Ik moet zeggen, hoe vaker ik de trailer zie. Hoe meer hij mij begint tegen te vallenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:52 schreef Zhenar het volgende:
Cloverfield wordt gruwelijk vet denk ik
Zo'n trailer moet je ook niet tig keer kijken natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hoe vaker ik de trailer zie. Hoe meer hij mij begint tegen te vallen
...en dan?quote:
Ja de trailer is inmiddels ook in de bios te zien, maar daar maakte I am Legend veul meer indrukquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo'n trailer moet je ook niet tig keer kijken natuurlijk![]()
En het gaat uiteindelijk om de film zelf natuurlijk![]()
Maar het kan ook uber lame zijn, ik weet niet. Een soort Blair Witch Project maar dan met een groot monster in New York... we zullen zien
En die lijkt mij dus weer kut.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja de trailer is inmiddels ook in de bios te zien, maar daar maakte I am Legend veul meer indruk
Hehehe, sneak van dinsdag was prachtig. Bee Moviequote:
Ja, maar met een huis kopen is het maar wát handigquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij dat werk waar je eigenlijk weg wilde omdat het onder je niveau lag?
Want?quote:
Ik weet zondag wel wat er in de sneak draaitquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja, sneak dinsdag
En oh wat kan ik goed pannenkoeken bakken
Kan je ze ook omdraaien door ze met de pan omhoog te smijten? Zonder dat ze aan het plafond blijven plakken dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:21 schreef MissBliss het volgende:
Ja, sneak dinsdag
En oh wat kan ik goed pannenkoeken bakken
En ik heb net een kerstboom aangeschaft!quote:
Ja ik ik ik ik ik ik!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan je ze ook omdraaien door ze met de pan omhoog te smijten? Zonder dat ze aan het plafond blijven plakken dan?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik weet zondag wel wat er in de sneak draait
En pannenkoeken?
Ja, dat kan ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan je ze ook omdraaien door ze met de pan omhoog te smijten? Zonder dat ze aan het plafond blijven plakken dan?
Wanneer krijg ik eens pannenkoeken te eten?quote:
Ik ga hem morgen weer neerzettenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En ik heb net een kerstboom aangeschaft!
Met spatel wordt bij mij altijd zo'n zootje... dan scheurt de pannenkoek en zoquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ja, dat kan ik
Maar ik heb het nu niet gedaan, met spatel gaat gewoon makkelijker
Als je langskomt op 1 van die zeldzame dagen dat ik pannenkoeken bak.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik eens pannenkoeken te eten?
Je moet het ook niet te snel willen doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met spatel wordt bij mij altijd zo'n zootje... dan scheurt de pannenkoek en zo.
Zijn die net zo zeldzaam als de dagen waarop je Hot Choco drinkt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je langskomt op 1 van die zeldzame dagen dat ik pannenkoeken bak.
O, rustig en met beleid doen zijn de sleutelwoorden?quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je moet het ook niet te snel willen doen.
Nee, Hot Choco is tegenwoordig niet meer zo zeldzaamquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zijn die net zo zeldzaam als de dagen waarop je Hot Choco drinkt?
Yeps, de bovenkant mag niet meer vloeibaar zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, rustig en met beleid doen zijn de sleutelwoorden?.
Ah, ik zal daar de volgende keer eens op letten dan!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, Hot Choco is tegenwoordig niet meer zo zeldzaam
[..]
Yeps, de bovenkant mag niet meer vloeibaar zijn.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, Hot Choco is tegenwoordig niet meer zo zeldzaam
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef Re het volgende:
pannenkoeken![]()
ik vind het nog steeds niet staan...
pannekoeken
Nee, maar dat gaat niet zo snel hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, ik zal daar de volgende keer eens op letten dan!![]()
... al moet ik dan ook opletten dat de onderkant niet zwart wordt... dat mag ook niet volgens mij
Sgoed!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik lust van de week wel een bakkie
Ik gokte eigenlijk maar dat het met -n wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:44 schreef Re het volgende:
pannenkoeken![]()
ik vind het nog steeds niet staan...
pannekoeken
Deal!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar dat gaat niet zo snel hoor.
[..]
Sgoed!
[..]
Ik gokte eigenlijk maar dat het met -n was
Ja goed gegokt, dus niks mis mee!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deal!
En kom op, nieuwe spelling!
Dat is de basis van de nieuwe spelling, als je het niet weet, gokken. Meestal is het wel goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja goed gegokt, dus niks mis mee!
Je ligt er wakker van? Daarom slaap je vast zo slechtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:58 schreef MissBliss het volgende:
Ik huil er ook elke nacht om.
Ik word er gewoon vroeg wakker van... the horrorquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je ligt er wakker van? Daarom slaap je vast zo slecht
Ik heb er nog over. Morgenquote:
Ik ga er morgen ook vroeg wakker van worden, 06:10 alquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik word er gewoon vroeg wakker van... the horror
[..]
Ik heb er nog over. MorgenKoud
Wakker worden, tanden poetsen, ontbijten, daarna gaan we even het boerenleven proeven in het hoge noorden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:01 schreef Burdie het volgende:
Wat moet je morgen zo vroeg doen, DA?
Ewww, heb je meegedaan aan boer zoekt vrouw ofzo?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wakker worden, tanden poetsen, ontbijten, daarna gaan we even het boerenleven proeven in het hoge noorden.
Jaaaaaaaquote:
Ieksquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga er morgen ook vroeg wakker van worden, 06:10 al
Mien ouders wonen in het Noorden, en ik ga weer even de bollenboer uithangen hier morgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ewww, heb je meegedaan aan boer zoekt vrouw ofzo?.
Ah tof, het Noorden. Daar heb ik ook nog ouders wonen als het goed is.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mien ouders wonen in het Noorden, en ik ga weer even de bollenboer uithangen hier morgen
The Last Samurai is op vanavondquote:
Jammer dat 'ie op is, hij mocht van mij nog wel even mee gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The Last Samurai is op vanavond
Ik ben er 2 dagenquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah tof, het Noorden. Daar heb ik ook nog ouders wonen als het goed is.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jammer dat 'ie op is, hij mocht van mij nog wel even mee gaan.
Doe heb ik op dvd en die zit nog in de verpakking. Trekt me nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The Last Samurai is op vanavond
Waar in het Noorden zijn die woonzaam? Dan rij ik even langs in mien tractor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kan je meteen even controleren of mijn ouders zich nog koest houden?
Tom Cruise zijn specialiteit schijnt trekken te zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doe heb ik op dvd en die zit nog in de verpakking. Trekt me niet
Emm'n. Doar woar die koei'n won'n.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar in het Noorden zijn die woonzaam? Dan rij ik even langs in mien tractor.
En nu heb je een stijve lul en druipt je toetsenbord?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Weer een msn gesprek... is al vanaf 20.00 bezig.
Hoiquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Ah da's aan de andere kant van het kanaal denkquote:
Hoge verwachtingen enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dizer het volgende:
Hoi.
Nog niet, straks gaan de webcams openquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nu heb je een stijve lul en druipt je toetsenbord?
Ieuw.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tom Cruise zijn specialiteit schijnt trekken te zijn.
Ohjeee, doe mij eens even wat screensquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog niet, straks gaan de webcams open.
Waar wonen uw ouders dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah da's aan de andere kant van het kanaal denk
inside bronnen hoor.quote:
Den Helder.quote:
Katie?quote:
Sttttttquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |