Je hebt ook nog dat andere Noorden.quote:
Verwarrend zeg, al die verschillende Noordens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je hebt ook nog dat andere Noorden.
jaaaaaaa... maar goed, ik kan toch geen kant op met dat ziek zijnquote:
Yes!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:16 schreef Burdie het volgende:
Bent u ziek, Diz?
een ziekte denk ik.quote:
Zit ik met mijn 023 mooi tussenin danquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Burdie het volgende:
Dit is eigenlijk het verkapte 020-topic. Terwijl de R&P SC het verkapte 030-topic is. Typisch.
Nog steeds aan het msn-en?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef Dizer het volgende:
Gaat weer teveel over mij. Ik ga er maar lekker vandoor. Genieten van mijn msn gesrpek.
En nee, ik verstuur geen PM.
Je foto's in S&Gquote:
Ja.quote:
Ja. ik was het zat. En nu mis ik ze. Alle 23.512 stuks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je foto's in S&G
Je borst wat doe je
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:20 schreef Dizer het volgende:
Ja. ik was het zat. En nu mis ik ze. Alle 23.512 stuks.
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:20 schreef Dizer het volgende:
Ja. ik was het zat. En nu mis ik ze. Alle 23.512 stuks.
Zegt de meneer die binnenkomt met deze post:quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef Dizer het volgende:
Gaat weer teveel over mij.
Dan vraag je er toch om?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Weer een msn gesprek... is al vanaf 20.00 bezig.
Dude.quote:
Straks heb je irl niks meer om te besprekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Hele diepe gesprekken...
als je elkaat leuk vindt irl dan is het niet erg als je stiltes hebt... want er kunnen ook leuke stiltes zijn...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Straks heb je irl niks meer om te bespreken [ afbeelding ]
Helemaal waarquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
als je elkaat leuk vindt irl dan is het niet erg als je stiltes hebt... want er kunnen ook leuke stiltes zijn...
Ok, als je maar niet té veel hoop gaat hebben enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
als je elkaat leuk vindt irl dan is het niet erg als je stiltes hebt... want er kunnen ook leuke stiltes zijn...
Check MissBliss zorg dragen voor Dizzle's welzijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, als je maar niet té veel hoop gaat hebben enzo.
Mja, als je de afgelopen 3 dagen tig uur gemsnt hebt, kan ik me voorstellen dat de verwachtingen al iets te hoog oplopen. En daar moet Dizzle voor oppassenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Check MissBliss zorg dragen voor Dizzle's welzijn
O...M...G!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:17 schreef Dizer het volgende:
Overigens, record verbroken!! 7 uur non stop een msn gesprek.
Dit is niet gezond meerquote:
Blond...quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:15 schreef Steve_Perry het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vNF1VVYzckY&feature=related
Ja, dat meisje is een typisch geval van geen mening hebben en pappa en/of mamma en/of domme vriendjes napraten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 05:35 schreef Steve_Perry het volgende:
[..]
Het was gewoon écht het eerste wat in haar opkwam
...en nog steeds niet doorhebben dat hij met een bot aan het chatten is?quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Diz' ziekteverzuimpercentage is 67% ofzo
Zo is het een waarheidsgetrouwer statementquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:35 schreef Dizer het volgende:
Ik eis dat de naam van ShowChat veranderd wordt in DizChat! Waarom? Want jullie ik vinden mijzelf zo bijzonder dat jullie ik 75% van de aandacht aan mij besteden opeis.
Onzin. Jullei zijn gewoon jaloers dat ik gewoon pakweg op dit moment een veel leuker en spannender leven hebquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo is het een waarheidsgetrouwer statement
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin. Jullei zijn gewoon jaloers dat ik gewoon pakweg op dit moment een veel leuker en spannender leven heb.
... en niet te vergeten nog steeds het langste MSN-gesprek ooit.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Onzin. Jullei zijn gewoon jaloers dat ik gewoon pakweg op dit moment een veel leuker en spannender leven heb.
Wij komen nog wel eens buiten ipv chatten, chatten, chatten.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wilde net de twee posts van Dizer & Damart samenvoegen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij komen nog wel eens buiten ipv chatten, chatten, chatten.
Maar ik had mijn reactie en Dizer zijn post toch al samengevoegd?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wilde net de twee posts van Dizer & Damart samenvoegen.
Het een leven, en uren msn'en. Lekker boeiend
JA EN?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik had mijn reactie en Dizer zijn post toch al samengevoegd?
Nou ik ben van mening dat het dan nog eens extra geaccentueerd wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beetje zinloos als jij dat dan ook weer gaat doen he
Aha! En toen je gisteren het wiel uitvond, was dat ook nuttig omdat dan maar eens extra de behoefte aan wielen werd benadrukt, natuurlijk!quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik ben van mening dat het dan nog eens extra geaccentueerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |