quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:51 schreef chufi het volgende:
Waarom krijgen we nu B&A opeens in beeld ?
Inderdaad. Doet hij dit vakerquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef diedirk het volgende:
Geweldig die jaap!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Japio, ik snap me zelf niet, ik heb te veel rughaar .....
Nog even en er zijn meer gasten dan bewoners in het huis.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
zo, :R is dus ook gearriveerd?
Excuse me dat ik de streams de komende 5 dagen NIET aanzet![]()
![]()
ik heb haar vanmiddag al 4 keer 10 seconden aangehoord. Trek ik echt niet.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een hele snelle OP neergezet.
Een aantal one-liners eruit gooien, boos kijken. En tenslotte zeggen : "Zo, jullie hebben wel weer genoeg voor de uitzending. Je mag je wel weer bedanken.".quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees in de OP iets over Jaap en zijn "script". Ik heb een hele tijd niet gekeken. Kan iemand dit uitleggen?
Ow op die manierquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een riijtje one-liners eruit gooien, boos kijken. En tenslotte zeggen : "Zo, jullie hebben wel weer genoeg voor de uitzending. Je mag je wel weer bedanken.".
Als het klopt wat Luc zegt, heeft hij haar ontmoet bij CrossMedia (om een stukje over hem te schrijven) en daarna een keer 'n date met haar gehad.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
trouwens, ik geloof er niks van de [b]:R iets met Luc heeft / heeft gehad.[/b]
Allemaal toneel.
Ik geloof wel dat ze Brian wil neuken. Of John de Mol.
Ze zet Roekiepoekie wel te kijk zo, geweldigquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft humor : "Ik kan het hier niet meer volgen. Zit je rustig in bad, wordt er een gastspeler uit het zwembad geplukt en nu ligt er al een nieuwe gastspeler in de slaapkamer"
quote:
Ja, ze was erg grappig, en ook de opmerking van haar (of Huub):quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft humor : "Ik kan het hier niet meer volgen. Zit je rustig in bad, wordt er een gastspeler uit het zwembad geplukt en nu ligt er al een nieuwe gastspeler in de slaapkamer"
ik vind deze rockiefockie al een perfect kadootje voor selene dr verjaardag.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja huub en amanda waren even lekker melig aan het doen:
misschien zit morgen als we wakker worden het hele huis wel vol met gastspelers!
zit er eentje in bad "hallo!"
wil je gaan rijden op fries, zit er een gastspeler op!![]()
wil je achter de computer, zit er een gastspeler achter![]()
eigenlijk moeten ze het doen he...
gewoon vannacht dat hele huis volpompen met mensen
verassing voor selene der verjaardag
FOK ja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
misschien zit morgen als we wakker worden het hele huis wel vol met gastspelers!
En dan mogen wij kiezen wie de nieuwe miljonair wordt!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:16 schreef Ziet het volgende:
[..]
Geweldig, zo had ik het nog niet bekeken. Waren mooie streams vanavondquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarschijnlijk hadden ze perse een gastspeler nodig voor morgennacht. De bedoeling was Jeroen, nu dan RoekiePoekie. Morgen komen immers ook de twee danseressen, beiden blijven twee dagen slapen ivm de optredens.
De bedoeling is natuurlijk dat er 'geschoven' moet worden door het gebrek aan vrije bedden !
En vergeet niet dat er nog drie Beauty's (vriendinnen van Selene) komen. Een van die meiden woont in Belgie en het is vanzelfsprekend lastig haar diep in de nacht naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geweldig, zo had ik het nog niet bekeken. Waren mooie streams vanavond
Ik zou gaan voor:quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En vergeet niet dat er nog drie Beauty's (vriendinnen van Selene) komen. Een van die meiden woont in Belgie en het is vanzelfsprekend lastig haar diep in de nacht naar huis te sturen.
Ik zie maar 1 oplossing : 'n danseresje bij Brian in bed en eentje bij Huub in bed. Die Beauty bij Selene in bed en Luc moet even logeren bij RoekiePoekie. Hoe zou jij anders het probleem willen oplossen ?
Nee de hijger is niet Jaap volgens mij ...quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De hijger is Japio.
En Huub - Lieke beginnen aan hun volgende ruzie .... Voorspelbaar. Te veel vrouwen verwacht voor komend weekend, dus Lieke moet vanacht nog kwaad weglopen om plaats te maken !
Zal wel moeten want op de tweede sound hoor je Huub en Lieke. Je hoort dit keelgeluid.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:50 schreef joanie het volgende:
[..]
Nee de hijger is niet Jaap volgens mij ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |