Maakt niets uit als je vastlooptquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Misschien een idee... maar zit dan vandaag even niet hier, na dinsdag kan je toch weer hier je gal spuien?
yep kom maar op met die fotosquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik denk dat de mensen hier wel wat foto's willen zien!
en net het stukje overslaan waar ik aangeef dat je kerstkaart er morgen of maandag isquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus geen Boulimia patient!
[..]
Ik dus dinsdag weer.. schiet voor geen ene flikker opKom er gewoon echt niet meer uit
[..]
JA KERSTKAARTLEZEN!
[..]
Nee
Heb het gewoon TE druk
Denk aan Droxz! Adem in en uit...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Maakt niets uit als je vastloopt![]()
Heb het ook gewoon te druk.. vanacht werken, morgen niet voor 3 uur wakker, 's avonds langs Droxz en daarna werken, zondag voetbal en dan is het weer maandag
Sorryquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en net het stukje overslaan waar ik aangeef dat je kerstkaart er morgen of maandag is
kan me niet voorstellen dat je een kerstkaart verwacht vandaag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:29 schreef lynda het volgende:
[..]
En daarom ben ik dus geen Boulimia patient!
[..]
Ik dus dinsdag weer.. schiet voor geen ene flikker opKom er gewoon echt niet meer uit
[..]
JA KERSTKAARTLEZEN!
[..]
Nee
Heb het gewoon TE druk
Heb er al 6 hangenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat je een kerstkaart verwacht vandaag.
ik bedoel we hebben gisteren de sint nog vaarwel gezwaaid, en dan vandaag al een kerstkaart ?
kaas roelz !!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:34 schreef Dylanesque het volgende:
Telefoontjes![]()
Mensen die onreeële dingen van je verwachten![]()
Mensen die je de tram niet normaal uit laten lopen omdat ze snel naar binnen willen![]()
Gebruikte koffiepads![]()
Mensen die overal over zeiken![]()
Scheveningse strand met 30 graden in de zomer![]()
Afwassen![]()
Kaas![]()
Witlof![]()
Dierenmishandeling![]()
Jeuk op je rug![]()
Stoornissen, aandoeningen en ziektes![]()
Wekkers![]()
Slechte muziek op de radio zonder andere zenders te kunnen ontvangen![]()
Cd's vergeten mee te nemen![]()
Te weinig geld hebben![]()
Lijstjes![]()
Hyves![]()
Goeiemoggel![]()
KLB![]()
Teveel vrije tijd![]()
Vervelen op je werk terwijl je ook iets leuks had kunnen doen![]()
Hollywood![]()
Nieuws over Paris, Britney, Lindsey![]()
Trek in alcohol tijdens werktijd![]()
Mensen die buiten lopen terwijl je in een kantoor zit![]()
Mensen die niet begrijpen dat vuilnisman me een leuk beroep lijkt![]()
Mensen die... -klachten![]()
Mensen die niet lezen voordat ze stompzinnige vragen stellen![]()
Religie opvolgen als levensdoel![]()
Niet relativeren![]()
Zo. Ik kan de hele dag doorgaan, maar ik moet érgens stoppen
Dan kan ik me vrije tijd aan oa hem besteden JA!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gek zeg, wat moet ik nou weer met Droxz
teveel tijd en frustratie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:34 schreef Dylanesque het volgende:
lijst
Zo. Ik kan de hele dag doorgaan, maar ik moet érgens stoppen
Nee ruilen is wel helemaal ruilen natuurlijk.. en ik denk ook niet dat jij opeens AZ wilt vergeten om dan maar Ado te gaan volgenquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan kan ik me vrije tijd aan oa hem besteden JA!
ok , NU verwacht ik dus wel youtube filmpjes op maandag heh!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gek zeg, wat moet ik nou weer met Droxz
pizza zonder kaasquote:
Het ging om vrije tijd sukkol!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ruilen is wel helemaal ruilen natuurlijk.. en ik denk ook niet dat jij opeens AZ wilt vergeten om dan maar Ado te gaan volgen
quote:
eens met WLquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pizza zonder kaas![]()
pasta zonder kaas
Tosti zonder kaasquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
pizza zonder kaas![]()
pasta zonder kaas
ga jij naar ado ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ruilen is wel helemaal ruilen natuurlijk.. en ik denk ook niet dat jij opeens AZ wilt vergeten om dan maar Ado te gaan volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |