Omdat ik gewoon benieuwd ben wat andere mensen er van vinden? beauty is in the eye of the beholder, immers.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:23 schreef KutVocht. het volgende:
MIJN haar.
Ontopic: als jij het lang wil wat is dan het probleem?
Inderdaad. Laat me raden; de vriend die dat zei zit achter hetzelfde meisje aan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:56 schreef simmu het volgende:
met het korte haar zie je eruit als een bajesfiguur (oftewel: de kamperlook die iemand al riep).
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
http://www.superdudes.nl/showtopic/719027
Lang
Die lui daar vinden dat middelste kapsel het mooiste, want dat kun je het makkelijkst tot typisch superdudes kapsel bewerken:quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Lang
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Lang
haha nee nee, was gewoon benieuwd naar de meningen van verschillende niveau's mensen, voor zover je kan zeggen dat superdoetjes een niveau is:P een markt-onderzoek noemen ze dat lolquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee hoor, de meesten zeggen: de middelste foto (van de 4 foto's)
begint -nu ik het zo op die hyperfrut-site bekijk- toch op een verkapt aandacht-vraag-topic te lijken...
en als ze dit gaan quoten daaro ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
haha nee nee, was gewoon benieuwd naar de meningen van verschillende niveau's mensen, voor zover je kan zeggen dat superdoetjes een niveau is:P een markt-onderzoek noemen ze dat lol
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:47 schreef GuyFawkes het volgende:
ik ga voor meer zelfvertrouwen krijgen, doen wat je zelf wilt ipv doen wat je denkt dat andere leuk vinden. Wat een waste of space is dit zeg.
van mij mag je ik zal er niet minder goed op slapenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:43 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
en als ze dit gaan quoten daaro ?![]()
maar goed voorlopig dan maar voordeel van de twijfel...
o ja en kort (natuurlijk) of had ik dta al gezegd?
Nonsens, dit hele topic straalt laagzelfvertrouwen uit.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:49 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
heb meer zelfvertrouwen als wat goed voor me is, ben daar maar niet bang voor. Maar naar meningen vragen kan nooit geen kwaad, immers beauty is in the eye of the beholder
jouw meningquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:53 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nonsens, dit hele topic straalt laagzelfvertrouwen uit.
ik vind fototoestellen over het algemeen gewoon totaal niet grappigquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:12 schreef _Arual_ het volgende:
Lang haar staat beter. Maar lach eens wat meer!
dat wel iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:05 schreef conleche het volgende:
Maar als je mee zou doen met Hollands next top model zou ik zeggen dat je eruit ligt, vanwege maar 1 gezichtsuitdrukking.
dat dusquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:05 schreef conleche het volgende:
Lang.
Maar als je mee zou doen met Hollands next top model zou ik zeggen dat je eruit ligt, vanwege maar 1 gezichtsuitdrukking.
Ja ja ,je doet niet mee, ik weet het.....
jawel ben je welquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef Nashje het volgende:
Duidelijk lang. En nee ik ben geen homo.
Pff wat een slap gelul. Hij heeft wel het lef om zijn foto te posten met als risico af gegezeken te worden door mensen zoals jou. Dat alleen al zegt al dat hij best wel genoeg zelfvertouwen in zichzelf heeft want de meesten zouden dit nooit doen. En al heeft iemand een laag zelfvertrouwen, wat dan nog? Is wat mij betreft een MENSELIJKE eigenschap waar je je niet voor hoeft te schamen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:53 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Nonsens, dit hele topic straalt laagzelfvertrouwen uit.
Tief op met je psycho-analystische gedrag waar je de ballen verstand van hebt. Hij wil meer zelfvertrouwen krijgen door aandacht. Niet ervan uitgaand dat ie afgezeken GAAT worden. Ik zeg ook niet dat alle mensen met een laag zelfvertrouwen dood moeten, maar het is een feit dat iedereen met een laag zelfvertrouwen dit om hoog wilt hebben. dat is MENSELIJK namelijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Pff wat een slap gelul. Hij heeft wel het lef om zijn foto te posten met als risico af gegezeken te worden door mensen zoals jou. Dat alleen al zegt al dat hij best wel genoeg zelfvertouwen in zichzelf heeft want de meesten zouden dit nooit doen. En al heeft iemand een laag zelfvertrouwen, wat dan nog? Is wat mij betreft een MENSELIJKE eigenschap waar je je niet voor hoeft te schamen.
By the way die krullen staan je wel goed.
aantal posts: 104 (gemiddeld 2 per dag)quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:42 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Tief op met je psycho-analystische gedrag waar je de ballen verstand van hebt. Hij wil meer zelfvertrouwen krijgen door aandacht. Niet ervan uitgaand dat ie afgezeken GAAT worden. Ik zeg ook niet dat alle mensen met een laag zelfvertrouwen dood moeten, maar het is een feit dat iedereen met een laag zelfvertrouwen dit om hoog wilt hebben. dat is MENSELIJK namelijk.
Foto op Fok plaatsen is 9 van de 10 keer afgezeken worden. Het is een klein wonder dat dat hier nog niet gebeurd is...quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:42 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Tief op met je psycho-analystische gedrag waar je de ballen verstand van hebt. Hij wil meer zelfvertrouwen krijgen door aandacht. Niet ervan uitgaand dat ie afgezeken GAAT worden. Ik zeg ook niet dat alle mensen met een laag zelfvertrouwen dood moeten, maar het is een feit dat iedereen met een laag zelfvertrouwen dit om hoog wilt hebben. dat is MENSELIJK namelijk.
Dat haal je uit mijn aantal postsquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:45 schreef roburt het volgende:
[..]
aantal posts: 104 (gemiddeld 2 per dag)
je moet nog veel leren!
Met als verschil dat ik zijn foto niet afzeik maar de reden waarom.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Foto op Fok plaatsen is 9 van de 10 keer afgezeken worden. Het is een klein wonder dat dat hier nog niet gebeurd is...
langstquote:Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef koejoeloek het volgende:
Nog steeds druk aan het twijfelen tussen wat langer (wat het nu is, foto 2 en langst
Yeah right. Want jij luistert naar helemaal niemand, op jouw uiterlijk daar heeft helemaal niemand invloed op gehad, vandaar dat je op een LIFESTYLE forum rondhangt, omdat de mening van een ander je helemaal niks kan boeien want je bent toch al 1 bom zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:42 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
dus de massa gaat boven het individu?quote:Op zondag 9 december 2007 21:59 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Yeah right. Want jij luistert naar helemaal niemand, op jouw uiterlijk daar heeft helemaal niemand invloed op gehad, vandaar dat je op een LIFESTYLE forum rondhangt, omdat de mening van een ander je helemaal niks kan boeien want je bent toch al 1 bom zelfvertrouwen.![]()
Volgensmij ben jij de gene met je psycho-analystische lulkoek over hoe de topicposter zich voelt. Er werd nl. alleen maar om kapseladvies gevraagd niet om jouw gehannes Maarja blijkbaar volgens jou als je hulp vraagt bij een kapsel of bij het passen van kleding heb je een gebrek aan zelfvertrouwen. Ik zeg zelf altijd maar 2 paar ogen zien meer dan 1.
Noem je dat lang haar?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef koejoeloek het volgende:
Ben al tijdje aan het twijfelen wat ik met me haar moet, de meeste vinden het kort heel mooi maar ik vind dat zelf helemaal niks. Maar lang wat ik dus mooi vind, vinden de meeste dus juist niks.
Wat vinden jullie...
Kort
[ afbeelding ]
Wat langer:
[ afbeelding ]
Lang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat niet, dat duurt nog even.quote:Op maandag 10 december 2007 11:17 schreef Viper88 het volgende:
[..]
o god hebben we weer zo'n metal gothic met haar tot zn bilspleet
Tool is awesomequote:Op maandag 10 december 2007 11:22 schreef AcidBurner het volgende:
lang is cool... maar op laatste vind ik ze te lang... laat ze is in model knippen... krullen zijn leuk ... heb ik ook en wil ze niet mleer kwijt ... maar ze mag wel nog is in model geknipt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |