TVP !!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
jesters van MUUS
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[Oldbies] Dirty Dancende ER met de jesters van MUUS n00cL30n 0 0 07-12-2007 11:15
[Oldbies] Waar we geen klote doen op het werk en MUUS f... Armageddon 0 0 07-12-2007 11:15
[OLDBIES] Vrijdag visdag!! ElizabethR 0 0 07-12-2007 11:15
Met liefde, uiteraard. En dit lijkt me meteen een uitstekend moment om te melden dat mensen die .bmp bestanden van een paar MB toevoegen aan een mail het verdienen om zeer langzaam en pijnlijk te sterven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
Hey A.
Blight heeft onze topics al dichtgegooid..![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
Hey A.
Blight heeft onze topics al dichtgegooid..![]()
Enquote:
Feli.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:48 schreef ElizabethR het volgende:
Zow, net een mooi ringetje gekocht voor de dochter!! Eternity ringetje, goud met saffiertjes en diamantjes. Omdat ze 21jaar is geworden!!!
Ze zijn gewoon onwijs tof. Echt een uitvinding.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Feli..
Ik word over twee maanden 19.. Ben nou al zolang 18.
.
En vis dan, J?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon onwijs tof. Echt een uitvinding.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wil je ook een ringetje als je 21 wordt??
Zeker, zeker, vis is geen slechte tweede. Een gerookte makreel gaat er immer in. Maar men, tietsen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
En vis dan, J?. Vis is ook uitermate tof.
.
Weet je nu OOK al niet wat tieten zijn K?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik snap het niet. Ik ben niet getrouwd.
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef Jarno het volgende:
Weet je nu OOK al niet wat tieten zijn K?!
En vis, dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik snap het niet. Ik ben niet getrouwd.
Groot gelijk! Maar als je nou over een jaar of 8, tegen die tijd dat je bijna 21 gaat worden dus, eens na gaat denken of je ook een ringetje wilt, dan krijg jij van mij op je 21e verjaardag een gouden ringetje met een steen naar keuze.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfoe, geen idee. Da's nog zo ver weg, daar heb ik nog niet over nagedacht..
..als mijn vriendin rijk is, wil ik wel trouwen. Zonder contract verder.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef MUUS het volgende:
Pleurt op, zonder handtekening kan ik ook neuken..
Mennn.. Is het weer zover?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Met liefde, uiteraard. En dit lijkt me meteen een uitstekend moment om te melden dat mensen die .bmp bestanden van een paar MB toevoegen aan een mail het verdienen om zeer langzaam en pijnlijk te sterven.
Watquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Kreator het volgende:
Update. de stroom gaat er niet af. Ik herhaal: Update.
Nondeju! En nu?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Kreator het volgende:
Update. de stroom gaat er niet af. Ik herhaal: Update.
Essent op de flikker geven voor het 3x eerder niet zien van een defect aan een of andere regelaar. En rukken. En internetten. Met lekkere wijven en jou.quote:
*stil*quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Essent op de flikker geven voor het 3x eerder niet zien van een defect aan een of andere regelaar. En rukken. En internetten. Met lekkere wijven en jou.
Zit ik thuis dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
Het is vrijdag, moet het geenzijn???
Stelde je een cracker voor of een beschuitje?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Kreator het volgende:
Beter bekend als kringrukken. Toen ik dat tijdens een pauze een keer in de groep gooide op het werk, werd ik meewarig aangekeken en viel hoongelach mij ten parte.
Bli, bla, blue?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef MUUS het volgende:
Stelde je een cracker voor of een beschuitje?
MUUS, je bent een lekker ding m'et spierballen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Waarom zijn vrouwen met een buikje dik en vadsig en zijn mannen met een buikje lief en aandoenlijk?
Pas geleden werd ik nog een anorexia patiënt genoemd door een niet nader te noemen FOK!ker, terwijl híj een lucifer met haar is.
Maar dat zijn dan spieren. Ofzo.
Ik heb goftedomme haske grote spierballen! En ik ben niet mager!
Echt, ik ben zó in de war. Help even..
Kan ik dat zien dan?quote:
iets wat ik ook niet snap enzo...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Waarom zijn vrouwen met een buikje dik en vadsig en zijn mannen met een buikje lief en aandoenlijk?
Pas geleden werd ik nog een anorexia patiënt genoemd door een niet nader te noemen FOK!ker, terwijl híj een lucifer met haar is.
Neehee, in het algemeeheen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef Kreator het volgende:
zonder foto geen advies.
Stel gasten rukt samen, als ze komen spuiten ze op een cracker/beschuit/boterham en de knul die het laatste komt is de lul, want die moet die cracker/beschuit/boterham opeten.quote:
En nou ben ik helemaal depriquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Maaaaaaar de rest dan? Buikje vadsig-aandoenlijk. Normaal postuur mager-gespierd. Nounounou?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
MUUS, je bent een lekker ding m'et spierballen....
ZO weer beter?
Goed plan Jer, meer homo's om me heen verzamelen, dan valt mijn wel/niet buik niet op, want daar staan die homo's dan voor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iets wat ik ook niet snap enzo...
maar goed, daar heb ik dan weer mijn... eh...aura tegen.
behalve als je van die tengere nichten verzamelt die zich zo op madonna d'r muziek kronkelen dat ze om je heen kronkelen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maaaaaaar de rest dan? Buikje vadsig-aandoenlijk. Normaal postuur mager-gespierd. Nounounou?
[..]
Goed plan Jer, meer homo's om me heen verzamelen, dan valt mijn wel/niet buik niet op, want daar staan die homo's dan voor.
Briljant, luf it.
Heb jij ook zo'n speklaagje op je buik wat NOOIT weggaat, al weeg je 20 kilo?quote:
Bijna mijn yoghurt op mijn scherm.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
behalve als je van die tengere nichten verzamelt die zich zo op madonna d'r muziek kronkelen dat ze om je heen kronkelen....
maar goed, we hebben GB nog.
Ik had het over een perfecte total package.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maaaaaaar de rest dan? Buikje vadsig-aandoenlijk. Normaal postuur mager-gespierd. Nounounou?
[..]
ik kom wel voor je staan! ik fitness tegenwoordig!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bijna mijn yoghurt op mijn scherm..
En ik had zin in patat. Kejje nagaan hoe kut, mên.
Het moest toch op een cracker/beschuit/boterham?quote:
Toen ik 42 woog was het echt wel weg hoor. Toen kon ik papier snijden met mijn heupbotten. Nu ik bijna 60 weeg is het er wel, maar niet afstotelijk ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n speklaagje op je buik wat NOOIT weggaat, al weeg je 20 kilo?.
Serieus, niets meer dan botten en haar.... en dat spekrandje..
Does een foto.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Misschien heb ik 't FOK! Fotoboek Special Edition Nu Zonder Tieten ofzo, maar ik zie ze dus niet. Die tieten, he.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
Stelletje lamzakken!!
Muus is hier in al haar schoonheid te bewonderen hoor!!
Potverrrrrrrr, wat heb jij prachtig haar MUUS!!!
Snie oud.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef GI het volgende:
Dat zijn oude foto's daar oordelen wij niet over.
Nee, dan kladdeboter.quote:
Ik vergat er nog een!! Die morsige mannen hebben ook allemaal, zonder uitzondering, een misselijke stierennek over hun boordje puilen en een scala aan roodschakeringen die hun pafferige gelaat ontsieren!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dan kladdeboter.
Dat betekent; een morsige vrouw.
28-11-2007quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:15 schreef MUUS het volgende:
Jullie willen me gewoon niet snappen. [ afbeelding ].
[..]
Snie oud. [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen. © Kreator
Dat randje, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer van dat vet, MUUS. Op zich.
Het valt wel op hè.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Jarno het volgende:
Dat randje, bedoel je?
TUSSEN je borsten of IN je decolleté. Een decolleté is één geheel dus daar kan je niet tussen. Dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:22 schreef Jarno het volgende:
Idd MUUS. Een webcam tussen je decolleté of anders niks.
Oh, maakt mij niet uit hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
TUSSEN je borsten of IN je decolleté.
Mijn collega heeft CUP GG ofzoiets, en die weigert een beha te dragen, dus toen ik jouw ondertitel las heb ik koffie tegen mijn scherm aangespuugd. Ze vroeg wat er aan het handje was, en ik heb het haar laten lezen, maar uiteraard snapt ze het niet dus begon ze schaapachtig te lachen bij mijn 'uitleg' dat er iets stond als ' een biertje per dag maakt dat ik lach is zo overrated'.quote:
+3 Constructief.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou de [Oldbies] gewoon vervangen door [Tieten] eigenlijk!
80Dquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gisteren even snel een nieuwe bh gekocht bij de. Hunkemöller
. Eenzelfde als die ik al had, zodat ik niet hoefde te passen. Ruk ik vanochtend het kaartje eraf, blijkt ie 70D te zijn ipv 80D. Hing ie op het verkeerde hangertje en heb ik niet goed gekeken of daar ook de goede bh op hing.
Kan ik weer terug.
mompelt iets over vraagt en draaien enzo....quote:
bye bye lunchquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:46 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
mompelt iets over vraagt en draaien enzo....![]()
[ afbeelding ]
Gek mens! het is tien voor twee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef ElizabethR het volgende:
ZoHet is nu tien voor een, nog een klein kwartier en ik kan gaan lunchen, en ik heb echt nog geen zak gedaan vandaag
Zaligheid!
....ik hang aan je lippen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:38 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn collega heeft CUP GG, -zip-
Snietus!! Het is 9 voor 1!!!quote:
Vlug, post iets om het evenwicht te herstellen!quote:
In a sick and perverted way, it does.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het valt vast onder NSFW.
Zo doe ik het ook altijd ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:16 schreef Kreator het volgende:
Komt m'n directeur binnen met een prive p4 3.2ghz die stuk is. Ik kijk ernaar, ding hele tijd booten, hangen. Ik zeg die is stuk ik neem em gratis van je af. 'ja is goed, bestel even een nieuwe voor me'.
WAT?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:50 schreef GI het volgende:
Kan iemand die n00c bannen ?
Ik dacht dat iemand al begonnen was:quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Kom in mijn armen, MUUS.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:46 schreef MUUS het volgende:
*vlucht weg van kudde nerds*
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mijn vader heeft gedreigdt me te ontslaan
Het volk hier wordt echt met de dag dommer...
Praat er maar weer overheen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef GI het volgende:
Ik ga vanmiddag de laatste details van mijn PC bepalen
Quad core!
Ja. Heel leuk. En over een maand komt de webbased versie uit. Maar de pc moet toch nu vervangen worden. Volgens mij in het kader van de werkverschaffing ofzoquote:
Ik heb laatst een modem over VoIP moeten laten werkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik moest net naar een pc kijken met een 56k modem eraan.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb laatst een modem over VoIP moeten laten werken.
I kid you not.
Dat was MUUSquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:01 schreef GI het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat jij die manboobs had gepost.
Godver...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:01 schreef GI het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat jij die manboobs had gepost.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja. Heel leuk. En over een maand komt de webbased versie uit. Maar de pc moet toch nu vervangen worden. Volgens mij in het kader van de werkverschaffing ofzo.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat was MUUS
*Hips* Lekker gelunched met een goeie curry en een lekkere pint Guinness erbij, nu nog een uurtje en ik ben pleitos
Daar programmeert niet sneller ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:45 schreef GI het volgende:
Ik ga vanmiddag de laatste details van mijn PC bepalen
Quad core!
Onverhoopt goed nieuws; In de huidige situatie blijken de TS gegevens niet meer te werken, en de man die ik vanmiddag aan de lijn had is nèt de deur uit, en tot januari op vakantie.quote:
...papa?quote:
Nog 8 uur en 8 minuten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:51 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme is die dag nou nog niet om?.
Nou, in de tijdzone waarin ik leef is de dag dan pas om.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef k_i_m het volgende:
8 uur? Ben je betoeterd?
Mijne nu wel!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:51 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme is die dag nou nog niet om?.
Dat jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:01 schreef Kreator het volgende:
Ja doei..
.....nog een fucking uur.![]()
![]()
. Wat een zaaddag.
De serie was al kut, dus deze filmische nageboorte van dat over-hypte en uitgemolken kutleventje van een paar neurotisch wanhopig naar Ikea-romantiek verlangende zeverwijven met nog minder vlees op de botten dan hersens in hun hoofd zal me werkelijk he-le-maal aan mijn harige kont jeuken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:47 schreef k_i_m het volgende:
Misschien mot je de treelert effe kijken?
Nou, sorry hoor!quote:
Nu niet meer inderdaadquote:
Ik ondersteun je mening Jernau! Wat is die Parker toch een heks geworden!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:59 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De serie was al kut, dus deze filmische nageboorte van dat over-hypte en uitgemolken kutleventje van een paar neurotisch wanhopig naar Ikea-romantiek verlangende zeverwijven met nog minder vlees op de botten dan hersens in hun hoofd zal me werkelijk he-le-maal aan mijn harige kont jeuken.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Armageddon het volgende:
Heb vanavond Sylvana ten huwelijk gevraagd en ze zei JA.![]()
WTF dudequote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Armageddon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Armageddon het volgende:
Sylvana? Ze heet toch Merelquote:Op zaterdag 8 december 2007 23:56 schreef Armageddon het volgende:
ik dacht dat sylvana de buurvrouw wasquote:
Je loopt een beetje achter...quote:Op zondag 9 december 2007 02:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sylvana? Ze heet toch Merel [afbeelding]
De linker of de rechter?quote:Op zondag 9 december 2007 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik dacht dat sylvana de buurvrouw was![]()
Feli A.
die met die neger voor het raam natuurlijkquote:
Neehoorquote:Op zondag 9 december 2007 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..].
.
.
.
Is het heel lomp om met open mond te feliciteren?
Neh... Je bent geloof ik maar de derde in de rij.quote:Op zondag 9 december 2007 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..].
.
.
.
Kan me niet schelen!quote:Op maandag 10 december 2007 07:18 schreef GI het volgende:
Ik moet niks zeggen natuurlijk.
Na 1 week 'ik hou van je'
Na 2 weken samenwonen.
Maar zelfs ik heb een jaar gewacht met de melding dat we gingen trouwen...
Nee hoor. *doet ogen dicht*quote:Op zondag 9 december 2007 23:22 schreef MUUS het volgende:
[..].
.
.
.
Zolang jullie maaar happy zijn, dat is het enige dat telt!quote:
Zo is het n00c!quote:Op maandag 10 december 2007 08:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zolang jullie maaar happy zijn, dat is het enige dat telt!
IDD.. Moggel trouwens!quote:Op maandag 10 december 2007 08:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo is het n00c!
Goeiemoggel by the way!
Mensen moeten zich lekker met zichzelf bemoeien.quote:Op maandag 10 december 2007 08:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mensen vonden mij en 'dinnetje al raar dat we binnen drie maanden al gingen samenwonen.
Als je het bij ons nakijkt hebben we eigenlijk sinds date nummer twee samen in een hok gezetenquote:Op maandag 10 december 2007 08:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD.. Moggel trouwens!
Mensen vonden mij en 'dinnetje al raar dat we binnen drie maanden al gingen samenwonen.
De GS Fleischbaum ?quote:Op maandag 10 december 2007 08:53 schreef Kreator het volgende:
Goeiemoggel trouwens. Ik kreeg een mail vanFleischbaum
.
Nee gekkenhuis!!quote:Op maandag 10 december 2007 08:52 schreef Kreator het volgende:
Toch niet DEZE Sylvana???
Anyway gratz.
Ja, of ik mijn cv wilde opsturen NAV een vacature bij GS.quote:Op maandag 10 december 2007 08:57 schreef GI het volgende:
De GS Fleischbaum ?
Maakt het uit. Je bent toch happy nu?quote:Op maandag 10 december 2007 08:49 schreef GI het volgende:
[..]
Als je het bij ons nakijkt hebben we eigenlijk sinds date nummer twee samen in een hok gezeten.
mogguh!quote:Op maandag 10 december 2007 09:02 schreef MUUS het volgende:
Goeiemorgen.
Vanochtend mijn kans op de moeder-van-de-eeuw-award verkloot. En het is pas 9:00u.
quote:Op maandag 10 december 2007 09:03 schreef Kreator het volgende:
> Goedemoggel,
>
> Bij deze solliciteer ik naar de functie van raamkijker cq redacteur. Mijn
> ervaring en kwaliteit spreken voor zich. Ik ben de man.
> Niet alleen had ik alle 30 vragen goed; hoe josti moet je zijn om dat niet
> te hebben (al is het een mooie kaalkoppies pré-scan), ik ben ook al dusdanig
> verzuurd dat mijn items nimmer tot hoongelach zullen leiden. Ethiek is
> overrated, in tegenstelling tot spel- en typefouten.
>
> Ter illustratie kan ik natuurlijk wel even een fantastisch stukje
> schrijven of een cv opsturen, maar dan verwacht ik wel eerst een mooie 5 of
> 6 cijferige aanbieding met Audi S8 (zonder zilveren spiegels graag, met
> trekhaak).
> Ik wil graag nog even vermelden dat met het binnenhalen van mijn geweldige
> persoonlijkheid niet alleen een rasechte tukker in 't hart jullie teamprestatie komt
> verdubbelen, maar ook een etnische minderheid. Door mijn goddelijke aderen
> stroomt namelijk voor 50% Hongaars zigeunerbloed (vandaar de trekhaak).
> Ik verwacht voor morgenmiddag 17:00 uur een passend positief antwoord.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> De Hongaar.
Sja, nou kun je het wel schuddenquote:Op maandag 10 december 2007 09:03 schreef Kreator het volgende:
> Goedemoggel,
>
> Bij deze solliciteer ik naar de functie van raamkijker cq redacteur. Mijn
> ervaring en kwaliteit spreken voor zich. Ik ben de man.
> Niet alleen had ik alle 30 vragen goed; hoe josti moet je zijn om dat niet
> te hebben (al is het een mooie kaalkoppies pré-scan), ik ben ook al dusdanig
> verzuurd dat mijn items nimmer tot hoongelach zullen leiden. Ethiek is
> overrated, in tegenstelling tot spel- en typefouten.
>
> Ter illustratie kan ik natuurlijk wel even een fantastisch stukje
> schrijven of een cv opsturen, maar dan verwacht ik wel eerst een mooie 5 of
> 6 cijferige aanbieding met Audi S8 (zonder zilveren spiegels graag, met
> trekhaak).
> Ik wil graag nog even vermelden dat met het binnenhalen van mijn geweldige
> persoonlijkheid niet alleen een rasechte tukker in 't hart jullie teamprestatie komt
> verdubbelen, maar ook een etnische minderheid. Door mijn goddelijke aderen
> stroomt namelijk voor 50% Hongaars zigeunerbloed (vandaar de trekhaak).
> Ik verwacht voor morgenmiddag 17:00 uur een passend positief antwoord.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> De Hongaar.
Meteen doen.quote:Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Euh, naar aanleiding van deze mail kreeg ik dus de vraag om m'n cv op te sturen.
Ik heb teruggemaild aan Fleisch dat ie ff moet garanderen dat er niets met mijn privégegevens gaat gebeuren... heb geen zin om naam, adres en werkgevers ineens op de frontpage te zien verschijnen.quote:Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef Armageddon het volgende:
Meteen doen.
Ik maakte een grapjequote:Op maandag 10 december 2007 09:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Euh, naar aanleiding van deze mail kreeg ik dus de vraag om m'n cv op te sturen.
Die gebruik ik nooitquote:Op maandag 10 december 2007 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...oh. Waar is je PI dan hè hè hè
Gebeurd niet ouwe.quote:Op maandag 10 december 2007 09:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb teruggemaild aan Fleisch dat ie ff moet garanderen dat er niets met mijn privégegevens gaat gebeuren... heb geen zin om naam, adres en werkgevers ineens op de frontpage te zien verschijnen.
Het kan veel erger. Vrijdag nieuwe Exact server geinstalleerd. één dag gedraaid. Raid controller naar ze mallemoer.quote:Op maandag 10 december 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
ZO, 3 dagen vrij is ook niet goed voor je humeur als je Maandag weer vroeg op moet.
Opeens staat er file op mijn stukje, kom ik op mijn werk aan is de kaas op bij het ontbijt EN doen allebei de koffie automaten het niet, werkt de telefooncentrale niet..
Maandag, zum kotsen.
ok.quote:Op maandag 10 december 2007 09:17 schreef ElizabethR het volgende:
Is een tongzoen ook goed???
Kut.quote:Op maandag 10 december 2007 09:19 schreef HeatWave het volgende:
ZO, 3 dagen vrij is ook niet goed voor je humeur als je Maandag weer vroeg op moet.
Opeens staat er file op mijn stukje,
Eerst al file, enm dan ook nog gewoon op je werk aankomen. Da's pas echt balen ja.quote:kom ik op mijn werk aan
Ontbijt is toch overrated.quote:is de kaas op bij het ontbijt
Reden om weer in de file te gaan staan, maar nu richting huis.quote:EN doen allebei de koffie automaten het niet,
Dus ook geen klagende dwaallichten aan de telefoon. Het kan beroerder.quote:werkt de telefooncentrale niet..
Niks nieuws onder de zon dusquote:Maandag, zum kotsen.
Daarom laten wij nieuwe hardware ook altijd minimaal een maand testdraaien.quote:Op maandag 10 december 2007 09:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het kan veel erger. Vrijdag nieuwe Exact server geinstalleerd. één dag gedraaid. Raid controller naar ze mallemoer.
Ja normaal ja maar dit was een noodsituatie ouwe.quote:Op maandag 10 december 2007 09:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Daarom laten wij nieuwe hardware ook altijd minimaal een maand testdraaien.
Ah, OK.quote:Op maandag 10 december 2007 09:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja normaal ja maar dit was een noodsituatie ouwe.
Ik heb geen xbox om te aanbidden, maar wel een hele 2 weken vrij vanaf 24 decemberquote:Op maandag 10 december 2007 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Gaat bij iedereen weer lekker dus.
ow well nog 2 weekjes en dan mag ik bij de gratie gods een week thuis mijn xbox360 aanbidden.
Thx!quote:Op maandag 10 december 2007 09:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah, OK.
Oh, en gefeliciteerd trouwens!
Helemaal lekkerquote:Op maandag 10 december 2007 09:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb geen xbox om te aanbidden, maar wel een hele 2 weken vrij vanaf 24 december.
Dan heb je de goedkope prutsversie gekochtquote:Op maandag 10 december 2007 09:51 schreef k_i_m het volgende:
Wij hebben een ps3 sinds dit weekend. Wat achterlijk trouwens dat er geen ps2 spellen op kunnen.
Die is nog steeds achterlijk duur.quote:Op maandag 10 december 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je de goedkope prutsversie gekocht.
Valt wel mee toch? Alleen dus niet backwardcompatible en een iets kleinere HD. Kan verder zo redelijk mee met de 360 vind ik.quote:
DAT KOMT DOOR DIE KUTPOLEN EN MARROKKANNEN!!!! WILDERS! KAMP! DOE ER WAT AAN!quote:Op maandag 10 december 2007 09:45 schreef Joene het volgende:
Goed 6:15 vertrekken , 9:15 op je werk aankomen.
Woohoo wat een tof land.
Het lijkt mij coolquote:Op maandag 10 december 2007 09:48 schreef Kreator het volgende:
Mijn CV is opgestuurd. Iedereen duimen dat ik bij de laatste 10 zit, dan mag ik stukjes schrijven voor GS in een race naar de overwinning.
De 60Gb versie is al reedsch lang uit de handel. Omdat Sony zelf bedacht heeft dat de gemiddelde ps3 gamer geen behoefte had aan het spelen van ps2 games, is dit dus niet meer mogelijk. Ach, we haxx0ren em wel, kutsmoezen verdienen kutoplossingenquote:Op maandag 10 december 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je de goedkope prutsversie gekocht.
Daarom, die arrogante fabriekanten moeten eens ophouden met hun gejank en gezeik. Ding is van mij, als ik hem uit het raam wil flikkeren is het mijn goed rechtquote:Op maandag 10 december 2007 09:56 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De 60Gb versie is al reedsch lang uit de handel. Omdat Sony zelf bedacht heeft dat de gemiddelde ps3 gamer geen behoefte had aan het spelen van ps2 games, is dit dus niet meer mogelijk. Ach, we haxx0ren em wel, kutsmoezen verdienen kutoplossingen.
Oh ja, de doos is wel te betalen toch?quote:Op maandag 10 december 2007 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet even vanuit mijn pauperperspectief denken hè?
Psies!quote:Op maandag 10 december 2007 08:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mensen moeten zich lekker met zichzelf bemoeien.
Wat Arma zegt...quote:Op maandag 10 december 2007 08:49 schreef GI het volgende:
[..]
Als je het bij ons nakijkt hebben we eigenlijk sinds date nummer twee samen in een hok gezeten.
Toch wel wat meer dan alleen maar aanbidden mag ik hopen?quote:Op maandag 10 december 2007 09:33 schreef HeatWave het volgende:
Gaat bij iedereen weer lekker dus.
ow well nog 2 weekjes en dan mag ik bij de gratie gods een week thuis mijn xbox360 aanbidden.
Sjawel mennnn... Verder alles sjiek?quote:Op maandag 10 december 2007 09:45 schreef Joene het volgende:
Goed 6:15 vertrekken , 9:15 op je werk aankomen.
Woohoo wat een tof land.
* n00cL30n duimt ff voor Krea!quote:Op maandag 10 december 2007 09:48 schreef Kreator het volgende:
Mijn CV is opgestuurd. Iedereen duimen dat ik bij de laatste 10 zit, dan mag ik stukjes schrijven voor GS in een race naar de overwinning.
Zolang er geen print op zit.quote:Op maandag 10 december 2007 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, de doos is wel te betalen toch?.
Ja, dat viel me ook op. Ansich wel aardig wat spellen, maar allemaal van die kutspellen waar je moet skaten of racen ofzoquote:Op maandag 10 december 2007 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Alleen dus niet backwardcompatible en een iets kleinere HD. Kan verder zo redelijk mee met de 360 vind ik.
Alleen zijn er nog een beetje weinig topspellen voor, maar dat komt wel weer goed.
Het is een een prachtig apparaatquote:Op maandag 10 december 2007 10:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Ansich wel aardig wat spellen, maar allemaal van die kutspellen waar je moet skaten of racen ofzo. Of strategisch oorlogvoeren
. Maar als ik het goed heb begrepen komt/is de Orange box onderweg
.
Verder geeft ie retestrak beeld. Dat maakt een hele hoop goed!
Dan sleuren we je wel even naar de kwikfit voor een nieuwequote:Op maandag 10 december 2007 10:25 schreef Kreator het volgende:
Daar kan ik me niet over uitlaten.
Toch blijf ik stiekem een beetje balen van die niet compatibiliteit met ps2 games. Ik had namelijk héél.véél van mijn broertje kunnen lenenquote:Op maandag 10 december 2007 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een een prachtig apparaat. Ik was nooit zo'n console gamer en het is dat ik die 360 van Arma kon overnemen. Opzich zou ik nu nog voor de 360 zijn gegaan, puur voor het gamesaanbod, maar over een half jaar is dat ook niet meer het verschil.
Qua spellen ben ik nu ff bezig met Mass Effect, Gears of War en Assassin's creed, al heeft ME wel een heel erg verslavende factor.
Maar dat jungle/indiana jones-achtige spel lijkt me ook heel cool, op de PS3 dus.
quote:Op maandag 10 december 2007 10:25 schreef Kreator het volgende:
Daar kan ik me niet over uitlaten.
Helaas, daar kan ik bevestigend noch ontkrachtend op reageren.quote:Op maandag 10 december 2007 10:32 schreef ElizabethR het volgende:
Dan sleuren we je wel even naar de kwikfit voor een nieuwe
*eensch*quote:Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd A.
Ik weet dat ik niks mag zeggen, maar ik vind het een beetje snel en veel - 2 verlovingen in 1 jaar. Why the rush?
Maar goed - who am I? Ik vind zelfs samenwonen al een een eng ding voor de verre toekomst
Snap dat je het zo ziet maar het voelt helemaal goed. Trust me.quote:Op maandag 10 december 2007 10:37 schreef Ripley het volgende:
Gefeliciteerd A.
Ik weet dat ik niks mag zeggen, maar ik vind het een beetje snel en veel - 2 verlovingen in 1 jaar. Why the rush?
Maar goed - who am I? Ik vind zelfs samenwonen al een een eng ding voor de verre toekomst
Ow, dat geloof ik zeker - jullie zijn vast hartstikke verliefd. Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je nog egen half ajar geleden met een ander wilde trouwen en nu met deze. Voor mij moeten dat soort dingen toch een beetje opbouwen. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijkquote:Op maandag 10 december 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Snap dat je het zo ziet maar het voelt helemaal goed. Trust me.
Het kan allemaal raar lopen Rip. Of wilde jij stiekem met me trouwen?quote:Op maandag 10 december 2007 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, dat geloof ik zeker - jullie zijn vast hartstikke verliefd. Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je nog egen half ajar geleden met een ander wilde trouwen en nu met deze. Voor mij moeten dat soort dingen toch een beetje opbouwen. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk
Ik heb al een braboquote:Op maandag 10 december 2007 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het kan allemaal raar lopen Rip. Of wilde jij stiekem met me trouwen?
Ik zit helemaal in FM2008.quote:Op maandag 10 december 2007 10:48 schreef Adelante het volgende:
afgunst, een en al afgunst
ohjah en ik heb van het weekend SMG uitgespeeld
Inderdaad. Ben gewoon verloofd nu. De datum 09/09/2009 leek me wel wat. Wat jij?quote:Op maandag 10 december 2007 10:52 schreef k_i_m het volgende:
Nounou, ik heb Arma nog niet zien zeggen dat ie ook daadwerkelijk gáát trouwen binnen nu en een paar maanden.
Ach ja, voor een paar tientjes koop je een PS2 2de handsquote:Op maandag 10 december 2007 10:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toch blijf ik stiekem een beetje balen van die niet compatibiliteit met ps2 games. Ik had namelijk héél.véél van mijn broertje kunnen lenen. http://club.ign.com/b/list/custom?&owner=Xeiger&mode=view&&lid=100018
En nu kan ik Rez niet spelen.
quote:Op maandag 10 december 2007 10:52 schreef MUUS het volgende:
En ik wilde nog zeggen: "Nou Arma, nu durf ik niet met je uit eten te gaan, want dadelijk vraag je mij ook ten huwelijk en ik heb al moeite met persoonlijke mails."
Maar dat leek me zo flauw. [ afbeelding ].
Als mijn bankrekening weer lief is.quote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Wanneer gaan we dat nou eens doen muts?
Dan ben ik al getrouwd.quote:Op maandag 10 december 2007 10:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Als mijn bankrekening weer lief is.
Misschien ergens in 2010 ofzo.
quote:
Dan schuif je dat maar ff op.quote:
Nee, dat was een nawee.quote:Op maandag 10 december 2007 11:01 schreef GI het volgende:
[..]
Vertel. Heeft dat met de moeder van de eeuw verneuking te maken ?
Dat vraagt om meer input!quote:Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan schuif je dat maar ff op..
[..]
Nee, dat was een nawee.
Vrijdag was de meest vreemde dag ooit, zelfs voor mijn doen. Daarna het hele weekend in de war geweest en daardoor verknalde ik vanochtend die award.. Nu weer een [situatie] met iemand.
IK HAAT MAANDAGEN..
Komen we wel nader tot elkander.quote:Op maandag 10 december 2007 11:02 schreef Armageddon het volgende:
Gezellig vandaag hier zeg.
Moeten we vaker doen
Weet je zeker dat je je CV nog wil opsturen?quote:Op maandag 10 december 2007 11:03 schreef Kreator het volgende:
*zucht*
waarom kan ik helaas niet vertellen.
quote:Op maandag 10 december 2007 11:06 schreef MUUS het volgende:
[..]
Komen we wel nader tot elkander..
Oh nee iew, bah, eng, huuuu, daar hield ik niet van..
Nee Knut, ik heb nu écht even geen zin in neuken.quote:
quote:Op maandag 10 december 2007 11:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee Knut, ik heb nu écht even geen zin in neuken..
Aha. Een [situatie] nog wel... Gelukkig nog net niet met hoofdletter. Dan is het pas echt vervelend.quote:Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef MUUS het volgende:
Vrijdag was de meest vreemde dag ooit, zelfs voor mijn doen. Daarna het hele weekend in de war geweest en daardoor verknalde ik vanochtend die award.. Nu weer een [situatie] met iemand.
IK HAAT MAANDAGEN..
Ik wil ook helemaal niet met je neukenquote:Op maandag 10 december 2007 11:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee Knut, ik heb nu écht even geen zin in neuken..
quote:Op maandag 10 december 2007 11:12 schreef GI het volgende:
[..]
Ik wil ook helemaal niet met je neuken
quote:Goeiemoggel mongool!
En bedankt paarse broeken Pim Kok en Hakan Coskunsoyvan van reclamebureau N=5. Dankzij jullie had de ambulancedienst in Rijswijk gisteravond ongevraagd een sproedje. Jazeker. Het is officieel. Het gevleugelde neologisme uit de KPN commercial heeft haar eerste slachtoffer geeist. Een cafebezoeker uit het dorp dacht de bedompte zondagstemming in zijn stamkroeg wiel even te roggelen door bij binnenkomst jolig het inmiddels landelijk ingevoerde 'Goeiemoggel' over de hoofden van de bierdrinkers te slingeren. Helaas voor hem schijnen er nog mensen in Nederland te zijn die de reclameterm niet kennen. En na drie bier op zondag klinkt 'goeiemoggel' verdacht veel op 'mongool'. En zo klapte de beledigde zondagsdrinker in kwestie er direct vol boven op. Gevolg was een massale vechtpartij. Pliesie er bij. Kroegbaas knetterbek. Verdachte direct op transploft naar onbekende bestemming. Kippen met die campagne. Straks gaan er nog doven vielen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |