Gaan we het ff opvullen over het echte mannen onderwerpquote:
Dus we gaan het over tieten hebben?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we het ff opvullen over het echte mannen onderwerp
Dat "pregnant" hoeft dan weer niet zo nodig eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus we gaan het over tieten hebben?en blonde vrouwen die barefoot en pregnant in de keuken staan? Wat overigens hun enige recht is? Altijd ready, willing and able?
Leuk onderwerp wel
Voor wie post je dit eik ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:06 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=delbFYcoAzI
Lieve zachte vrouwtjes
De rest wel dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat "pregnant" hoeft dan weer niet zo nodig eigenlijk.
Vond barefoot tamelijk grofquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, van mij ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Basciequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:09 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Moet geen vrouw in de keuken, die maken er een teringzooi van......quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus we gaan het over tieten hebben?en blonde vrouwen die barefoot en pregnant in de keuken staan? Wat overigens hun enige recht is? Altijd ready, willing and able?
Leuk onderwerp wel
Koken gaat nog welquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet geen vrouw in de keuken, die maken er een teringzooi van......
Daar kan ik dan weer op Deminsiaanse wijze over piekeren. We moeten langzamer posten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:01 schreef Jappie het volgende:
Nu nog de reactietijd een ietwat omhoog en het zou zowaar spannend kunnen worden.
(let vooral ook op het smiliegebruik.....een onvervalste opa Coos uit de ouwe doos)![]()
Soury zei dat we het over mannenonderwerpen gingen hebben, dus heb ik me even verdiept, nou ja, verdiept, meer oppervlakkig eigenlijkquote:
Vroeg me al af waarom je hier wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef Lobasca het volgende:
Is dat hoerenfeest in de kooi al begonnen?
Bliond en blootvoets tegen het aanrecht geleund, daar valt nog wel mee te leven.quote:
Fuck Deminsquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daar kan ik dan weer op Deminsiaanse wijze over piekeren. We moeten langzamer posten?![]()
Toevallig vandaag een test gedaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Bliond en blootvoets tegen het aanrecht geleund, daar valt nog wel mee te leven.
Maar een dikke zwangere pens, dat doet ze maar in d'r eigen tijd.
Nou ja kijk, dat vind ik op zich wel weer mooi om te zien.....zo'n vette schaduw, ook handig in de zomer....quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Bliond en blootvoets tegen het aanrecht geleund, daar valt nog wel mee te leven.
Twaren ook kleine lettersquote:
Jij bent een pragmaticus NMNSquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja kijk, dat vind ik op zich wel weer mooi om te zien.....zo'n vette schaduw, ook handig in de zomer....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoe je bloot tegen het aanrecht moet leunen?
Wat jij opnoemt is vrouwenvoer voor Tokkielookalikes...dat zijn geen mannen..dat zijn misplaatsingen in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Soury zei dat we het over mannenonderwerpen gingen hebben, dus heb ik me even verdiept, nou ja, verdiept, meer oppervlakkig eigenlijkEn alle gemeenplaatsen maar even opgesomd.
Die kleine lettertjes is nog steeds een raadsel voor me, nou ja, niks aan te doen..quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar juist die springen in het oog
Waarom zou je in vredesnaam bloot tegen het aanrecht aanleunen. Welk doel dient het?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hee Gerriequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook: Oppervlakkig. Ik ga er vanuit dat de meeste mannen niet zo denken....ahumquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat jij opnoemt is vrouwenvoer voor Tokkielookalikes...dat zijn geen mannen..dat zijn misplaatsingen in deze maatschappij.
Het was slechts blootvoets. maar als jij de verhaallijn wat onthullender wilt maken : prima.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja als ze over je lullen ben je interessantquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar juist die springen in het oog
Als je quote, zie je boven een rijtje, X2 geeft kleine lettersquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die kleine lettertjes is nog steeds een raadsel voor me, nou ja, niks aan te doen..
Nou NMNS zou je wel wat kunnen vertellen, maar doe het maar niet, wordt je opgewonden vanquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom zou je in vredesnaam bloot tegen het aanrecht aanleunen. Welk doel dient het?
Bedankt Lobasca, schrijf het meteen opquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je quote, zie je boven een rijtje, X2 geeft kleiner letters
Je kan er de draai aangeven die jou gelukkig maakt, skattiequote:Op vrijdag 7 december 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja als ze over je lullen ben je interessant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |