oohhhquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is Steinberg Nuendo (pakketje van 1400 euri)
Toen nog wel, dat was nog in het Talpa-tijdperk. Overigens niet de hele internet-redactie, maar een of twee man. De anderen zitten in het hoofdkantoor van Media. Daar worden ook de dagelijkse TV-programma's gemonteerd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat wist ik dus niet dat de internet redaktie daar ook zat.
Ik werk zelf 'daarin' en ik ben absoluut niet heilig. Mijn harddisk hier thuisquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Of een pakketje van 700 mb aan torrentbestandjes...
Hoe weet jij zoveel details, vraag ik me al een tijdje af...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen nog wel, dat was nog in het Talpa-tijdperk. Overigens niet de hele internet-redactie, maar een of twee man. De anderen zitten in het hoofdkantoor van Media. Daar worden ook de dagelijkse TV-programma's gemonteerd.
Als je het woord 'overruled' vervangt door 'overtuigd' zou het heel goed kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom hier toch nog even op terug. Waar ik op doel is dat Huub heel duidelijk zei dat Flens Naad niet weg wilde hebben en Naad aangaf dat ze bang was voor haar. Na veel onderhandelen met het hokje mocht Naad uiteindelijk vertrekken, vandaar dat ik denk dat Polo in dit geval Flens overruled heeft. (gewoon een idee hoor, ik kan er ook naast zitten).
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij past wel in een rijtje met Johan Vlemmix; een oneindig talent om jezelf belachelijk te maken zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Precies en dan bij nacht en ontij op het Puchje weer naar huis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:24 schreef PeterNB het volgende:
Daar hebben programmeur-jongens nachtenlang
boven pizzadozen voor liggen programmeren !!
Deels omdat ik de streams volg, hier en daar wat lees, de video-film van 'The making of DGK' heb bekeken. En door m'n werk ken ik wat mensen die betrokken zijn bij de techniek en technologie in de villa en eromheen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hoe weet jij zoveel details, vraag ik me al een tijdje af...
Ik denk dat programmeurs bij Steinberg toch wel een Tomos hebben hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies en dan bij nacht en ontij op het Puchje weer naar huis.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik werk zelf 'daarin' en ik ben absoluut niet heilig. Mijn harddisk hier thuis
staat vol met illegale software en muziek......
Mag ook, het gaat mij om de macht van Flens en dat Polo wat tegenwicht geeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je het woord 'overruled' vervangt door 'overtuigd' zou het heel goed kunnen kloppen.
Een broodje ui met filet americainquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je wilt weten waarom Japio zoveel scheten laat .....
[ afbeelding ]
editquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:42 schreef Kinga het volgende:
Nogmaals. Wát doet die roekie trut er nog?!
(hoeven jullie geen antwoord op te geven, is even om frustratie te uiten)
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je wilt weten waarom Japio zoveel scheten laat .....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |