Oh ja, dat had je gezegd... Je mag wel bij onze kerstboom komen zittenquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat natuurlijk mijn oom is overleden en omdat we in de rouw zijn, gaan we dit jaar geen KERST vieren thuis. Nou boehoe.. maar het ergste, waar ik altijd vrolijk van wordt, zijn die duizenden versieringen en die mega kerstboom elk jaar... ook die gaan niet door!!!!
Ik ga even kijkenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
IK IK IK IK EN NOG EENS IK!!! IK DENK ALLEEN MAAR AAN MIJNZELF EN JULLIE KUNNEN ALLEMAAL DE POT KRIJGEN!
DOEI
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
IK IK IK IK EN NOG EENS IK!!! IK DENK ALLEEN MAAR AAN MIJNZELF EN JULLIE KUNNEN ALLEMAAL DE POT KRIJGEN!
DOEI
Zet je MSN-status dan op 'lunchpauze'quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:33 schreef Dizer het volgende:
Ja fuck you allemaal... ik wil gaan eten![]()
.
Nee, heel slecht te bereiken. Je kunt beter met de auto.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is op een dag dat ik niet kan... anders was ik al lang eens langsgekomen.
Is die kroeg vanaf CS trouwens makkelijk te bereiken? Mocht ik ooit toch een maandag kunnen.
Je bent vast depressief door al die msn gesprekken. Zoek eens een leven.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
DOEI
Ah, goed te doen dus met de treinquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, heel slecht te bereiken. Je kunt beter met de auto.
Zeker, de trein komt er doorheen.quote:
Tof, moet ik alleen wel een trein hebben met ramen die open kunnen, want dan kan ik er onderweg uit springen!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, de trein komt er doorheen.
Het schijnt dat er alleen goederentreinen vanuit Zandvoort rijden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof, moet ik alleen wel een trein hebben met ramen die open kunnen, want dan kan ik er onderweg uit springen!
Ik lift wel mee in een veewagenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het schijnt dat er alleen goederentreinen vanuit Zandvoort rijden.
alvast dan hequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:24 schreef Re het volgende:
gefeliciteerd trouwens DM met je fokverjaardag
Alvast bedanktquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:24 schreef Re het volgende:
gefeliciteerd trouwens DM met je fokverjaardag
Niet zó'n lekkagequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |