Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of ie slim is, als ie maar goed kan voetballen. Hij is vorig seizoen bijna elke wedstrijd man of the match geweest maar dat is niet zo moeilijk bij WillemII
Zoiets.. veel beter zal ie vast niet worden..quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:08 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel? Als we hem dan voor een paar ton kunnen oppikken, maar ontstijgt hij het niveau Delorge of ongeveer zelfde categorie?
Nice!quote:
Wanneer moet Slavia, vanavond ook?quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:30 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nice!
Dat is lekker wakker worden. Had niet eens door dat de lampies gisteren al moesten spelen.
Dat dus, Marco van Basten is niet voor niets de uitvinder van de ik-mag-je-politiek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:52 schreef Fides het volgende:
Als je zegt dat je hem liever niet ziet komen kan je het EK natuurlijk ook wel vergeten.
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom verbranden die gasten het Ajax logo?
Lekker van psv gisteren, nu hopen dat wij vanavond wel willen. Met Ajax weet je het tenslotte maar nooit.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Veel plezier bij de hockey...
Terugkijkend op vorig seizoen vast niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:00 schreef RayMania het volgende:
Lekker die nederlaag van PSV, nu hopen dat Ajax profiteert.
Ben bang dat je gelijk hebt, maar hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:46 schreef Nashje het volgende:
Lekker avondje gister zeg.
Alleen weinig vertrouwen in vanavond. Dit is zo'n typische wedstrijd waar Ajax het laat liggen.
Even dan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef kleinzusje het volgende:ik heb een mutsen/ wijven vraag, kan het even ?
Ik snap er niks meer vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |