abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55118930
Ik houd eigenlijk niet van mannen met lang haar, maar jij kan het goed hebben. Het omlijst je gezicht mooi en je hebt mooie krullen
pi_55120417
Lang.
Krullen
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
pi_55121515
welke lengte is het nu?
Ik zou tondeuze eroverheen gooien. Je hebt een mannelijk gezicht, kan je wel hebben dus
pi_55122034
Ik zeg ook lang!
pi_55125208
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:12 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Pff wat een slap gelul. Hij heeft wel het lef om zijn foto te posten met als risico af gegezeken te worden door mensen zoals jou. Dat alleen al zegt al dat hij best wel genoeg zelfvertouwen in zichzelf heeft want de meesten zouden dit nooit doen. En al heeft iemand een laag zelfvertrouwen, wat dan nog? Is wat mij betreft een MENSELIJKE eigenschap waar je je niet voor hoeft te schamen.

By the way die krullen staan je wel goed.
Tief op met je psycho-analystische gedrag waar je de ballen verstand van hebt. Hij wil meer zelfvertrouwen krijgen door aandacht. Niet ervan uitgaand dat ie afgezeken GAAT worden. Ik zeg ook niet dat alle mensen met een laag zelfvertrouwen dood moeten, maar het is een feit dat iedereen met een laag zelfvertrouwen dit om hoog wilt hebben. dat is MENSELIJK namelijk.
pi_55125273
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:42 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Tief op met je psycho-analystische gedrag waar je de ballen verstand van hebt. Hij wil meer zelfvertrouwen krijgen door aandacht. Niet ervan uitgaand dat ie afgezeken GAAT worden. Ik zeg ook niet dat alle mensen met een laag zelfvertrouwen dood moeten, maar het is een feit dat iedereen met een laag zelfvertrouwen dit om hoog wilt hebben. dat is MENSELIJK namelijk.
aantal posts: 104 (gemiddeld 2 per dag)
je moet nog veel leren!
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  zaterdag 8 december 2007 @ 15:47:47 #77
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55125321
quote:

[..]

Foto op Fok plaatsen is 9 van de 10 keer afgezeken worden. Het is een klein wonder dat dat hier nog niet gebeurd is...
pi_55125918
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:45 schreef roburt het volgende:

[..]

aantal posts: 104 (gemiddeld 2 per dag)
je moet nog veel leren!
Dat haal je uit mijn aantal posts
pi_55125927
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:47 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Foto op Fok plaatsen is 9 van de 10 keer afgezeken worden. Het is een klein wonder dat dat hier nog niet gebeurd is...
Met als verschil dat ik zijn foto niet afzeik maar de reden waarom.
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:54:40 #80
164095 koejoeloek
http://www.paulrand.nl
pi_55127905
Nog steeds druk aan het twijfelen tussen wat langer (wat het nu is, foto 2 en langst
pi_55138453
lang!

scoor je alle meiden in de kroeg man, kei sexy!
pi_55138624
lol dit topic
  zondag 9 december 2007 @ 01:44:06 #83
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_55138864
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 17:54 schreef koejoeloek het volgende:
Nog steeds druk aan het twijfelen tussen wat langer (wat het nu is, foto 2 en langst
langst
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_55154638
lang! met kort haar lijk je 16 met lang haar 25
  zondag 9 december 2007 @ 21:59:49 #85
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_55155392
quote:

[..]

Yeah right. Want jij luistert naar helemaal niemand, op jouw uiterlijk daar heeft helemaal niemand invloed op gehad, vandaar dat je op een LIFESTYLE forum rondhangt, omdat de mening van een ander je helemaal niks kan boeien want je bent toch al 1 bom zelfvertrouwen.
Volgensmij ben jij de gene met je psycho-analystische lulkoek over hoe de topicposter zich voelt. Er werd nl. alleen maar om kapseladvies gevraagd niet om jouw gehannes Maarja blijkbaar volgens jou als je hulp vraagt bij een kapsel of bij het passen van kleding heb je een gebrek aan zelfvertrouwen. Ik zeg zelf altijd maar 2 paar ogen zien meer dan 1.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_55158066
Lang natuurlijk!
Go hard or go home
pi_55164692
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:59 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Yeah right. Want jij luistert naar helemaal niemand, op jouw uiterlijk daar heeft helemaal niemand invloed op gehad, vandaar dat je op een LIFESTYLE forum rondhangt, omdat de mening van een ander je helemaal niks kan boeien want je bent toch al 1 bom zelfvertrouwen.
Volgensmij ben jij de gene met je psycho-analystische lulkoek over hoe de topicposter zich voelt. Er werd nl. alleen maar om kapseladvies gevraagd niet om jouw gehannes Maarja blijkbaar volgens jou als je hulp vraagt bij een kapsel of bij het passen van kleding heb je een gebrek aan zelfvertrouwen. Ik zeg zelf altijd maar 2 paar ogen zien meer dan 1.
dus de massa gaat boven het individu?
pi_55164818
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef koejoeloek het volgende:
Ben al tijdje aan het twijfelen wat ik met me haar moet, de meeste vinden het kort heel mooi maar ik vind dat zelf helemaal niks. Maar lang wat ik dus mooi vind, vinden de meeste dus juist niks.

Wat vinden jullie...

Kort
[ afbeelding ]

Wat langer:
[ afbeelding ]

Lang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noem je dat lang haar?
IK vind het zo "lang" wel beter trouwens als dat korte.
Ik vind je met dat korte wat meer weghebben van een opgesloten criminele marokkaan als mezelf even heel ongenuanceerd mag uitdrukken.
pi_55164895
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:13 schreef McKillem het volgende:

Noem je dat lang haar?
o god hebben we weer zo'n metal gothic met haar tot zn bilspleet
pi_55164993
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:17 schreef Viper88 het volgende:

[..]

o god hebben we weer zo'n metal gothic met haar tot zn bilspleet
Nee dat niet, dat duurt nog even.
  maandag 10 december 2007 @ 11:22:32 #91
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_55164998
lang is cool... maar op laatste vind ik ze te lang... laat ze is in model knippen... krullen zijn leuk ... heb ik ook en wil ze niet mleer kwijt ... maar ze mag wel nog is in model geknipt worden.
pi_55249538
Ik vind het allemaal wel goed staan eigenlijk. Het lange haar geeft wel een iets 'modebewustere' uitstraling, een beetje kak ook. Dat zal misschien ook met je outfit op de foto te maken hebben. De eerste twee foto's zijn bv. veel stoerder.

En als jij lang haar mooi vindt, doen! Genoeg mensen hier vinden het mooi, het misstaat je sowieso dus niet.
pi_55250089
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:22 schreef AcidBurner het volgende:
lang is cool... maar op laatste vind ik ze te lang... laat ze is in model knippen... krullen zijn leuk ... heb ik ook en wil ze niet mleer kwijt ... maar ze mag wel nog is in model geknipt worden.
Tool is awesome

Lang staat btw het mooist en zeker met de winter is dat lekker
pi_55251448
Lang!

Jongens met lang haar
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')