Tot maandag dan maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:40 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer thuis en ga nu mn bedje in! daarna krijg ik visite dus zal vandaag niks meer worden denk ik! tot de volgende keer dan maar weer!
Wat WL zegt...quote:
nee, nooit geweest ook.. maar als ik een club moet supporten dan toch wel uit m'n eigenste stadje hequote:
Zeldaquote:
Ja je kan moeilijk in Den Haag zeggen dat je voor Ajax bentquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:42 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee, nooit geweest ook.. maar als ik een club moet supporten dan toch wel uit m'n eigenste stadje he
Die voelde ik ook, vandaar mijn klaaglijstjequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
Ik voel een negatieve sfeer hier![]()
Ik spuug even mee, weet niet waarop, maar toch even solidair zijn
Och je kan 't best zeggen hoor, maar 't hangt er net vanaf wie je hoortquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja je kan moeilijk in Den Haag zeggen dat je voor Ajax bent
hoezo niet ???quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik mag je steeds meerquote:
Same here!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die voelde ik ook, vandaar mijn klaaglijstjeEigenlijk ben ik zelf hartstikke vrolijk, lekker dagje op werk hier, weinig te doen, vriendelijke mensen om me heen, weekend voor de deur, zonnetje komt door, praten over Zelda
Johnny Walker, black, leave the bottlequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz zet een positief muziekje op!
p.s
BAR OPEN! WIE WIL WAt ?!
Schijt aan hebben denkquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
zeg ik ken zat mensen die voor een club zijn die niet in deze buurt zit hoorquote:
iets met gratis je auto verbouwen... van binnen uit...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |