quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:51 schreef chufi het volgende:
Waarom krijgen we nu B&A opeens in beeld ?
Inderdaad. Doet hij dit vakerquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef diedirk het volgende:
Geweldig die jaap!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Japio, ik snap me zelf niet, ik heb te veel rughaar .....
Nog even en er zijn meer gasten dan bewoners in het huis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
zo, :R is dus ook gearriveerd?
Excuse me dat ik de streams de komende 5 dagen NIET aanzet![]()
![]()
ik heb haar vanmiddag al 4 keer 10 seconden aangehoord. Trek ik echt niet.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een hele snelle OP neergezet.
Een aantal one-liners eruit gooien, boos kijken. En tenslotte zeggen : "Zo, jullie hebben wel weer genoeg voor de uitzending. Je mag je wel weer bedanken.".quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees in de OP iets over Jaap en zijn "script". Ik heb een hele tijd niet gekeken. Kan iemand dit uitleggen?
Ow op die manierquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een riijtje one-liners eruit gooien, boos kijken. En tenslotte zeggen : "Zo, jullie hebben wel weer genoeg voor de uitzending. Je mag je wel weer bedanken.".
Als het klopt wat Luc zegt, heeft hij haar ontmoet bij CrossMedia (om een stukje over hem te schrijven) en daarna een keer 'n date met haar gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
trouwens, ik geloof er niks van de [b]:R iets met Luc heeft / heeft gehad.[/b]
Allemaal toneel.
Ik geloof wel dat ze Brian wil neuken. Of John de Mol.
Ze zet Roekiepoekie wel te kijk zo, geweldigquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft humor : "Ik kan het hier niet meer volgen. Zit je rustig in bad, wordt er een gastspeler uit het zwembad geplukt en nu ligt er al een nieuwe gastspeler in de slaapkamer"
quote:
Ja, ze was erg grappig, en ook de opmerking van haar (of Huub):quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft humor : "Ik kan het hier niet meer volgen. Zit je rustig in bad, wordt er een gastspeler uit het zwembad geplukt en nu ligt er al een nieuwe gastspeler in de slaapkamer"
ik vind deze rockiefockie al een perfect kadootje voor selene dr verjaardag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja huub en amanda waren even lekker melig aan het doen:
misschien zit morgen als we wakker worden het hele huis wel vol met gastspelers!
zit er eentje in bad "hallo!"
wil je gaan rijden op fries, zit er een gastspeler op!![]()
wil je achter de computer, zit er een gastspeler achter![]()
eigenlijk moeten ze het doen he...
gewoon vannacht dat hele huis volpompen met mensen
verassing voor selene der verjaardag
FOK ja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
misschien zit morgen als we wakker worden het hele huis wel vol met gastspelers!
En dan mogen wij kiezen wie de nieuwe miljonair wordt!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
Geweldig, zo had ik het nog niet bekeken. Waren mooie streams vanavondquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarschijnlijk hadden ze perse een gastspeler nodig voor morgennacht. De bedoeling was Jeroen, nu dan RoekiePoekie. Morgen komen immers ook de twee danseressen, beiden blijven twee dagen slapen ivm de optredens.
De bedoeling is natuurlijk dat er 'geschoven' moet worden door het gebrek aan vrije bedden !
En vergeet niet dat er nog drie Beauty's (vriendinnen van Selene) komen. Een van die meiden woont in Belgie en het is vanzelfsprekend lastig haar diep in de nacht naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geweldig, zo had ik het nog niet bekeken. Waren mooie streams vanavond
Ik zou gaan voor:quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vergeet niet dat er nog drie Beauty's (vriendinnen van Selene) komen. Een van die meiden woont in Belgie en het is vanzelfsprekend lastig haar diep in de nacht naar huis te sturen.
Ik zie maar 1 oplossing : 'n danseresje bij Brian in bed en eentje bij Huub in bed. Die Beauty bij Selene in bed en Luc moet even logeren bij RoekiePoekie. Hoe zou jij anders het probleem willen oplossen ?
Nee de hijger is niet Jaap volgens mij ...quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De hijger is Japio.
En Huub - Lieke beginnen aan hun volgende ruzie .... Voorspelbaar. Te veel vrouwen verwacht voor komend weekend, dus Lieke moet vanacht nog kwaad weglopen om plaats te maken !
Zal wel moeten want op de tweede sound hoor je Huub en Lieke. Je hoort dit keelgeluid.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:50 schreef joanie het volgende:
[..]
Nee de hijger is niet Jaap volgens mij ...
Zijn ze allemaal lid vd SGP daar op VOL?quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:06 schreef avonne het volgende:
Op vol wordt :R Poekie genoemd (betekent kut).
Terwijl bijnamen niet eens zijn toegestaan op vol. Zó erg vinden ze haar dus daar ook al
Brian blijft wel bij haar uit de buurt die is veel te zeker van Amanda als backup en dat wil hij graag blijvenquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor:
Brian en RoekiePoekie
Lieke en Selene
Amanda en Huub
En de rest zoekt het maar uit
Laten we maar hopen dat we het met deze gasten moeten doen. Ooit hadden ze Wilma Nanninga (De Telegraaf/Prive) nog als logee; we lopen dus het risico ook Chantal van De Party nog een keer te krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:10 schreef Ziet het volgende:
nou ik ga maar eens naar bed
ik neem aan dat we het met deze gasten moeten doen.
wordt idd leuk morgen met de bedverdeling![]()
welterusten all
Hoelang zullen ze nog van plan zijn door te gaan met dit doodgebloede programma...is het concept niet al genoeg uitgewrongen nu?quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat we het met deze gasten moeten doen. Ooit hadden ze Wilma Nanninga (De Telegraag/Prive) nog als logee; we lopen dus het risico ook Chantal van De Party nog een keer te krijgen.
Dat punt bereiken we snel. Maar we zullen moeten wachten tot Viola Holt en Bonny nog een keer een paar flessen komen opentrekken .....quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoelang zullen ze nog van plan zijn door te gaan met dit doodgebloede programma...is het concept niet al genoeg uitgewrongen nu?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat punt bereiken we snel. Maar we zullen moeten wachten tot Viola Holt en Bonny nog een keer een paar flessen komen opentrekken .....
En dan ? Hotel Big Brother Twee vanuit de villa ? Viola bij de voordeur, Gert Timmermans achter het fornuis, Monique Sluiter als serveerster, de Soca-boys voor de muziek en Auke voor al Uw oude metalen. Bonny bij het toilet ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer, ik had onderhand graag een winnaar willen zien en een eind interview van de oud bewoners als ze inmiddels een maandje of 3 de Kooi uit zijn, waarin ze kunnen vertellen dat ze in een gat zijn gevallen en gewoon weer aan het werk moeten om aan wat munten te komen![]()
Nee, helemaal niets meer op dat gebied....ik vond het inmiddels wel uitgewrongen genoeg weet je nogquote:Op vrijdag 7 december 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En dan ? Hotel Big Brother Twee vanuit de villa ? Viola bij de voordeur, Gert Timmermans achter het fornuis, Monique Sluiter als serveerster, de Soca-boys voor de muziek en Auke voor al Uw oude metalen. Bonny bij het toilet ?
Zeker uitgewrongen, maar hoe kun je anders een villa slijten met 150+ camera's, een zooi kabels en een rotte riolering ? Zelfs Philip Freriks met Het Nationaal Dictee trapt er niet in.quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, helemaal niets meer op dat gebied....ik vond het inmiddels wel uitgewrongen genoeg weet je nog
Since Stijn weg is is het programma helemaal afgezakt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 03:52 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog wel wat aan eigenlijk? Als ik zo af en toe meelees is het echt helemaal niets meer.
De redaktie heeft gewoon ieder spelelement de kop ingedrukt. We zitten nu gewoon te kijken naar een soap met slechte acteurs.quote:Op vrijdag 7 december 2007 03:52 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog wel wat aan eigenlijk? Als ik zo af en toe meelees is het echt helemaal niets meer.
Gisterenavond heb ik gekeken naar die onzinnige vertoning. Dat ging helemaal nergens over en het had niets meer met het oorspronkelijke concept te maken. Wat jij hier bedenkt zou gewoon prima binnen de huidige ontwikkeling passen inderdaad. Niets is meer spontaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:23 schreef marky het volgende:
[..]
De redaktie heeft gewoon ieder spelelement de kop ingedrukt. We zitten nu gewoon te kijken naar een soap met slechte acteurs.
We zitten nu eigenlijk te wachten op een cliffhanger waar Huub wordt doodgeschoten en we niet zien wie het gedaan heeft. Dan kunnen we de komende maanden zien wie het gedaan heeft maar omdat Huub toch een belangrijke speler was komt hij na maanden weer terug. Dan zien we een scene dat hij onder de douche staat en dat Lieke wat versuft uit bed stapt en naar de douche toeloopt en in de gaten krijgt dat het allemaal een boze droom was.... pffff ik wordt oud.
Erger nog ik heb het niet bedacht maar ik beschrijf hier een seizoen Dallas.quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Gisterenavond heb ik gekeken naar die onzinnige vertoning. Dat ging helemaal nergens over en het had niets meer met het oorspronkelijke concept te maken. Wat jij hier bedenkt zou gewoon prima binnen de huidige ontwikkeling passen inderdaad. Niets is meer spontaan.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef avonne het volgende:
met die PoekieKut is het bewijs geleverd dat Villa Vandaag inderdaad geschreven wordt door amorele gestoorden.
Sorry dat ik VV nog verdedigd heb door te zeggen dat het venijn grappenderwijs bedoeld was.
Ja, hoe zit dat eigenlijk? Amanda kent haar ook al, Brian heeft heerlijk van zich af kunnen lullen en Luc heeft/had iets met haar maar had toen ook wat met Shanty. Is Luc eigenlijk de grootste hoer van dgk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Heeft Selene bij LL geslapen, en zo ja, waarom ? Poekie is toch zijn nieuwe liefde?
Nog meer jammer dat ze die gastspelers uit eigen stal moeten halen omdat ze schijnbar geen aanmeldingen krijgen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:11 schreef schatje het volgende:
Jammer dat DGK het tegenwoordig van de gastspelers moet hebben.
Vergissen is menselijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:39 schreef avonne het volgende:
met die PoekieKut is het bewijs geleverd dat Villa Vandaag inderdaad geschreven wordt door amorele gestoorden.
Sorry dat ik VV nog verdedigd heb door te zeggen dat het venijn grappenderwijs bedoeld was.
Amanda kende haar van het uitje met Jan, je weet wel dat Barbiegedoe, Poekie zat toen bij haar in de auto.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, hoe zit dat eigenlijk? Amanda kent haar ook al, Brian heeft heerlijk van zich af kunnen lullen en Luc heeft/had iets met haar maar had toen ook wat met Shanty. Is Luc eigenlijk de grootste hoer van dgk?
Straks eerst de uitzending van Jensen en dan 'Ambilight opening night' er achter aan!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:13 schreef beequeen het volgende:
Goeiemoggel,
Gisteravond keek ik naar het programma "Ambilight opening night, een verslag van de première van The Golden Compass. Amanda's jurk kwam ook voorbij, de styliste noemde die outdated en een Albert Cuypje.
Dat denk ik ook!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian blijft wel bij haar uit de buurt die is veel te zeker van Amanda als backup en dat wil hij graag blijven
Wat ik er van heb begrepen is dat hij een paar keer een date met haar heeft gehad.. maar dat het verder niet is gekomen ofzo (??) Hij loopt nu iig in de villa te verkondigen dat hij Selene helemaal ziet zittenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:15 schreef beequeen het volgende:
Even een vraagje: Heeft Selene bij LL geslapen, en zo ja, waarom ? Poekie is toch zijn nieuwe liefde?
Het lijkt GTST wel!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Katewalker het volgende:
Wat een belachelijke ontwikkelingen..Selena nodigt haar nerd uit en laat hem er uit gooien omdat hij zich als een boer gedraagt..Luuk komt weer binnen en papt met Selena aan..Brian wordt onstream 2 uur uitgehoord door een redaktielid...ene Roekie..die Roekie is een date van Luuk....Roekie komt 's nachts de villa binnen en blijft slapen...
LL de wijvenhopper dus. Walgelijk mannetje en ik begrijp niet wat die wijven zien in die neprapper.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat ik er van heb begrepen is dat hij een paar keer een date met haar heeft gehad.. maar dat het verder niet is gekomen ofzo (??) Hij loopt nu iig in de villa te verkondigen dat hij Selene helemaal ziet zitten
dus jij gelooft dat er echte emoties in het spel zijn ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
LL de wijvenhopper dus. Walgelijk mannetje en ik begrijp niet wat die wijven zien in die neprapper.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef noekje het volgende:
Huub vond het allemaal fantastisch en is nu weer zijn oude adhd-zelf. Zo is die toch op z'n leukst.
Tuurlijk niet maar ik kan gewoon niet begrijpen dat mensen zich zo laten gebruiken cq misbruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:35 schreef avonne het volgende:
[..]
dus jij gelooft dat er echte emoties in het spel zijn ?
Precies, spannende beelden hoeven we van 5 miljonairs niet meer te verwachten; alles is al 100 keer gedaan of gezegd. Gastspelers zijn de enigen die de onderlinge verhoudingen nog eens overhoop kunnen gooien. Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat die eruit moeten. De hele dag streams op de overgebleven 5 zijn toch onwaarschijnlijk saai.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het lijkt GTST wel!
De gastspelers moeten nu gewoon voor leuke beelden zorgen denk ik, van de huidige bewoners hoef je dat niet meer te verwachten... een ruziemakende Lieke en Huub hebben we nu wel gezien evenals de tieten van Amanda
Ik zag hem net door het beeld schuiven en om 7.00 uur sliep ik nog dus kan ik je verder niet helpen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:44 schreef T-lex het volgende:
ff wat anders...iemand enig idee waar Brian is?
Hij was vanochtend erg vroeg uit bed. Toen ik zelf opstond zag ik hem in badjas door het huis lopen...uurtje of 7.
Moest hij ergens heen dat iemand weet? Zie hem nu nergens voorbij komen namelijk.
krijg nou niks...je hebt gelijk. Zie hem nu ook lopen. dank i.i.g. !quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag hem net door het beeld schuiven en om 7.00 uur sliep ik nog dus kan ik je verder niet helpen.
Mag ik erin.Kleding en haren scheelt me niks,ben te snel met me mond en wippen voor de camera doe ik echt niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:26 schreef noekje het volgende:
De ideale gastspeelster zou voor mij zijn, een vrouw die niks om haar uiterlijk geeft, zo'n botte boerin die niks moet hebben van het oppervlakkige, zelfverheerlijkende gelul waar ze allemaal goed in zijn. Die met één zin iedereen onderuit schoffelt. Ze is er niet om relaties te verbreken maar puur om iedereen even op z'n plek te zetten.
Niet iedereen over één kam scheren hoor.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Precies, spannende beelden hoeven we van 5 miljonairs niet meer te verwachten; alles is al 100 keer gedaan of gezegd. Gastspelers zijn de enigen die de onderlinge verhoudingen nog eens overhoop kunnen gooien. Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat die eruit moeten. De hele dag streams op de overgebleven 5 zijn toch onwaarschijnlijk saai.
Ja, aangenomen!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mag ik erin.Kleding en haren scheelt me niks,ben te snel met me mond en wippen voor de camera doe ik echt niet.
Ja eruit gegooid door de beveiliging.Belachelijk,de nerd was juist leuk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:48 schreef Lobasca het volgende:
Is de nerd naar huis?
helaas... hij kwam te echt overquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:48 schreef Lobasca het volgende:
Is de nerd naar huis?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja eruit gegooid door de beveiliging.Belachelijk,de nerd was juist leuk.
Ik wacht op een filmpje van VOL, hij stond midden in het zwembad en wilde er niet uit, het was hilarisch en hij veroorzaakte zelfs een SL.quote:
Ja hiju moest weg van Selene en toen ging hij inplaats van koffer pakker maar zwemmen en mediteren in het zwembadquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hij moest weg van Selene en toen ging hij inplaats van koffer pakken maar zwemmen en mediteren in het zwembad
Heet Poekie echt Poekie of is ze een Poekie?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Dat was de koudste felicitatie ooit. Poekie geeft heel snel een slap handje.
Ben je net te laat.wij wilde de nerd houden,maar hij was te leuk en had geen liefdesverhaaltje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:58 schreef Lobasca het volgende:Ik heb meteen weer streams aangeschaft.
Ik weet het niet. Ik lul gewoon met de meute mee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heet Poekie echt Poekie of is ze een Poekie?
Nou ik vind het overdreven hoe hecht mensen daar binnen een paar uur zijn daar doet poekie in ieder geval niet aan mee.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:58 schreef noekje het volgende:
Dat was de koudste felicitatie ooit. Poekie geeft heel snel een slap handje.
Nadia 2!!!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:00 schreef Disana het volgende:
Selene ontpopt zich wel als een echte koningin zeg. Nou mag Poekie er ook al niet zijn omdat het haar verjaardag is.
Haar echte naam is Roekshana maar werd hier al snel Roekie of Poekie genoemd.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Roekshana heet ze.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zij kennen elkaar helemaal niet en kunnen elkaars bloed al drinken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou ik vind het overdreven hoe hecht mensen daar binnen een paar uur zijn daar doet poekie in ieder geval niet aan mee.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik lul gewoon met de meute mee.
Je haalt nu Selene en Roekshana door elkaar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Roekshana heet ze. En ze was de nurt zat omdat de nurt dronk terwijl zij hem had gevraagd het niet te doen. Grote uithuilpartij bij anderen: de nurt moest weg. De nurt dook in het zwembad: hij wilde niet. Dus kwam er een streamlock en zagen we hem later de auto in stappen.
Oh ja, vanaf die tweede zin moet het Selene zijn. Even vergeten te vermelden.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je haalt nu Selene en Roekshana door elkaar.
Da's ook veul te lang, die naam. Ik dacht echt dat haar naam iets van Roekipoekie was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar echte naam is Roekshana maar werd hier al snel Roekie of Poekie genoemd.
Dat komt door Luc.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Zij kennen elkaar helemaal niet en kunnen elkaars bloed al drinken.
haar hyvesnaam is Roekiepoekiequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Luc en poekie hebben een paar keer een date gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat heeft Luc dan met Poekie te maken ?
Oke, Ik begin het te snappen. Maar waarom is Selene daar dan weer kwaad om ? Ze heeft toch niks met Luc! Of is ze na 2 dagen tot over haar oren verliefd!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Luc en poekie hebben een paar keer een date gehad.
Nadat ze gisteren op z'n Nadia's uitgebreid troost bij hem zocht vanwege de nurt, was ze later in innige omhelzing met Luc in bed te zien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, Ik begin het te snappen. Maar waarom is Selene daar dan weer kwaad om ? Ze heeft toch niks met Luc! Of is ze na 2 dagen tot over haar oren verliefd!
Staat in het script, ze zal wel moeten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, Ik begin het te snappen. Maar waarom is Selene daar dan weer kwaad om ? Ze heeft toch niks met Luc! Of is ze na 2 dagen tot over haar oren verliefd!
Geen idee, Luc voelt wel iets voor selene en dat is geloof ik wel wederzijds, maar ze hebben geen relatie.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, dus sex is er ook al geweest ? Zouden ze het veilig doen, of is dat niet nodig bij Heilige Luc.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadat ze gisteren op z'n Nadia's uitgebreid troost bij hem zocht vanwege de nurt, was ze later in innige omhelzing met Luc in bed te zien.
Hoe ver ze zijn gegaan weet ik dus ook niet. Luc lag er half overheen, te zoehoehoenen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke, dus sex is er ook al geweest ? Zouden ze het veilig doen, of is dat niet nodig bij Heilige Luc.
Ja hoe durft zequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Ik word weer niet goed van Lieke met haar ziektes.
Dat snap ik ook echt niet...quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:10 schreef avonne het volgende:
Hoeveel zou dat verdienen? Gastspeler zijn?
Als rapper zonder optredens verdien je tenslotte ook geen zak
Dat mens is gewoon nog lui en wil nog slapen.Zal ze wel weer chagerijnig tegen Huub gaan doen en zijn leuke dag verpesten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Gek he. Ze kwam zo normaal op me over en gisteren met de nurt ontpopte ze zich ineens als een koningin.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef noekje het volgende:
Omg, Selene!![]()
'het is een beetje raar. Ik heb amper met je woorden gewisseld en je komt wel op mijn verjaardag'
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef petraa het volgende:
Wat een Kut die Selene, ik praat er zo wel over met je als ik aangekleed ben, ik vind het raar heb amper woorden met je gewisseld en dan ben je op me verjaardag.
Ach, kom op. Vanmiddag en vanavond staat ze weer te dansen of te zeuren. Elke ochtend als ze haar nest uit moet, is ze ziek. Van die Amanda-streken zijn dat.quote:
Ze wil aandacht en dan vooral van Huub, zodat hij niet losgaat op de meiden vanavond. Ze is de laatste tijd constant ziek, is gewoon de stress laat haar lekker naar huis gaan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mens is gewoon nog lui en wil nog slapen.Zal ze wel weer chagerijnig tegen Huub gaan doen en zijn leuke dag verpesten.
Ik snap er geen reet van. Vannacht schijnt de de grootste lol gehad te hebben met Selene en u is ze weer ziek.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
Toen ze zooooo moe was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van. Vannacht schijnt de de grootste lol gehad te hebben met Selene en u is ze weer ziek.
Heb je zijn plaatje gehoord ?Dat moet toch wel genoeg zeggen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat snap ik ook echt niet...![]()
Luc verteld steeds dat het zo goed gaat met z'n plaat en optredens. Maar waar haald hij dan de tijd vandaan om in die villa te zitten.
Hoorde zelfs dat hij op zaterdag avond geen optreden heeft en daarom misschien mee gaat met Huub en Brian. Geen optreden op zaterdag voor deze top rappert!![]()
Hoe kan dat dan...._O-
Precies...quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je zijn plaatje gehoord ?Dat moet toch wel genoeg zeggen.
Ze heeft wel haar zin gekregen gisteren, ben benieuwd of dat nog een keer gaat lukken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Gek he. Ze kwam zo normaal op me over en gisteren met de nurt ontpopte ze zich ineens als een koningin.
Zou het dat SAD zijn wat haar nu parten speelt?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:11 schreef noekje het volgende:
en vlgs mij de enige vrouw daar met echt haar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:21 schreef Adothehague het volgende:
Mooi is ze wel die roekiepoekie
Lieke in dat filmpjequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:18 schreef Lobasca het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=56908&sess=2832
Hoezo, doe ik iets verkeerd?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:25 schreef avonne het volgende:
what's up, Lobasca?
what's up Avonne?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:28 schreef avonne het volgende:
[..]
niks, ik dacht dat je 3 keer hetzelfde filmpje neerzette.
time for a break. Ik ga HP5 en 6 maar eens pakken. Nummer 7 was wel heel snel uit.quote:
Zal dat ook niet allemaal script zijn, om mensen streams aan te laten schaffen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:35 schreef Katewalker het volgende:
Toch is het raar..Luuk is een paar keer met Roekie uit geweest..zaten wellicht in fase 1 van een relatie..Luuk ziet Selena en belt met Roekie dat hij een leuker meisje heeft ontmoet...dag Roekie..maar Roekie laat het er niet bij zitten en duikt die kooi in..maaaar...ze zeggen geen woord tegen elkaar...
Verdacht is het wel. Luc is vorige week met Roekie uit geweest, wist Amanda net te vertellen. En vorige week kwam hij weer terug in de villa. Een paar dagen later moet Roekie ineens zonodig een interview met Brian doen, om vervolgens ook maar te blijven.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal dat ook niet allemaal script zijn, om mensen streams aan te laten schaffen?
Van dat ons kent ons kent ons daar...word ik ook niet goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdacht is het wel. Luc is vorige week met Roekie uit geweest, wist Amanda net te vertellen. En vorige week kwam hij weer terug in de villa. Een paar dagen later moet Roekie ineens zonodig een interview met Brian doen, om vervolgens ook maar te blijven.
Het zal wel een snood plan van achter zijn geweest, om dit als een soort knalverrassing/cliffhanger 'spontaan' te laten onthullen en de liefdesintriges tot een hoogtepunt te laten oplopen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zal dat ook niet allemaal script zijn, om mensen streams aan te laten schaffen?
Die stumpers van het hokje denken dat ze met relaties zooi tv kunnen maken en de nerd paste niet in het relatie plaatje.Was geen mooie vrouw,dus lozen die hap.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:41 schreef Meganog het volgende:
Ja hoor, een gastspeler die wat leven in de brouwerij en mij zelfs deed lachen wordt binnen een paar uur afgevoerd en we blijven weer zitten met wat stumperige relaaasie-verhaallijntjes.
Spannend hoor!
En toevallig kent Amanda iedereen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Van dat ons kent ons kent ons daar...word ik ook niet goed
Roekiepoekie lijkt me ook een miscast.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die stumpers van het hokje denken dat ze met relaties zooi tv kunnen maken en de nerd paste niet in het relatie plaatje.Was geen mooie vrouw,dus lozen die hap.
Zou mooi zijn als Palma effe zei dat de streamers Jeroen wilde houden ,eindelijk actie in de kooi.Maar zoals gewoonlijk moet de actie vanavond weer komen.Paar geile wijven erin,drank en er gebeurd weer niks.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:49 schreef ruby het volgende:
Haha, Palma zegt tegen Selene dat ze Jeroen weg heeft geterroriseerd. Selene vindt dat niet lief van Palma.
Hoe laat begint het festijn vanavond eigelijk? En is dat feest allemaal ter ere van dat zeikwijf Selene?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Palma effe zei dat de streamers Jeroen wilde houden ,eindelijk actie in de kooi.Maar zoals gewoonlijk moet de actie vanavond weer komen.Paar geile wijven erin,drank en er gebeurd weer niks.![]()
Ja komen ook drie andere vrouwen uit dat nerd programma.Had liever gezien dat ze ook de nerds hadden uitgenodigd.Dat geile gedoe in dat badje hebben we ook al te vaak gezien.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:55 schreef ruby het volgende:
[..]
Hoe laat begint het festijn vanavond eigelijk? En is dat feest allemaal ter ere van dat zeikwijf Selene?
Waardige vervangster van Nadia dus!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:01 schreef ruby het volgende:
Ik begin Selene steeds meer uit te kotsen.
Toch leuk als je je kapot ergert aan iemand. Mooi!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef Clank het volgende:
Selene viert liever haar verjaardag met mensen die ze goed kent... nou.. vlug naar huis dan maar.
Toneelhaak voor Liekequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
Lieke is te ziek om naar de telefoon te lopen en die aan te nemen.
Nou, dat wordt een stille toch organiseren. Ik zal de kaarsen alvast uit de kelder (die ik niet heb) halen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:01 schreef Meganog het volgende:
Lieke is te ziek om naar de telefoon te lopen en die aan te nemen.
Idd, hoe lang kent ze de rest in het huis eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef Clank het volgende:
Selene viert liever haar verjaardag met mensen die ze goed kent... nou.. vlug naar huis dan maar.
Ze weet wat er in de gouden kooi kan gebeuren.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, hoe lang kent ze de rest in het huis eigenlijk?
Laat Roekie maar lekker zitten, misschien een cat-fight straks na een paar drankjes, vooral als de andere 'beauties' er ook bij zijn.
Selene is alles wat ze zegt niet te zijnquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:04 schreef Kaleddis het volgende:
Selene blijft maar zeggen dat ze geen probleem heeft, wat loopt ze dan te zeiken
Vergeet niet dat zij momenteel de show trekkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:00 schreef Starlie het volgende:
Zooo wat een KUTWIJF die Selene..... IK IK IK IK IK IK IK IK IK! Muts je bent een GASTSPELER!!
Ja, Amanda kan het goed vinden met Roekiepoekie, dus die wil haar wel verdedigen. Andersom was Lieke vannacht redelijk vijandig tegen haar, want ja, Selene zal het wel niet leuk vindenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:04 schreef Clank het volgende:
Amanda: Je kunt ook denken hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Puur projectiequote:Op vrijdag 7 december 2007 11:07 schreef Meganog het volgende:
Selene heeft niks persoonlijks tegen Roekie, maar ze weet hoe meisjes zijn.
Nee Brian is sporten denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:48 schreef Lobasca het volgende:
Is de nerd naar huis?
Het is toch wat met madam, haar nerd komt speciaal voor haar, wordt dronken gevoerd en krijgt een onvrijwillige 'exit', er is een draadje gestart met Roekie en dat staat haar niet aan, ze is zo'n beetje met Luc terwijl hij en zij gewoon gastspelers zijn ik begin te vermoeden dat zij gewoon blijft in de kooi en dat ze net zo labiel blijkt te zijn als Nadia, Luc mag ook blijven en stilzwijgend zijn de miljonairs aangevuld.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze weet wat er in de gouden kooi kan gebeuren.
Alsof ze er al maanden zit.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:08 schreef T-lex het volgende:
Selene doet me sterk denken aan die zwaar verwende meisjes die in dat programma Sweet Sixteen op MTV voorbij komen.
Klopt. Een opmerking over haar zingen heeft ze het nu over.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
Selene doet ook of Jeroen gisteren de meest vreselijke dingen tegen haar heeft gezegd.. terwijl hij alleen een paar steekjes onder water heeft gegeven. Overdreven reactie van Selene..
Wil Jeroen terug.Heb dubbel gelegen om die opmerkingen van hem.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:10 schreef Clank het volgende:
Selene doet ook of Jeroen gisteren de meest vreselijke dingen tegen haar heeft gezegd.. terwijl hij alleen een paar steekjes onder water heeft gegeven. Overdreven reactie van Selene..
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef ruby het volgende:
Selene tegen Palma: doe nou niet zo overdreven.
Ik kan me voorstellen dat Selene vaak ruzie heeft met iedereen.
neuk haar keihard in haar reet!!!!!!!!!!!!!!! die kut selene
![]()
Ik ben het zowaar een keer met u eens.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:11 schreef tony38 het volgende:![]()
neuk haar keihard in haar reet!!!!!!!!!!!!!!! die kut selene yeeeeeeeeeeeeeeeee fuchking snol
JOSE?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
Kom op José, pak die dramaqueen Selene, je kan het.![]()
![]()
hahaha eindelijk 1quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar een keer met u eens.
Straks rent ze boos het huis uit met Luc op haar hielen, kan de redactie weer een nieuw blijk gastspelers opentrekken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef beequeen het volgende:
Kom op José, pak die dramaqueen Selene, je kan het.![]()
![]()
Ik ook. Die Selene heeft gewoon eens ff flink wat tegengas nodig.quote:
Ik hoop dat haar verjaardag 1 groot drama wordtquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ook. Die Selene heeft gewoon eens ff flink wat tegengas nodig.
Vanavond als ze veel drank op heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:17 schreef Adothehague het volgende:
Wanneer gaat die lekkere roekie weer wat zeggen.
Ik zei het gisteren al, tegenwoordig hebben de gastspelers een hoofdrol en zijn de wannabees figuranten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:19 schreef Kaleddis het volgende:Brian vraagt aan Huub: Zijn wij nog miljonairs ??
Mooi, ik kan niet wachten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:21 schreef schatje het volgende:
Roekshana heeft een houding van dat ze de ogen uit Selena's kop wil krabben.
Niet echt hoor, de fun is alweer voorbij, streams op de kapsalone.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het idee dat ik hele leuke streams aan het missen ben
Brian zei ook: In principe golfen.. (??)quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
Tuurlijk, Selene en Amanda gaan golfen met dit weer........die smoejes worden zeker ook door stagieres bedacht
Owkeeee, het wordt steeds gekker! Weet je wel hoe ver dat weg is, Principe ligt in Brazilië....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Brian zei ook: In principe golfen.. (??)
Hij zei erbij onder een afdakje ballen slaan , krijg je een mandje en ga je oefenen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:30 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Owkeeee, het wordt steeds gekker! Weet je wel hoe ver dat weg is, Principe ligt in Brazilië....
Zou de tandarts tegenwoordig niet gewoon "golfen" heten?quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:32 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zei erbij onder een afdakje ballen slaan , krijg je een mandje en ga je oefenen.
Geef mij die platreet maar.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef Lobasca het volgende:
Hahaha...wat een kinderachtig figuur, Selene
Wacht maar, totdat Brian z'n kinderarmpje 'grappenderwijs' in Roekiepoeki steekt van blijdschap ~O>quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:33 schreef rooie3 het volgende:
Wat lult Amanda weer wijs.Haar relatie is zo stabiel.
Hans komt later vandaag. Het is tenslotte ook hondeweer....quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:36 schreef T-lex het volgende:
Gaat Brian nou eigenlijk nog sporten of hoe zit dat?!
De kritiek die Brian op Amanda gaf tijdens dat interview heeft ze niet gehoord natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:33 schreef rooie3 het volgende:
Wat lult Amanda weer wijs.Haar relatie is zo stabiel.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:37 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hans komt later vandaag. Het is tenslotte ook hondeweer....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Volgens Luc is Poekie niet in dat hok voor hem maar voor Brian.
Amanda is niet jaloers, ze heeft immers een hele stabiele relaasie met Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |