abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:29:45 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55098806
Kan Ajax niet CFC benaderen of ze Luka Modric anderhalf jaar bij Ajax kunnen stallen? In ruil daarvoor een eerste optie op (bijvoorbeeld) Klaas Jan Huntelaar?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:31:46 #27
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55098852
'Modric via Chelsea naar PSV'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 7 december om 12:06

De strijd om Luka Modric van Dinamo Zagbreb lijkt steeds grotere vormen aan te nemen. Volgens diverse binnenlandse media zit Ajax er bovenop om de middenvelder naar Amsterdam te halen. Maar Kroatische bronnen melden nu dat Chelsea en PSV zich steeds nadrukkelijker profileren om de international in te lijven.

Sören Lerby en Martin van Geel zouden afgelopen week naar Kroatië zijn afgereisd om met de zaakwaarnemer van Modric te onderhandelen over een overgang naar de hoofdstad. In deze gesprekken meldde de Ajax-delegatie vijftien miljoen euro over te hebben voor de aanvallende middenvelder. Deze ontwikkelingen bevinden zich nu in een status-quo.

De belangstelling van Chelsea lijkt in deze fase echter het meest prominent. Het Kroatische Vecernji meldt dat de Londenaren de grootste kans maken op de diensten van Modric. Een bedrag van 22 miljoen euro zou door de Engelsen als transfervergoeding zijn aangeboden, waarmee Dinamo overstag zou willen gaan.

Tot slot komt PSV in beeld. Het Kroatische medium zegt dat Chelsea bij een eventuele transfer de 22-jarige bij de Eindhovense club wil stallen. Het zou hierbij om een constructie moeten gaan zoals dit in het verleden met Alex, Alcides en Slobodan Rajkovic het geval was.

Modric kende dit seizoen in het shirt van het nationale elftal zijn Europese doorbraak. Mede dankzij de aanvallende impulsen van het talent plaatste de ploeg van Slaven Bilic zich voor het Europees kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Afgelopen zomer deed Ajax al een poging hem naar Nederland te halen, maar zijn vraagprijs bleek niet haalbaar.

Modric
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55098858
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:28 schreef Pritt het volgende:
Willen we nu geld uitgeven of niet?
Goede spelers kosten nou eenmaal een hoop geld.
Anders krijgen we weer een Colintje.
Maar Aissati zou ik ook prima vinden.
Geld is er om uitgegeven te worden. Sneijder + Babel is veel geld, daar mag best wel een dure speler van gekocht worden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:32:17 #29
52871 Blight
Supersized.
pi_55098864
Als hij zou komen én als we weer kunnen beschikken over een fitte selectie, dan heb je vanaf het middenveld echt een flinke dot aan kwaliteit staan. Te denken valt bijvoorbeeld aan een viermans middenveld met Maduro als controleur, daarvoor Gabri en Davids, en daarvoor dan Luka Modric. In de spits Huntelaar met daarnaast Luque of Suarez.. Ik zou er echt wel voor tekenen.

Alleen achterin moet je dan nog het e.e.a. dichtlijmen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55098940
Zou echt fucking sneu zijn als hij uiteindelijk bij psv beland :S
  vrijdag 7 december 2007 @ 12:38:26 #31
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_55099029
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:35 schreef Wooldoor het volgende:
Zou echt fucking sneu zijn als hij uiteindelijk bij psv beland :S
Idd dat wordt het eens tijd dat Ajax ook eens met andere clubs gaat samenwerken om enigzins kans te maken op zulke talenten.

Barcelona anyone?

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 07-12-2007 16:16:54 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_55099175
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Idd dat wordt het eens tijd dat Ajax ook eens met een ander clubs gaat samenwerken om enigzins kans te maken op zulke talenten.

Barcelona anyone? [afbeelding]
Ik stem voor
pi_55099206
Ajax werkt al samen met Barcelona alleen is er nog niets deze kant op gekomen.
pi_55099316
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax werkt al samen met Barcelona alleen is er nog niets deze kant op gekomen.
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..
pi_55099345
Nee, je moet niet willen dat een wereldclub als Ajax een dochteronderneming wordt van Barca ofzo. Het probleem van Ajax is niet dat we geen spelers kunnen halen, maar dat onze eigen talenten te snel vertrekken. Geen enkel ander team (misschien wel in de hele wereld) heeft denk ik de afgelopen 7 jaar zoveel fatsoenlijke spelers moeten verkopen (Chivu, Maxwell, Zlatan, Babel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Trabelsi, etc.)
pi_55099386
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..
Idd, anders mogen ze Bojan of Giovanni achter elkaar op de eerste vlucht naar Amsterdam zetten
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_55099420
Modric niet kopen voor 15 mln omdat je er dan geen winst op kan maken is echt een kutreden om het niet te doen...Koop je spelers om winst te maken of om wat te winnen??

Overigens denk ik dat ie over een paar jaar best nog voor 25-30 mln verkocht kan worden.
pi_55099457
Willem II clubcard, anyone? Of een kaart over, anyone?

PM .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55099492
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Dynia het volgende:
Modric niet kopen voor 15 mln omdat je er dan geen winst op kan maken is echt een kutreden om het niet te doen...Koop je spelers om winst te maken of om wat te winnen??
Of we het nou leuk vinden of niet, maar Ajax draait gewoon op de verkoop van spelers.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:01:18 #40
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55099548
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Willem II clubcard, anyone? Of een kaart over, anyone?

PM .
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64916
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55099594
Dat kan best, maar je zou ook een keer wat kunnen gokken door wat meer uit te geven en een echte topper te halen om weer eens een keer wat te winnen. En Modric vind ik nou niet echt een gok. 15 mln is een "koopje". áls hij dat moet kosten natuurlijk...25 mln is wel gewoon teveel, aangezien Ajax dan niets meer overheeft om BV een verdediger te kopen denk ik zo

Beste zou natuurlijk zijn als Ajax weer eens wat beter ging opletten, en dit soort toppers veel eerder scout
pi_55099645
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Fides het volgende:
Nee, je moet niet willen dat een wereldclub als Ajax een dochteronderneming wordt van Barca ofzo. Het probleem van Ajax is niet dat we geen spelers kunnen halen, maar dat onze eigen talenten te snel vertrekken. Geen enkel ander team (misschien wel in de hele wereld) heeft denk ik de afgelopen 7 jaar zoveel fatsoenlijke spelers moeten verkopen (Chivu, Maxwell, Zlatan, Babel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Trabelsi, etc.)
Enige manier omdat tegen te gaan is Europees succes
pi_55099648
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
'Modric via Chelsea naar PSV'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 7 december om 12:06

De strijd om Luka Modric van Dinamo Zagbreb lijkt steeds grotere vormen aan te nemen. Volgens diverse binnenlandse media zit Ajax er bovenop om de middenvelder naar Amsterdam te halen. Maar Kroatische bronnen melden nu dat Chelsea en PSV zich steeds nadrukkelijker profileren om de international in te lijven.

Sören Lerby en Martin van Geel zouden afgelopen week naar Kroatië zijn afgereisd om met de zaakwaarnemer van Modric te onderhandelen over een overgang naar de hoofdstad. In deze gesprekken meldde de Ajax-delegatie vijftien miljoen euro over te hebben voor de aanvallende middenvelder. Deze ontwikkelingen bevinden zich nu in een status-quo.

De belangstelling van Chelsea lijkt in deze fase echter het meest prominent. Het Kroatische Vecernji meldt dat de Londenaren de grootste kans maken op de diensten van Modric. Een bedrag van 22 miljoen euro zou door de Engelsen als transfervergoeding zijn aangeboden, waarmee Dinamo overstag zou willen gaan.

Tot slot komt PSV in beeld. Het Kroatische medium zegt dat Chelsea bij een eventuele transfer de 22-jarige bij de Eindhovense club wil stallen. Het zou hierbij om een constructie moeten gaan zoals dit in het verleden met Alex, Alcides en Slobodan Rajkovic het geval was.

Modric kende dit seizoen in het shirt van het nationale elftal zijn Europese doorbraak. Mede dankzij de aanvallende impulsen van het talent plaatste de ploeg van Slaven Bilic zich voor het Europees kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Afgelopen zomer deed Ajax al een poging hem naar Nederland te halen, maar zijn vraagprijs bleek niet haalbaar.

Modric
Alsof PSV hem nodig heeft met die 2 moccro's daar.
pi_55099659
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

!
pi_55099661
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Fides het volgende:
Nou ja, Porto misschien. Jardel, Andrade, Ferreira, Deco, Carvalho, Derlei, Carlos Alberto, Maniche, Luis Fabiano, Diego, McCarthey, Anderson. En dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd zien.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55099718
Tja, het zal wel het lot zijn van de landen die niet zo veel geld hebben om de salarissen te betalen...Wat dat betreft zit portugal in hetzelfde schuitje als NL
pi_55099774
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Nou ja, Porto misschien. Jardel, Andrade, Ferreira, Deco, Carvalho, Derlei, Carlos Alberto, Maniche, Luis Fabiano, Diego, McCarthey, Anderson. En dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd zien.
Jardel en Benni waren ook echt talenten van Porto ja .

Sporting heeft dat inderdaad wel veel.
  vrijdag 7 december 2007 @ 13:12:11 #48
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_55099827
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Als je een speler als Modric kan halen moet je dat natuurlijk altijd doen.

Maar ik geloof er weinig van.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_55099881
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jardel en Benni waren ook echt talenten van Porto ja .

Sporting heeft dat inderdaad wel veel.
Fides heeft het over fatsoenlijke spelers moeten verkopen. Anders horen Chivu, Maxwell, Trabelsi en Zlatan daar ook niet bij
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_55100085
Ik denk toch niet dat Modric komt. En als die wel kom staat er volgens mij nog iets van mij in het 'Schoen eet'-topic.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')