Eerst nieuw topic, dan broodjes.quote:
Ik von 'm wel leukquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:21 schreef Kuukske het volgende:
mcD. Je plaatje. Wat doe je. Onherkenbaar ben je.
Ja, wat is het?quote:
weut je wat een tyfuswerk het is om uit te zoeken wie er allemaal op je gereageerd heeft zonder die extra kleurtjes. En wat een tyfuswerk het is om daar dan vervolgens op te reageren of zo'n reactie te editten zonder die extra knopjes?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:04 schreef Nosh het volgende:
McD gaat door met zijn quest om erkenning te krijgen voor wat extra knopjes en kleurtjes die niemand echt wat kunnen boeien.
Fok is serious business.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
weut je wat een tyfuswerk het is om uit te zoeken wie er allemaal op je gereageerd heeft zonder die extra kleurtjes. En wat een tyfuswerk het is om daar dan vervolgens op te reageren of zo'n reactie te editten zonder die extra knopjes?
Wat schattig dat je van mij inhoudelijk goede posts verwacht.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:54 schreef mcDavid het volgende:klik ik dáárvoor helemaal dit topic aan?
Found!quote:
Ik snapte 'm welquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:40 schreef mcDavid het volgende:
Niemand snapt 'm. Ik neem die stuiterbal wel weer terug..
Hell yesh.quote:
quote:Op zondag 9 december 2007 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Hell yesh.
En sinds vrijdag hebben we ook Buzz. Da's tof! Alleen Kuuks wint te vaak van me.
Dat heb jíj dan weer gewonnenquote:
Omdat daarom. Welke lay-out gebruik je dan?quote:Op zondag 9 december 2007 17:12 schreef Chowi het volgende:
Hoi! Kan iemand me vertellen waarom mijn layout zo verneukt is als ik FOK! in FF open? Niet dat ik er af en toe nog lurk hoor, nee joh. Ben je gék.
Silver. Ik snap er geen fuck van, want bij IE (quote:Op zondag 9 december 2007 17:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omdat daarom. Welke lay-out gebruik je dan?
En wat tof dat je hier elke dag lurkt!
Gaat het met andere lay-outs wel goed?quote:Op zondag 9 december 2007 18:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Silver. Ik snap er geen fuck van, want bij IE () is er niets aan de hand.
Eh, ja. Bij die nieuwe layout doet 'ie het dan wel weer. Maar daar pas ik voor, als je het niet erg vindt.quote:Op zondag 9 december 2007 18:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gaat het met andere lay-outs wel goed?
Fijn, bedankt. Die is dood.quote:Op zondag 9 december 2007 19:07 schreef Blight het volgende:
Al jullie moeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |