Ik zie hem er wel voor aan om heel lang bij Atletico te blijven.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:47 schreef dndiek het volgende:
Toffe speler.
Hoe lang zou hij nog te behouden zijn voor Atletico? Gaat hij aan z'n laatste seizoen beginnen in Madrid?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:53 schreef mcyodogg het volgende:
Kun Aguero, Dirkie komt eraan, Dirkie komt eraan, Dirkie komt eraan
Daar is hij te goed voor.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind het echt een Arsenal speler
ja, je moet ook dirk op hem moeten zetten!quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat een geweldenaar is het toch.
Daar lijkt hij me te effectief voor...quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind het echt een Arsenal speler
Net zoals hij te goed is voor Atletico Madrid.quote:
Dan maar naar Barca om de komende 12 te vlammen met Messi en Bojan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Net zoals hij te goed is voor Atletico Madrid.
Klopt, maar die hoeven hem ook niet meer te halen, die hebben hem al.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Net zoals hij te goed is voor Atletico Madrid.
Ik bedoelde daarmee ook vooral aan te geven dat ik denk dat hij wel snel zal vertrekken.quote:Op woensdag 17 september 2008 08:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar die hoeven hem ook niet meer te halen, die hebben hem al.
Zijn toekomst zal wel liggen bij AC Milan, Internazionale, Chelsea of Manchester United.
Denk niet dat hij snel zal vertrekken. Als hij weggaat is dat voor de absolute top en voor véél geld (bijna zestig miljoen euro, zijn contractueel vastgelegde transfersom), dus kan best nog weleens in Madrid blijven.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee ook vooral aan te geven dat ik denk dat hij wel snel zal vertrekken.
En ik ben benieuwd waar hij dan heen zal gaan.
Kom op, zelfs Stevie Wonder zag dat Kun een geweldenaar wordt.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef sjimz het volgende:
Ik had er kijk op toen ik dit topic opende!
Sommige personen waren minder te spreken over hem.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kom op, zelfs Stevie Wonder zag dat Kun een geweldenaar wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |