Nog steeds aan het msn-en?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef Dizer het volgende:
Gaat weer teveel over mij. Ik ga er maar lekker vandoor. Genieten van mijn msn gesrpek.
En nee, ik verstuur geen PM.
Je foto's in S&Gquote:
Ja.quote:
Ja. ik was het zat. En nu mis ik ze. Alle 23.512 stuks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je foto's in S&G
Je borst wat doe je
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:20 schreef Dizer het volgende:
Ja. ik was het zat. En nu mis ik ze. Alle 23.512 stuks.
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:20 schreef Dizer het volgende:
Ja. ik was het zat. En nu mis ik ze. Alle 23.512 stuks.
Zegt de meneer die binnenkomt met deze post:quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:17 schreef Dizer het volgende:
Gaat weer teveel over mij.
Dan vraag je er toch om?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Weer een msn gesprek... is al vanaf 20.00 bezig.
Dude.quote:
Straks heb je irl niks meer om te besprekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Hele diepe gesprekken...
als je elkaat leuk vindt irl dan is het niet erg als je stiltes hebt... want er kunnen ook leuke stiltes zijn...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Straks heb je irl niks meer om te bespreken [ afbeelding ]
Helemaal waarquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
als je elkaat leuk vindt irl dan is het niet erg als je stiltes hebt... want er kunnen ook leuke stiltes zijn...
Ok, als je maar niet té veel hoop gaat hebben enzo.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
als je elkaat leuk vindt irl dan is het niet erg als je stiltes hebt... want er kunnen ook leuke stiltes zijn...
Check MissBliss zorg dragen voor Dizzle's welzijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, als je maar niet té veel hoop gaat hebben enzo.
Mja, als je de afgelopen 3 dagen tig uur gemsnt hebt, kan ik me voorstellen dat de verwachtingen al iets te hoog oplopen. En daar moet Dizzle voor oppassenquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Check MissBliss zorg dragen voor Dizzle's welzijn
O...M...G!!!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:17 schreef Dizer het volgende:
Overigens, record verbroken!! 7 uur non stop een msn gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |