens behulpzaam?
Dat was eigenlijk best wel een goeie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:24 schreef Talitha het volgende:
Genoeg over BDSM lijkt me.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=m_wFEB4Oxlo&feature=related![]()
Oh, ik bedoelde een link naar dat liedje van Janis Joplin.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Right, maar dan wordt het schunnig hoor
Vastbinden en je dan laten pijpen / beffen. Nee dat schijnt inderdaad héél zelfdzaam te zijn in die wereld. Kietelen met een veertje daarentegen. Zó mooi, zó zuiver.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat heeft dus eigenlijk geen ene "fuck" met BDSM te maken.....al zal het soms wel gedaan worden.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
* Ruimt de touwen maar weer op
Die kreeg ik laatst via mailquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oqI_OGOoRqE
Deze goed APK?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Vastbinden en je dan laten pijpen / beffen. Nee dat schijnt inderdaad héél zelfdzaam te zijn in die wereld. Kietelen met een veertje daarentegen. Zó mooi, zó zuiver.
Whahahaha!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Deze goed APK?
en zó geilquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Vastbinden en je dan laten pijpen / beffen. Nee dat schijnt inderdaad héél zelfdzaam te zijn in die wereld. Kietelen met een veertje daarentegen. Zó mooi, zó zuiver.
http://nl.youtube.com/watch?v=chYba6bt4aAquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ndUWo05U0Ao
Ach, die haak door de scrotum en dan aan het plafond hangen, dat gaat mij dan weer nét ietsje te ver. Leuk toch, smaken verschillen.quote:
Dat had je nou niet moeten doen..nu ga ik weer de rest van de avond fillempies kijken..quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:29 schreef -Blurk- het volgende:
Deze goed APK?
Adopteer iets bij een dierenasiel en open er een topic over in F&F ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
Kietelen met een veertje daarentegen. Zó mooi, zó zuiver.
Je haalt van alles door elkaar. Oprechte standaard liefde eindigt namelijk ook meestal in pijpen/beffen/neuken, maar is ook niet het enige onderdeel. Al denk ik dat vaak wel als ik al die nietszeggende stelletjes in een restaurant verveeld tegenover elkaar zie zitten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, die haak door de scrotum en dan aan het plafond hangen, dat gaat mij dan weer nét ietsje te ver. Leuk toch, smaken verschillen.
Daar moet je dan ook ballen voor hebben...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, die haak door de scrotum en dan aan het plafond hangen, dat gaat mij dan weer nét ietsje te ver. Leuk toch, smaken verschillen.
Effe checken of deze beter was dan beyonce.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:30 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ndUWo05U0Ao
Tekst van Brian?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=chYba6bt4aA
Je haalt weer van alles door elkaaaaaaar..quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook ballen voor hebben...
Neemhethemnietkwalijk, de beste man drinkt Spa Orangequote:Op vrijdag 7 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt weer van alles door elkaaaaaaar.. [ afbeelding ]
Done it !!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
Adopteer iets bij een dierenasiel en open er een topic over in F&F ofzo.
Een eerste verreiste voor het moderatorschap: een bij voortduring gebrek aan inhoud....quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Je haalt weer van alles door elkaaaaaaar.. [ afbeelding ]
Hahaha, maar goed, dan kan je evengoed wel geil zijn toch?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neemhethemnietkwalijk, de beste man drinkt Spa Orange
Geen idee, ik drink dat nooitquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hahaha, maar goed, dan kan je evengoed wel geil zijn toch?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je haalt van alles door elkaar. Oprechte standaard liefde eindigt namelijk ook meestal in pijpen/beffen/neuken, maar is ook niet het enige onderdeel. Al denk ik dat vaak wel als ik al die nietszeggende stelletjes in een restaurant verveeld tegenover elkaar zie zitten.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft me doen afzien van een huwelijk
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij hebt een topic geopend in Flora en Fauna?
We dwalen afquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ging om het eeste deel. Groene vingers heb ik niet
Groene vingers heb ik dan weer wel, ben dol op plantjesquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ging om het eeste deel. Groene vingers heb ik niet
Gelijk heb je, hou dat vast...quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat gevoel heeft me doen afzien van een huwelijk
Ja ik ben gevraagd..quote:
Vertel:quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Groene vingers heb ik dan weer wel, ben dol op plantjes
Laat dat hartje maar achterwegen.. Ik wilde nietquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Jappie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7wYK8Yj3wUE![]()
Jij welquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Vertel:
Mag ik de wortels van de palmboom die ik als zaadje meegenomen heb uit Turkije afknippen
Die wortels duwen de boom steeds verder uit de pot.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:45 schreef Jappie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7wYK8Yj3wUE![]()
Dat kan..Leeft 'ie nog?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat dat hartje maar achterwegen.. Ik wilde niet
En? was het lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb ik laatst al verplicht moeten kijken
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis blurks schuld![]()
"gaot ut lukkeh?'![]()
![]()
Ja dat wel maar was wel einde oefeningquote:
Vertel nog eens over de oordruppels.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een eerste verreiste voor het moderatorschap: een bij voortduring gebrek aan inhoud....
ooohhhh..ik wil het naadje van de kous wetenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar was wel einde oefening
Okay, mijn opdracht luidt:quote:
Nah, dan is het toch ook maar een rare kwiebus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel maar was wel einde oefening
Geef mij maar weer de schuldquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis blurks schuld![]()
"gaot ut lukkeh?'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tis blurks schuld![]()
"gaot ut lukkeh?'![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertel nog eens over de oordruppels, o meester der inhoud.
Waar doelde je dan op?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was niet echt waar ik op doelde..
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, mijn opdracht luidt:
Open een topic in F&F met als titel: "De palmboom van mijn vriend".
Vraag: In 1999 heb ik een zaadje van een palmboom meegenomen uit Turkije.
Dat zaadje heb ik in een pot gestopt en nu begint het groot te worden!![]()
Maar de wortels duwen de plant uit de pot.![]()
Kan ik die wortels afknippen zonder dat mijn mooie palmboompje naar allah gaat
Schoppen tegen de modquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es wat assertiever dan dit, rondprutsende amateur.....
![]()
dat je daar dan ook nog vijf minuten plus over na moet denken
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe es wat assertiever dan dit, rondprutsende amateur.....
![]()
dat je daar dan ook nog vijf minuten plus over na moet denken
Ach tis al weer ruim een jaar geleden.. En ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt. Moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ooohhhh..ik wil het naadje van de kous wetenmaar hou me in
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
Okay, mijn opdracht luidt:
Open een topic in F&F met als titel: "De palmboom van mijn vriend".
Vraag: In 1999 heb ik een zaadje van een palmboom meegenomen uit Turkije.
Dat zaadje heb ik in een pot gestopt en nu begint het groot te worden!![]()
Maar de wortels duwen de plant uit de pot.![]()
Kan ik die wortels afknippen zonder dat mijn mooie palmboompje naar allah gaat
Foto volgt morgen als mijn batterijen opgeladen zijn
I feel you..quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach tis al weer ruim een jaar geleden.. En ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt. Moet er niet aan denken.[ afbeelding ]
Ik wacht het topic in F&F even af.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil het je wel vertellen, maar het is vast teveel inhoud voor Gert......krijg ik het later weer op mijn brood, want hij is wel een wijf......
Er is een verschil tussen plagen en zuigen. Beide kan ik redelijk aan, maak je daar niet ongerust over, Hou je ook vooral niet in. Ik schop alleen zo af en toe wel terug......quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]Jij kunt het eigenlijk helemaal niet zo goed hebben hè, dat plagen.
Ik zal me een beetje inhouden.
En wat is jouw probleem daar mee?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je verplichte momentje van submissive behaviour..
Ik ga het je toch vertellen. Gezonde wortels moet je nooit afknippen, verpotten is de enige goede optie.quote:
Als jij het als zuigen cq treiteren beschouwt, dan schiet ik mijn "doel" voorbij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen plagen en zuigen. Beide kan ik redelijk aan, maak je daar niet ongerust over, Hou je ook vooral niet in. Ik schop alleen zo af en toe wel terug......
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
Gut o gut... de SC van de dubbele bodems dit.
Dat zuigen van Gert zie ik niet, draag ik echt een roze bril? Jij bent meer bezig met provoceren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen plagen en zuigen. Beide kan ik redelijk aan, maak je daar niet ongerust over, Hou je ook vooral niet in. Ik schop alleen zo af en toe wel terug......
Ok, goede keus....maar toch mis je hem.....?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach tis al weer ruim een jaar geleden.. En ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt. Moet er niet aan denken.[ afbeelding ]
Mwwhaa goeie kerel hoor maar ik heb het goed zo in me uppie .. En een 24/7 zag ik niet zittenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
I feel you..Mannen die denken dat ze alles voor het zeggen hebben
Mijn campagneleidert.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat zuigen van Gert zie ik niet, draag ik echt een roze bril? Jij bent meer bezig met provoceren.
Okee, maar dat voelde je pas toen ´ie je vroeg?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwwhaa goeie kerel hoor maar ik heb het goed zo in me uppie .. En een 24/7 zag ik niet zitten
Hoe kun je zien wat een gezonde wortel isquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga het je toch vertellen. Gezonde wortels moet je nooit afknippen, verpotten is de enige goede optie.
Ik denk dat je gewoon weer naar Turkije moet en het proces weer van voren af aan moet beginnen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:04 schreef APK het volgende:
[..]
Hoe kun je zien wat een gezonde wortel is
En elk jaar een grotere pot, dan is dat ding de baas over mijn dakterras over 3 jaar.
Erger nog ik was flabberd.. en heb in eerste instantie ja gezegd. Paar weken daarna ben ik pas eerlijk geweest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okee, maar dat voelde je pas toen ´ie je vroeg?
oprechte belangstelling
Heb je een auto?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef Talitha het volgende:
Ik heb dat modlikken nog niet onder de knie geloof ik...
Try a little harder baby!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:06 schreef Talitha het volgende:
Ik heb dat modlikken nog niet onder de knie geloof ik...
"wals"quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als ze aan jou komen, moeten ze eerst mij voorbij
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, goede keus....maar toch mis je hem.....?
Euh, nee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon weer naar Turkije moet en het proces weer van voren af aan moet beginnen.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Erger nog ik was flabberd.. en heb in eerste instantie ja gezegd. Paar weken daarna ben ik pas eerlijk geweest.![]()
Kreeg visoenen en ik ben erg graag alleen eigenlijk
Loop je nu niet heel hard van stapel Tarzan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Ik denk dat Lobasca een topic voor mij moet openen in F&F.
Sorry..ik zou het graag willen toegeven maar het staat er echt nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tussen de regels wel, durf het eens toe te geven.
Nee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:11 schreef Lobasca het volgende:
Loop je nu niet heel hard van stapel Tarzan?
Mag je best zijn hoor, hou je vooral niet in!quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry..ik zou het graag willen toegeven maar het staat er echt niet..sterker nog...de enige redeen waarom ik eerder die "goedkope" opmerking durfde maken was omdat ik je niet kwaad gezind ben vanavond.
![]()
Ik verwachtte meer iets in de zin van probeer het eens boven de knie.quote:
Je bent haar dus soms wel kwaadgezind?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:12 schreef Jappie het volgende:
..sterker nog...de enige reden waarom ik eerder die "goedkope" opmerking durfde maken was omdat ik je niet kwaad gezind ben vanavond.![]()
Ik zou niet weten wrom.....quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag je best zijn hoor, hou je vooral niet in!
Ja Jappie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
"wals"![]()
Hee Gert..je bent een betweterige zuigert..je was laatst ook al gewaarschuwd door veulerst..en nu weer door NMNS..houd je een beetje in wil je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |