abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55094745

Het is de vraag of er informatie is achtergehouden?
HAHAHAHAHA

9/11 = inside job ... en niets anders!

Simulaties van aanvallen met burgertoestellen.... die op datzelfde moment ook in het echt gebeuren?
Hoe diep moet je kop in het zand zitten om te denken dat dit toeval is?!
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:41:41 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_55095061
Gewoon toeval

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_55095101
Gaan we oude koeien uit de sloot vissen, ik ben erbij .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_55095319
Amerika vernietigd zichzelf van binnenuit
  Boks-Chick vrijdag 7 december 2007 @ 09:58:42 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_55095413
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:54 schreef Pakspul het volgende:
Amerika vernietigd zichzelf van binnenuit
goh, als dat zo zou zijn.... dan zou dat het beste nieuws zijn sinds tijden
Nou, wat cru neergezet, maar al die bush-oorlogliefhebbende-klojo's mogen zichzelf best van binnenuit vernietigen ja!
lolwut
pi_55096636
Wie gelooft tegenwoordig nog dat 9/11 door Osama is georganiseerd. Dit is het zoveelste bericht dat erop wijst dat Al CIAda erachter zit
I don't suffer insanity, I enjoy it every day.
pi_55099957
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:58 schreef BrandX het volgende:

[..]

goh, als dat zo zou zijn.... dan zou dat het beste nieuws zijn sinds tijden
Nou, wat cru neergezet, maar al die bush-oorlogliefhebbende-klojo's mogen zichzelf best van binnenuit vernietigen ja!
De Amerikanen kunnen er niets aan doen dat ze, net als ons, door een clubje criminelen geregeerd worden.
Laten we hopen dat ze massaal voor Ron Paul gaan kiezen.
Hope for America .... hope for the world.
  zaterdag 8 december 2007 @ 17:50:11 #8
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_55127798
Freedom or Fascism van David Icke heeft ook zo'n stuk erin, over casette tapes met communicatie met de vluchtleiders die gesloopt werden... waarom? Iets te verbergen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_55266382
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:24 schreef COLAIUTA het volgende:
[ afbeelding ]

Het is de vraag of er informatie is achtergehouden?
HAHAHAHAHA

9/11 = inside job ... en niets anders!

Simulaties van aanvallen met burgertoestellen.... die op datzelfde moment ook in het echt gebeuren?
Hoe diep moet je kop in het zand zitten om te denken dat dit toeval is?!
Is het niet veel logischer dat de CIA, die al jaren verdacht wordt van het martelen van verdachten, daar bewijs voor vernietigd heeft?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_55266837
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:05 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Is het niet veel logischer dat de CIA, die al jaren verdacht wordt van het martelen van verdachten, daar bewijs voor vernietigd heeft?
Dat was eigenlijk ook mijn gedachte.
pi_55267009
Heerlijk die snelle conclusies bij BNW.
pi_55267049
quote:

[..]

Dat lijkt me idd veel waarschijnlijker ...

Ik vermoed dat de verantwoordelijken bij de CIA eigenlijk hardstikke blij dat er zoveel van die idioten zijn die de hele tijd serieuse discussie over bv de grondwet en mensenrechtenovertredingen van de CIA laten spaaklopen op hun idiote beweringen...

Als ik de een hoge pief bij de CIA was en belast met het 'downplayen' van die martelingen en mensenrechtenscheindingen zou ik ook juist ervoor zorgen dat er meer aandacht ging naar de 'loze' aantijgingen jegens de CIA die weinig basis hebben... op die manier voorkom je dat meer aandacht gaat naar daadwerkelijke gevaarlijke nieuwfeiten (Dat is eigenlijk de essentie van 'spin' en het typische werk van 'spindocters' en misinformatie)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:28:54 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_55464233
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 12:30 schreef Dodecahedron het volgende:
Heerlijk die snelle conclusies bij BNW.
Dus jy gelooft nog steeds in het officiele verhaal dat OBL het gedaan heeft. ...

Er is helemaal niets snels aan. Het is weer een bevestiging dat het een inside job betreft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55464333
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Het is weer een bevestiging dat het een inside job betreft.
Nee, dat is het niet. Het zou wel een bevestiging kunnen zijn, een subtiel verschil die vaak aan je voorbij gaat (en daarmee aan de meeste believers van complotten)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zondag 23 december 2007 @ 12:07:54 #15
52357 Lambiekje
pi_55486140
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het zou wel een bevestiging kunnen zijn, een subtiel verschil die vaak aan je voorbij gaat (en daarmee aan de meeste believers van complotten)
Oke oke voor mij is het weer een bevestiging erbij. Nog weer eentje op de gigantische hoop.
En trouwens ik ben de kunnen-versie wel voorbij. Die OBL-dader fase is zo 2004
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_55497571
quote:

[..]

Er zijn redenen te verzinnen die ik veel logischer vind, maar daar gaat het niet om.
Bewijs vernietigen is bewijs vernietigen. En dat vinden de commisieleden dus ook.
quote:
"De Amerikaanse inlichtingendienst CIA heeft het werk van de officiële onderzoekscommissie naar de aanslagen van 11 september 2001 belemmerd door opnames van de verhoren van vermoedelijke leden van al-Qaïda achter te houden."
Ze hebben er n.b. om gevraagd.
quote:
Uit documenten van de onderzoekscommissie blijkt dat de commissieleden van de CIA in 2003 en 2004 herhaaldelijk vroegen om informatie over de verhoren van vermoedelijke leden van al-Qaïda.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-11-september.dhtml
Nog 'n reden om het onderzoek te heropenen.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_55498047
Voor alle duidelijkheid. Die gewiste opnames zijn dus na de aanslagen van 9/11 gemaakt.
Niet ervoor.

Het betreft verhoren van verdachten of medeplichtigen van de aanslagen. Als het dan zo'n grote cover up is waarbij duizenden Amerikaanse burgers zijn gedood, waarom doden ze die verdachten dan ook niet?
Als de CIA het voor elkaar krijgt om vliegtuigen in het WTC te laten vliegen, moet het toch ook geen probleem zijn om die verdachten van de aardbodem te doen laten verdwijnen.

Maar nee, de CIA pakt ze, verhoort ze, maakt er opnames van en vernietigd daarna de opnames.

Klinkt mij zeer onlogisch in de oren.
pi_55498601
quote:
Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Er zijn redenen te verzinnen die ik veel logischer vind, maar daar gaat het niet om.
Bewijs vernietigen is bewijs vernietigen. En dat vinden de commisieleden dus ook.
Tuurlijk gaat het wel daarom. Er wordt hier een verstrekkende conclusie getrokken die niet alleen een van de vele mogelijkheden is, maar ook niet de meest voor de hand liggende.
Dat ze vernietigd zijn, is inderdaad absurd en niet goed te praten. Maar geen bewijs voor welk complot dan ook...
C. Sagan
  zondag 23 december 2007 @ 21:06:52 #19
52357 Lambiekje
pi_55499939
quote:
Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het wel daarom. Er wordt hier een verstrekkende conclusie getrokken die niet alleen een van de vele mogelijkheden is, maar ook niet de meest voor de hand liggende.
Dat ze vernietigd zijn, is inderdaad absurd en niet goed te praten. Maar geen bewijs voor welk complot dan ook...
Klopt. Maar dan alleen als het een losstaand feit is. Maar dat is het helaas niet. Het is weer eentje boven op de GIGANTISCHE stapel van toevalligheden rondom 911. Dat deze tapes geweerd zijn voor de comissie en dat ze nu vernietigd zijn is geen toevaligheid dat is moedwilligheid.
pi_55500306
Alles wat rond 9/11 gebeurd wordt uitvergroot tot en met.
Dan vind je wel een grote stapel toevaliigheden.
pi_55502068
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus jy gelooft nog steeds in het officiele verhaal dat OBL het gedaan heeft. ...

Er is helemaal niets snels aan. Het is weer een bevestiging dat het een inside job betreft.
Voor jou is alles wat niet volgens het officiele onderzoek is gedaan en gezegd een inside job.
Kom eens met harde bewijzen dat het zo is.
Daar heb ik je nog nooit op betrapt Lambiekje.
Ikzelf neem de officiele verklaring wel als de waarheid.
Maar het is niet aan mij om het tegendeel te bewijzen maar aan jou...
Alleen zie ik je dat niet doen...
  zondag 23 december 2007 @ 23:14:49 #22
52357 Lambiekje
pi_55503681
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Voor jou is alles wat niet volgens het officiele onderzoek is gedaan en gezegd een inside job.
Kom eens met harde bewijzen dat het zo is.
Daar heb ik je nog nooit op betrapt Lambiekje.
Maar het is niet aan mij om het tegendeel te bewijzen maar aan jou...
Alleen zie ik je dat niet doen...
Eis dat van Bush grapjas.
pi_55504413
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:14 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Eis dat van Bush grapjas.
Jij komt met die dingen, dus mag ik toch wel van je verwachten dat je dat kan onderbouwen?
  maandag 24 december 2007 @ 08:27:09 #24
52357 Lambiekje
pi_55507832
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:38 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Jij komt met die dingen, dus mag ik toch wel van je verwachten dat je dat kan onderbouwen?
Je weet heus wel waar staat dat OBL niet gezocht wordt en dat hij GEEN issue is meer voor Bush.

Waarom moet ik mij wel verantwoorden en de Amerikaanse Hitler niet?
pi_55507949
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Bommenlegger het volgende:
'N (edit: onacceptabele) onvolledige waarheid. o.a. bovenstaand feit is daar 'n bewijs voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door Resonancer op 24-12-2007 09:08:46 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')