Loop je met je schoenen/sokken aan in huis misschien ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja nee, ik heb al een spray.
Maar ik bedoel, hoe kóm je d'r an?
Als je nooit met blote voeten op plekken met mensen-met-blote-voeten komt?
Neuj. Meestal blote voeten. Op m'n werk dan weer wel met schoenen, én sokken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef Zakje het volgende:
Loop je met je schoenen/sokken aan in huis misschien ?
Volgens mij wel als je de hele dag in schoenen/sokken loopt die weinig tot geen lucht doorlaten, ik heb ooit zo'n paar schoenen gehad, altijd als ik ze een lange tijd aanhad stonken mijn voeten echt heel erg, terwijl ze dat normaal nooit doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj. Meestal blote voeten. Op m'n werk dan weer wel met schoenen, én sokken.
Maar krijg je voetschimmel als je thuis met sokken aan loopt?
Die film is oud...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wonderful Days (2003)
Mooie beelden, mooie muziek. Maar geen heel bijzonder verhaal.
Ik kijk tevens oude films.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef Cairon het volgende:
Die film is oud...
die heb ik jaren geleden gezien.
Hoera voor automatisch vertaalde webpagina'squote:De Prestaties van de Aandrijving van de Schijf van de verhoging in het Uitzicht van Vensters.
Buiten het versnellen van de snelheid van de dossieroverdracht, heeft het extra eigenschappen die de Vensters lang geleden zouden moeten hebben.
HULP! Een schijf gelezen fout kwam voor. Pers CTRL+ALT+Delete aan nieuw begin
Kom Welke Dossiers en Omslagen te weten de Harde Ruimten van de Aandrijving opnemen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoera voor automatisch vertaalde webpagina's!
Maak je de badkamer wel vaak genoeg schoon?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj. Meestal blote voeten. Op m'n werk dan weer wel met schoenen, én sokken.
Maar krijg je voetschimmel als je thuis met sokken aan loopt?
Of voor de openhaard in de studeerkamer met rode wijn en hapjes, tegen een brede vent aanquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is het toch fijn om op zaterdagmiddag lekker warm binnen in joggingbroek op de bank te loungen met warme chocolademelk, wanneer het buiten zulk guur weer is..
*stelt zich voor*quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voor de openhaard in de studeerkamer met rode wijn en hapjes, tegen een brede vent aan
Je n'ai pas pas de chambre d'étude avec un foyer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voor de openhaard in de studeerkamer met rode wijn en hapjes, tegen een brede vent aan
ik vond van niet, dus ja heb ik hem ook gewoon uitgekekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schokkend? Zat er iets schokkends in dan? Vond van niet.
Mwa er is vrij weinig te doen als je thuis ben in je eentje, of het is thuis blijven en voor de zoveelste keer een film bekijken of uitgaan. Als ik een relatie had dan zou ik nog steeds blijven uigaan maar dan gewoon iets minder maar met mijn vriendje/vriend ofzo denk ik.quote:
Aww. Maar je zocht toch een ander huis?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je n'ai pas pas de chambre d'étude avec un foyer..
zo is de trap nuquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vrees zelfs dat het hoogtepunt van de expositie ( stairway to mondriaan) dan alleen nog maar in de eerste verflaag staat en dus nog niet af is
Nu nog?!?!!?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo is de trap nu
[ afbeelding ]
ja vreselijk he, zoals ik al zei: ik haal het nietquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft ie volgens mij niet. Ik zal 't eens aan hem navragenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of in je eigen sauna aan de rand van je eigen binnenbad in je kelder
dat is toch zo te regelen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft ie volgens mij niet. Ik zal 't eens aan hem navragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |