Van het gitaargeluid van Whole Lotta Love en What Is and What Should Never Be alleen al wordt ik blij. Dat is mijns inziens ook een van de mooie dingen van Led Zeppelin, de liedjes waren niet alleen goed, maar de productie van Page zelf was ook zo dat de pure kracht en dynamiek van de band perfect overkwamen op de lp's. Bij andere 'krachtige' bands (zoals Cream) heb ik bijvoorbeeld altijd het idee dat hun kracht niet zo goed overkomt op plaat als op live-opnames.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:39 schreef QCC het volgende:
Heartbreaker en What Is And What Should Never Be zijn m'n favoriete nummers op dit album, hoewel het over het geheel genomen ook gewoon steengoed is, geen enkel nummer waar ik niet graag naar luister.
Nou inderdaad. Ik heb dan wel geen lp's, maar ook op de cd's klinkt het zoals het moet klinken: keihardquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:18 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Van het gitaargeluid van Whole Lotta Love en What Is and What Should Never Be alleen al wordt ik blij. Dat is mijns inziens ook een van de mooie dingen van Led Zeppelin, de liedjes waren niet alleen goed, maar de productie van Page zelf was ook zo dat de pure kracht en dynamiek van de band perfect overkwamen op de lp's.
Ik ook niet hoor, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb dan wel geen lp's, maar ook op de cd's klinkt het zoals het moet klinken: keihard.
Trampled Under Footquote:Op zondag 9 december 2007 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
De posters hier zouden mijn sig toch moeten herkennen.
Ergens denk ik idd ook dat er nog wel n dvd van komt. Wie zou dat nou niet willen? En op welk festival zullen ze komen van de zomer?quote:Op zaterdag 8 december 2007 03:19 schreef PimD het volgende:
Ik gok zo dat er wel een DVD van uit zal komen hoor. Als zoveel mensen kaartjes willen kun je er op rekenen dat zo'n DVD ook een kassucces zal worden he
Tenzij ze toch op tournee gaan en besluiten een latere show op te nemen natuurlijk.
Ook wel lachen dat een liedje over een auto tegelijk over seks gaat.. Maarja, bijna alle LZ nummers gaan daarover :pquote:Op zondag 9 december 2007 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
De posters hier zouden mijn sig toch moeten herkennen.
Weet je dat zeker of hoop je het?quote:Op maandag 10 december 2007 15:53 schreef Numbie het volgende:
Er zou vanavond ook in het Journaal op de NOS (om 20h of 22h) ook een itempje moeten komen
Wat hij zegt.quote:Op maandag 10 december 2007 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
Page met grijs haar ziet er maf uit. Leuke foto's
.
Ik vind het eigenlijk wel cool, ook met dat pak erbij. In ieder geval is het beter dan die pikzwarte verf die hij de laatste vijftien jaar ofzo op z'n hoofd smeerde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |