Geld is er om uitgegeven te worden. Sneijder + Babel is veel geld, daar mag best wel een dure speler van gekocht worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:28 schreef Pritt het volgende:
Willen we nu geld uitgeven of niet?
Goede spelers kosten nou eenmaal een hoop geld.
Anders krijgen we weer een Colintje.
Maar Aissati zou ik ook prima vinden.
Idd dat wordt het eens tijd dat Ajax ook eens met andere clubs gaat samenwerken om enigzins kans te maken op zulke talenten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:35 schreef Wooldoor het volgende:
Zou echt fucking sneu zijn als hij uiteindelijk bij psv beland :S
Ik stem voorquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Idd dat wordt het eens tijd dat Ajax ook eens met een ander clubs gaat samenwerken om enigzins kans te maken op zulke talenten.
Barcelona anyone? [afbeelding]
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:47 schreef Wooldoor het volgende:
Ajax werkt al samen met Barcelona alleen is er nog niets deze kant op gekomen.
Idd, anders mogen ze Bojan of Giovanni achter elkaar op de eerste vlucht naar Amsterdam zettenquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij is dat nooit bevestigd..
Of we het nou leuk vinden of niet, maar Ajax draait gewoon op de verkoop van spelers.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:56 schreef Dynia het volgende:
Modric niet kopen voor 15 mln omdat je er dan geen winst op kan maken is echt een kutreden om het niet te doen...Koop je spelers om winst te maken of om wat te winnen??
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=64916quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Willem II clubcard, anyone? Of een kaart over, anyone?
PM.
Enige manier omdat tegen te gaan is Europees succesquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Fides het volgende:
Nee, je moet niet willen dat een wereldclub als Ajax een dochteronderneming wordt van Barca ofzo. Het probleem van Ajax is niet dat we geen spelers kunnen halen, maar dat onze eigen talenten te snel vertrekken. Geen enkel ander team (misschien wel in de hele wereld) heeft denk ik de afgelopen 7 jaar zoveel fatsoenlijke spelers moeten verkopen (Chivu, Maxwell, Zlatan, Babel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Trabelsi, etc.)
Alsof PSV hem nodig heeft met die 2 moccro's daar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
'Modric via Chelsea naar PSV'
Geschreven door Franklin Stoker op vrijdag, 7 december om 12:06
De strijd om Luka Modric van Dinamo Zagbreb lijkt steeds grotere vormen aan te nemen. Volgens diverse binnenlandse media zit Ajax er bovenop om de middenvelder naar Amsterdam te halen. Maar Kroatische bronnen melden nu dat Chelsea en PSV zich steeds nadrukkelijker profileren om de international in te lijven.
Sören Lerby en Martin van Geel zouden afgelopen week naar Kroatië zijn afgereisd om met de zaakwaarnemer van Modric te onderhandelen over een overgang naar de hoofdstad. In deze gesprekken meldde de Ajax-delegatie vijftien miljoen euro over te hebben voor de aanvallende middenvelder. Deze ontwikkelingen bevinden zich nu in een status-quo.
De belangstelling van Chelsea lijkt in deze fase echter het meest prominent. Het Kroatische Vecernji meldt dat de Londenaren de grootste kans maken op de diensten van Modric. Een bedrag van 22 miljoen euro zou door de Engelsen als transfervergoeding zijn aangeboden, waarmee Dinamo overstag zou willen gaan.
Tot slot komt PSV in beeld. Het Kroatische medium zegt dat Chelsea bij een eventuele transfer de 22-jarige bij de Eindhovense club wil stallen. Het zou hierbij om een constructie moeten gaan zoals dit in het verleden met Alex, Alcides en Slobodan Rajkovic het geval was.
Modric kende dit seizoen in het shirt van het nationale elftal zijn Europese doorbraak. Mede dankzij de aanvallende impulsen van het talent plaatste de ploeg van Slaven Bilic zich voor het Europees kampioenschap in Zwitserland en Oostenrijk. Afgelopen zomer deed Ajax al een poging hem naar Nederland te halen, maar zijn vraagprijs bleek niet haalbaar.
Modric
quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof PSV hem nodig heeft met die 2 moccro's daar.
Nou ja, Porto misschien. Jardel, Andrade, Ferreira, Deco, Carvalho, Derlei, Carlos Alberto, Maniche, Luis Fabiano, Diego, McCarthey, Anderson. En dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:53 schreef Fides het volgende:
Nee, je moet niet willen dat een wereldclub als Ajax een dochteronderneming wordt van Barca ofzo. Het probleem van Ajax is niet dat we geen spelers kunnen halen, maar dat onze eigen talenten te snel vertrekken. Geen enkel ander team (misschien wel in de hele wereld) heeft denk ik de afgelopen 7 jaar zoveel fatsoenlijke spelers moeten verkopen (Chivu, Maxwell, Zlatan, Babel, Sneijder, van der Vaart, de Jong, Trabelsi, etc.)
Jardel en Benni waren ook echt talenten van Porto jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou ja, Porto misschien. Jardel, Andrade, Ferreira, Deco, Carvalho, Derlei, Carlos Alberto, Maniche, Luis Fabiano, Diego, McCarthey, Anderson. En dan zal ik er nog wel een paar over het hoofd zien.
Als je een speler als Modric kan halen moet je dat natuurlijk altijd doen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:05 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof PSV hem nodig heeft met die 2 moccro's daar.
Fides heeft het over fatsoenlijke spelers moeten verkopen. Anders horen Chivu, Maxwell, Trabelsi en Zlatan daar ook niet bijquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jardel en Benni waren ook echt talenten van Porto ja.
Sporting heeft dat inderdaad wel veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |