Sowieso tof!quote:
Dat jij verkeerde conclusies trekt is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef rena het volgende:
[..]
Gewoon, die insinuerende opmerking van je. Sowieso van alle mannen die het denken te weten
Vind je serieus dat m'n grapje niet kon?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heet anne berthe rebecca leda.
Dat is pas origineel!
Whehehequote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat jij verkeerde conclusies trekt is niet mijn probleem.
Ja, maar jij leeft in je eigen botte-lullen-wereldje. Daar is alles oké zogenaamd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Vind je serieus dat m'n grapje niet kon?Ik vind hem best oké
Heb je ook een nummer ? Berthe 234 ofso ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heet anne berthe rebecca leda.
Dat is pas origineel!
Ja oke. Dat kan ik niet ontkennenquote:
Daar ben ik het deels mee eens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar jij leeft in je eigen botte-lullen-wereldje. Daar is alles oké zogenaamd.
Ja wat komt er hierna?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar jij leeft in je eigen botte-lullen-wereldje. Daar is alles oké zogenaamd.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook een nummer ? Berthe 234 ofso ?
Deels?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Daar ben ik het deels mee eens.
Koeien heten bertha.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je ook een nummer ? Berthe 234 ofso ?
Yay.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef xannie90 het volgende:
ik ben weer terug (H)
De islam is sowieso een ander aspect. Die gasten sporen serieus soms gewoon niet helemaal.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:13 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja wat komt er hierna?Mogen we geen grapjes meer maken over de islam en de oorlog
Soms?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
De islam is sowieso een ander aspect. Die gasten sporen serieus soms gewoon niet helemaal.
om het ook bij de koe te houden kan je dit makkelijk aanpassenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bart is een sublieme naam.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
De islam is sowieso een ander aspect. Die gasten sporen serieus helemaal niet
Correct, en tevens juist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bart is een sublieme naam.
Jezus, wat een gevoel voor humor heb jij.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:15 schreef xannie90 het volgende:
[..]
om het ook bij de koe te houden kan je dit makkelijk aanpassen
Bartha![]()
neem nou mijn naam, die is pas cool
Net als Jordy toen ze tegen Vriendenschaar speeldenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ja, anders heb ik straks half Terwijde achter me aan.
Fijn dat we elkaar zo lekker aanvullen.quote:
Watdan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef rena het volgende:
[..]
Net als Jordy toen ze tegen Vriendenschaar speelden![]()
![]()
![]()
Ik wou net hetzelfde zeggen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Fijn dat we elkaar zo lekker aanvullen.
\quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Fijn dat we elkaar zo lekker aanvullen.
Care.quote:
Culemborgquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef rena het volgende:
[..]
Net als Jordy toen ze tegen Vriendenschaar speelden![]()
![]()
![]()
Spakuhburg Bunscheute?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:20 schreef xannie90 het volgende:
bij ons gingen de plaatselijke voetbalverenigingen knokken
enkele voor het leven verboden om nog te voetballen
watbenjedan.nlquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef xannie90 het volgende:
zo'n vriend van me werkte zichzelf net uit een knokpartij en sloeg in het wilde weg maar en blijkt dus de trainer geraakt te hebben...
dada voetbalcarriere
Broodje aapquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:21 schreef xannie90 het volgende:
zo'n vriend van me werkte zichzelf net uit een knokpartij en sloeg in het wilde weg maar en blijkt dus de trainer geraakt te hebben...
dada voetbalcarriere
ik ben half duitserquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:23 schreef xannie90 het volgende:
nee
ik vroeg het me alleen af.
en ik kan (bijna geen) duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |