TVP !!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
jesters van MUUS
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
[Oldbies] Dirty Dancende ER met de jesters van MUUS n00cL30n 0 0 07-12-2007 11:15
[Oldbies] Waar we geen klote doen op het werk en MUUS f... Armageddon 0 0 07-12-2007 11:15
[OLDBIES] Vrijdag visdag!! ElizabethR 0 0 07-12-2007 11:15
Met liefde, uiteraard. En dit lijkt me meteen een uitstekend moment om te melden dat mensen die .bmp bestanden van een paar MB toevoegen aan een mail het verdienen om zeer langzaam en pijnlijk te sterven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
Hey A.
Blight heeft onze topics al dichtgegooid..![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
Hey A.
Blight heeft onze topics al dichtgegooid..![]()
Enquote:
Feli.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:48 schreef ElizabethR het volgende:
Zow, net een mooi ringetje gekocht voor de dochter!! Eternity ringetje, goud met saffiertjes en diamantjes. Omdat ze 21jaar is geworden!!!
Ze zijn gewoon onwijs tof. Echt een uitvinding.quote:
Dankjequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Feli..
Ik word over twee maanden 19.. Ben nou al zolang 18.
.
En vis dan, J?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon onwijs tof. Echt een uitvinding.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankje![]()
Wil je ook een ringetje als je 21 wordt??
Zeker, zeker, vis is geen slechte tweede. Een gerookte makreel gaat er immer in. Maar men, tietsen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
En vis dan, J?. Vis is ook uitermate tof.
.
Weet je nu OOK al niet wat tieten zijn K?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik snap het niet. Ik ben niet getrouwd.
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:56 schreef Jarno het volgende:
Weet je nu OOK al niet wat tieten zijn K?!
En vis, dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:55 schreef Kreator het volgende:
Ik snap het niet. Ik ben niet getrouwd.
Groot gelijk! Maar als je nou over een jaar of 8, tegen die tijd dat je bijna 21 gaat worden dus, eens na gaat denken of je ook een ringetje wilt, dan krijg jij van mij op je 21e verjaardag een gouden ringetje met een steen naar keuze.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Pfoe, geen idee. Da's nog zo ver weg, daar heb ik nog niet over nagedacht..
..als mijn vriendin rijk is, wil ik wel trouwen. Zonder contract verder.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:58 schreef MUUS het volgende:
Pleurt op, zonder handtekening kan ik ook neuken..
Mennn.. Is het weer zover?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Met liefde, uiteraard. En dit lijkt me meteen een uitstekend moment om te melden dat mensen die .bmp bestanden van een paar MB toevoegen aan een mail het verdienen om zeer langzaam en pijnlijk te sterven.
Watquote:
Goed bezig!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Kreator het volgende:
Update. de stroom gaat er niet af. Ik herhaal: Update.
Nondeju! En nu?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:37 schreef Kreator het volgende:
Update. de stroom gaat er niet af. Ik herhaal: Update.
Essent op de flikker geven voor het 3x eerder niet zien van een defect aan een of andere regelaar. En rukken. En internetten. Met lekkere wijven en jou.quote:
*stil*quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Essent op de flikker geven voor het 3x eerder niet zien van een defect aan een of andere regelaar. En rukken. En internetten. Met lekkere wijven en jou.
Zit ik thuis dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:25 schreef ElizabethR het volgende:
Het is vrijdag, moet het geenzijn???
Stelde je een cracker voor of een beschuitje?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:45 schreef Kreator het volgende:
Beter bekend als kringrukken. Toen ik dat tijdens een pauze een keer in de groep gooide op het werk, werd ik meewarig aangekeken en viel hoongelach mij ten parte.
Bli, bla, blue?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef MUUS het volgende:
Stelde je een cracker voor of een beschuitje?
MUUS, je bent een lekker ding m'et spierballen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Waarom zijn vrouwen met een buikje dik en vadsig en zijn mannen met een buikje lief en aandoenlijk?
Pas geleden werd ik nog een anorexia patiënt genoemd door een niet nader te noemen FOK!ker, terwijl híj een lucifer met haar is.
Maar dat zijn dan spieren. Ofzo.
Ik heb goftedomme haske grote spierballen! En ik ben niet mager!
Echt, ik ben zó in de war. Help even..
Kan ik dat zien dan?quote:
iets wat ik ook niet snap enzo...quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Waarom zijn vrouwen met een buikje dik en vadsig en zijn mannen met een buikje lief en aandoenlijk?
Pas geleden werd ik nog een anorexia patiënt genoemd door een niet nader te noemen FOK!ker, terwijl híj een lucifer met haar is.
Neehee, in het algemeeheen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:48 schreef Kreator het volgende:
zonder foto geen advies.
Stel gasten rukt samen, als ze komen spuiten ze op een cracker/beschuit/boterham en de knul die het laatste komt is de lul, want die moet die cracker/beschuit/boterham opeten.quote:
En nou ben ik helemaal depriquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Maaaaaaar de rest dan? Buikje vadsig-aandoenlijk. Normaal postuur mager-gespierd. Nounounou?quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
MUUS, je bent een lekker ding m'et spierballen....
ZO weer beter?
Goed plan Jer, meer homo's om me heen verzamelen, dan valt mijn wel/niet buik niet op, want daar staan die homo's dan voor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
iets wat ik ook niet snap enzo...
maar goed, daar heb ik dan weer mijn... eh...aura tegen.
behalve als je van die tengere nichten verzamelt die zich zo op madonna d'r muziek kronkelen dat ze om je heen kronkelen....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maaaaaaar de rest dan? Buikje vadsig-aandoenlijk. Normaal postuur mager-gespierd. Nounounou?
[..]
Goed plan Jer, meer homo's om me heen verzamelen, dan valt mijn wel/niet buik niet op, want daar staan die homo's dan voor.
Briljant, luf it.
Heb jij ook zo'n speklaagje op je buik wat NOOIT weggaat, al weeg je 20 kilo?quote:
Bijna mijn yoghurt op mijn scherm.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
behalve als je van die tengere nichten verzamelt die zich zo op madonna d'r muziek kronkelen dat ze om je heen kronkelen....
maar goed, we hebben GB nog.
Ik had het over een perfecte total package.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maaaaaaar de rest dan? Buikje vadsig-aandoenlijk. Normaal postuur mager-gespierd. Nounounou?
[..]
ik kom wel voor je staan! ik fitness tegenwoordig!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Bijna mijn yoghurt op mijn scherm..
En ik had zin in patat. Kejje nagaan hoe kut, mên.
Het moest toch op een cracker/beschuit/boterham?quote:
Toen ik 42 woog was het echt wel weg hoor. Toen kon ik papier snijden met mijn heupbotten. Nu ik bijna 60 weeg is het er wel, maar niet afstotelijk ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n speklaagje op je buik wat NOOIT weggaat, al weeg je 20 kilo?.
Serieus, niets meer dan botten en haar.... en dat spekrandje..
Does een foto.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef MUUS het volgende:
Zeg, luister eens.
Misschien heb ik 't FOK! Fotoboek Special Edition Nu Zonder Tieten ofzo, maar ik zie ze dus niet. Die tieten, he.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:09 schreef ElizabethR het volgende:
Stelletje lamzakken!!
Muus is hier in al haar schoonheid te bewonderen hoor!!
Potverrrrrrrr, wat heb jij prachtig haar MUUS!!!
Snie oud.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef GI het volgende:
Dat zijn oude foto's daar oordelen wij niet over.
Nee, dan kladdeboter.quote:
Ik vergat er nog een!! Die morsige mannen hebben ook allemaal, zonder uitzondering, een misselijke stierennek over hun boordje puilen en een scala aan roodschakeringen die hun pafferige gelaat ontsieren!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, dan kladdeboter.
Dat betekent; een morsige vrouw.
28-11-2007quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:15 schreef MUUS het volgende:
Jullie willen me gewoon niet snappen. [ afbeelding ].
[..]
Snie oud. [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:00 schreef ElizabethR het volgende:
...Tieten zijn overrated, behalve als ze wiebelen. © Kreator
Dat randje, bedoel je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Kreator het volgende:
Beetje jammer van dat vet, MUUS. Op zich.
Het valt wel op hè.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:26 schreef Jarno het volgende:
Dat randje, bedoel je?
TUSSEN je borsten of IN je decolleté. Een decolleté is één geheel dus daar kan je niet tussen. Dus.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:22 schreef Jarno het volgende:
Idd MUUS. Een webcam tussen je decolleté of anders niks.
Oh, maakt mij niet uit hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:29 schreef MUUS het volgende:
[..]
TUSSEN je borsten of IN je decolleté.
Mijn collega heeft CUP GG ofzoiets, en die weigert een beha te dragen, dus toen ik jouw ondertitel las heb ik koffie tegen mijn scherm aangespuugd. Ze vroeg wat er aan het handje was, en ik heb het haar laten lezen, maar uiteraard snapt ze het niet dus begon ze schaapachtig te lachen bij mijn 'uitleg' dat er iets stond als ' een biertje per dag maakt dat ik lach is zo overrated'.quote:
+3 Constructief.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zou de [Oldbies] gewoon vervangen door [Tieten] eigenlijk!
80Dquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:44 schreef k_i_m het volgende:
Ik had gisteren even snel een nieuwe bh gekocht bij de. Hunkemöller
. Eenzelfde als die ik al had, zodat ik niet hoefde te passen. Ruk ik vanochtend het kaartje eraf, blijkt ie 70D te zijn ipv 80D. Hing ie op het verkeerde hangertje en heb ik niet goed gekeken of daar ook de goede bh op hing.
Kan ik weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |