Die jaren zijn trouwens voorbijquote:Op zondag 9 december 2007 02:53 schreef Logician het volgende:
[..]
Seriously laatst helemaal door de mangel geweest en kwam niets uit, had ook niets anders verwacht na een aantal jaar vrijgezel te zijn geweest
in een badjas in een tuinstoel met laptop op schoot en hoop dat door de regen de batterij geen gekke dingen doet door de regen....whyquote:Op zondag 9 december 2007 02:54 schreef Logician het volgende:
[..]
ik neem aan dat je gewoon binnenzit?
Doe eens lief over Martijn.quote:Op zondag 9 december 2007 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we al
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.quote:Op zondag 9 december 2007 02:56 schreef Logician het volgende:
LOL! @pin
Gamenquote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef Logician het volgende:
Ik moet helaas weer even verder, nog eventjes spelletje doen![]()
Wat is @pin?quote:Op zondag 9 december 2007 02:57 schreef PinPine het volgende:
[..]
gebruik je die woorden ook in IRL, dat creept me uit en kijk mensen altijd heel raar aan inde kroeg als ze zoiets tegen me zeggen.
Nee, ik doe niks onder de 20quote:Op zondag 9 december 2007 02:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, dat je een verkapte Martijn bent wisten we al
Leg die pm'etjes dan maar uit, naar die meisjes van 14 die hier nieuw zijn. Iets met 'schaars geklede foto's anders blijf je hier niet lang' ofzoquote:
Juist, scherp.quote:Op zondag 9 december 2007 03:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Leg die pm'etjes dan maar uit, naar die meisjes van 14 die hier nieuw zijn. Iets met 'schaars geklede foto's anders blijf je hier niet lang' ofzo
quote:Op zondag 9 december 2007 03:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Juist, scherp.
Net doen of hij niet kaal is, etc..
Oh.quote:Op zondag 9 december 2007 03:20 schreef Flatline____ het volgende:
Wow, ben ff lekker Al-Asad en consorten aan het neerpaffen in COD4, zit het topic bijna vol.... en heeft Logic weer eens (bijna) een date met iemand anders dan ik. Grrr!!
Joehoe, LogicZin in een lan-party-date met mij??? Kunnen we lekker samen gamen
Om-ste beurten cola en speculaasjes halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |