goh, als dat zo zou zijn.... dan zou dat het beste nieuws zijn sinds tijdenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:54 schreef Pakspul het volgende:
Amerika vernietigd zichzelf van binnenuit
De Amerikanen kunnen er niets aan doen dat ze, net als ons, door een clubje criminelen geregeerd worden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
goh, als dat zo zou zijn.... dan zou dat het beste nieuws zijn sinds tijden![]()
Nou, wat cru neergezet, maar al die bush-oorlogliefhebbende-klojo's mogen zichzelf best van binnenuit vernietigen ja!
Is het niet veel logischer dat de CIA, die al jaren verdacht wordt van het martelen van verdachten, daar bewijs voor vernietigd heeft?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:24 schreef COLAIUTA het volgende:
[ afbeelding ]
Het is de vraag of er informatie is achtergehouden?
HAHAHAHAHA![]()
9/11 = inside job ... en niets anders!
Simulaties van aanvallen met burgertoestellen.... die op datzelfde moment ook in het echt gebeuren?
Hoe diep moet je kop in het zand zitten om te denken dat dit toeval is?!
Dat was eigenlijk ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Is het niet veel logischer dat de CIA, die al jaren verdacht wordt van het martelen van verdachten, daar bewijs voor vernietigd heeft?
Dat lijkt me idd veel waarschijnlijker ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Is het niet veel logischer dat de CIA, die al jaren verdacht wordt van het martelen van verdachten, daar bewijs voor vernietigd heeft?
Dus jy gelooft nog steeds in het officiele verhaal dat OBL het gedaan heeft. ...quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:30 schreef Dodecahedron het volgende:
Heerlijk die snelle conclusies bij BNW.
Nee, dat is het niet. Het zou wel een bevestiging kunnen zijn, een subtiel verschil die vaak aan je voorbij gaat (en daarmee aan de meeste believers van complotten)quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is weer een bevestiging dat het een inside job betreft.
Oke oke voor mij is het weer een bevestiging erbij. Nog weer eentje op de gigantische hoop.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:35 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het zou wel een bevestiging kunnen zijn, een subtiel verschil die vaak aan je voorbij gaat (en daarmee aan de meeste believers van complotten)
Er zijn redenen te verzinnen die ik veel logischer vind, maar daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:05 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ze hebben er n.b. om gevraagd.quote:"De Amerikaanse inlichtingendienst CIA heeft het werk van de officiële onderzoekscommissie naar de aanslagen van 11 september 2001 belemmerd door opnames van de verhoren van vermoedelijke leden van al-Qaïda achter te houden."
Nog 'n reden om het onderzoek te heropenen.quote:Uit documenten van de onderzoekscommissie blijkt dat de commissieleden van de CIA in 2003 en 2004 herhaaldelijk vroegen om informatie over de verhoren van vermoedelijke leden van al-Qaïda.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)e-11-september.dhtml
Tuurlijk gaat het wel daarom. Er wordt hier een verstrekkende conclusie getrokken die niet alleen een van de vele mogelijkheden is, maar ook niet de meest voor de hand liggende.quote:Op zondag 23 december 2007 19:32 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Er zijn redenen te verzinnen die ik veel logischer vind, maar daar gaat het niet om.
Bewijs vernietigen is bewijs vernietigen. En dat vinden de commisieleden dus ook.
Klopt. Maar dan alleen als het een losstaand feit is. Maar dat is het helaas niet. Het is weer eentje boven op de GIGANTISCHE stapel van toevalligheden rondom 911. Dat deze tapes geweerd zijn voor de comissie en dat ze nu vernietigd zijn is geen toevaligheid dat is moedwilligheid.quote:Op zondag 23 december 2007 20:14 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het wel daarom. Er wordt hier een verstrekkende conclusie getrokken die niet alleen een van de vele mogelijkheden is, maar ook niet de meest voor de hand liggende.
Dat ze vernietigd zijn, is inderdaad absurd en niet goed te praten. Maar geen bewijs voor welk complot dan ook...
Voor jou is alles wat niet volgens het officiele onderzoek is gedaan en gezegd een inside job.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jy gelooft nog steeds in het officiele verhaal dat OBL het gedaan heeft. ...
Er is helemaal niets snels aan. Het is weer een bevestiging dat het een inside job betreft.
Eis dat van Bush grapjas.quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Voor jou is alles wat niet volgens het officiele onderzoek is gedaan en gezegd een inside job.
Kom eens met harde bewijzen dat het zo is.
Daar heb ik je nog nooit op betrapt Lambiekje.
Ikzelf neem de officiele verklaring wel als de waarheid.
Maar het is niet aan mij om het tegendeel te bewijzen maar aan jou...
Alleen zie ik je dat niet doen...
Je weet heus wel waar staat dat OBL niet gezocht wordt en dat hij GEEN issue is meer voor Bush.quote:Op zondag 23 december 2007 23:38 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Jij komt met die dingen, dus mag ik toch wel van je verwachten dat je dat kan onderbouwen?
'N (edit: onacceptabele) onvolledige waarheid. o.a. bovenstaand feit is daar 'n bewijs voor.quote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Bommenlegger het volgende:
Ikzelf neem de officiele verklaring wel als de waarheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |