daarbij komt, voor Ang3l wil je perfect zijn en dat ben ik nietquote:
Nouja, ik heb wel 's whisky's geproefd waarbij ik meer eenquote:Op vrijdag 7 december 2007 23:32 schreef wonderer het volgende:
Interessant. Da's juist een van de betere wat betreft smaakNou ja, kan gebeuren
Ja, schotse whisky heeft niet echt namen die makkelijk te onthouden zijnquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, ik heb wel 's whisky's geproefd waarbij ik meer een-gevoel had, complexere smaak.
Alleen vergeet ik dan de precieze namen enzo. Moet dat soort dingen toch 's op gaan schrijven.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarbij komt, voor Ang3l wil je perfect zijn
Ja, ik ook wel... maar 'k wil ook wel op ieder tong-plekje iets proevenquote:Op zaterdag 8 december 2007 01:16 schreef wonderer het volgende:
Ik hou van het rokerige, de turf, die laphraoigh ook heeft.
Hmmz, dan is nu helemaal te laat zeker?quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. je had wel even langs kunnen komen in de Kameleon vanavond. Maar heeft nu geen zin meer
quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, dan is nu helemaal te laat zeker?
Mja, ik twijfel voor vanavond nog. Ik kan ook meezuipen op m'n broer's feestje met z'n vrienden, gratis. Of ik ga iets anders doen, maar m'n vrienden zullen toch wel weer geen zin hebben om uit te gaan...quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kan vanavond weer hehe. Ga vanavond stappen in Rotterdam met vrienden..
Hoiquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Saaie vriendenquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel voor vanavond nog. Ik kan ook meezuipen op m'n broer's feestje met z'n vrienden, gratis. Of ik ga iets anders doen, maar m'n vrienden zullen toch wel weer geen zin hebben om uit te gaan...
Rustig, rustig. Net m'n schoonmaaktaken hier in huis ook weer gedaanquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh Tomasso en Vlarp.
Hoeist met jullie?
Nu pas eruit? Pff...quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:53 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen ...pfff
je moest eens wetenquote:
Nou, vertelquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je moest eens wetenen het heeft niks met sex te maken
ongeveer 6 uur slaap sinds woensdagmiddag ... crisis werk en meer dusquote:
Owquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 6 uur slaap sinds woensdagmiddag ... crisis werk en meer dus
een kopje heerlijk kalmerende Rooibosthee voor Nunoquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 6 uur slaap sinds woensdagmiddag ... crisis werk en meer dus
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een kopje heerlijk kalmerende Rooibosthee voor Nuno![]()
en een gekoeld blikje met Rode Stier voor straks
en voor Tomasso warme cocolademelk van echte gekookte verse volle melk en echte cocolade
Truequote:
Ik heb de musical op broadway gezienquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:48 schreef Tomasso het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hj7LRuusFqo
En, was het tof?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de musical op broadway gezien
en daar liep niemand de zaal uit omdat ze het te schokkend vonden zoals in Nederland bij de regie van Ivo van Hove?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de musical op broadway gezien
ik zeg zwart, omdat dat namelijk geen bleek bevatquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Hmm, ik zit in dubio. Ik ga straks mijn bonte was uit de machine halen en de grijze was erin, maar moet je voor grijze was wasmiddel voor bonte was, zwarte was, of witte was gebruiken
Dan gooi ik er black velvet in zo, dankjewelquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zeg zwart, omdat dat namelijk geen bleek bevat
Schokkend? Zat er iets schokkends in dan? Vond van niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar liep niemand de zaal uit omdat ze het te schokkend vonden zoals in Nederland bij de regie van Ivo van Hove?
Dat was men hier in Schubbenkutterveen niet gewend en vond men ordinair
Alenna Miles past toch nooit in je wasmachinequote:Op zaterdag 8 december 2007 14:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan gooi ik er black velvet in zo, dankjewel![]()
*gorgelend* Black veeeelvet like slow sudden styyyyle *gorgel*quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alenna Miles past toch nooit in je wasmachine
Ik had ook ooit zo'n schimmelinfectie aan mijn voet, volgens de huisarts kwam het omdat ik geen badslippers gebruikte wanneer ik ging douchen op de hockeyverenigingquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... volgens google hebben mijn tenen last van zwemmersexceem.
Hoe kom ik dáár nou weer aan? Ik zwem helemaal nooit! [ afbeelding ].
Maar dat doe ik ook niet!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:38 schreef Zakje het volgende:
Ik had ook ooit zo'n schimmelinfectie aan mijn voet, volgens de huisarts kwam het omdat ik geen badslippers gebruikte wanneer ik ging douchen op de hockeyvereniging.
Van al dat geslet in de saunaquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook niet!
Sporten dus... douchen wel natuurlijk. Thuis.
Zou het een SOA zijn?.
Ik heb 11 uur geslapen vannacht, dus voel me weer helemaal goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh Tomasso en Vlarp.
Hoeist met jullie?
Goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:47 schreef Vlarp het volgende:
Hoe is het met CDP?
Gewoon een tubetje Miconazol-zalf halen bij drogist of apotheek, is het zo weer over.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... volgens google hebben mijn tenen last van zwemmersexceem.
Hoe kom ik dáár nou weer aan? Ik zwem helemaal nooit! [ afbeelding ].
Londenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed
Nog een weekje tot ik 11 dagen London onveilig ga maken.
Ja nee, ik heb al een spray.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Gewoon een tubetje Miconazol-zalf halen bij drogist of apotheek, is het zo weer over..
Loop je met je schoenen/sokken aan in huis misschien ?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja nee, ik heb al een spray.
Maar ik bedoel, hoe kóm je d'r an?
Als je nooit met blote voeten op plekken met mensen-met-blote-voeten komt?
Neuj. Meestal blote voeten. Op m'n werk dan weer wel met schoenen, én sokken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:10 schreef Zakje het volgende:
Loop je met je schoenen/sokken aan in huis misschien ?
Volgens mij wel als je de hele dag in schoenen/sokken loopt die weinig tot geen lucht doorlaten, ik heb ooit zo'n paar schoenen gehad, altijd als ik ze een lange tijd aanhad stonken mijn voeten echt heel erg, terwijl ze dat normaal nooit doenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj. Meestal blote voeten. Op m'n werk dan weer wel met schoenen, én sokken.
Maar krijg je voetschimmel als je thuis met sokken aan loopt?
Die film is oud...quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:37 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wonderful Days (2003)
Mooie beelden, mooie muziek. Maar geen heel bijzonder verhaal.
Ik kijk tevens oude films.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:22 schreef Cairon het volgende:
Die film is oud...
die heb ik jaren geleden gezien.
Hoera voor automatisch vertaalde webpagina'squote:De Prestaties van de Aandrijving van de Schijf van de verhoging in het Uitzicht van Vensters.
Buiten het versnellen van de snelheid van de dossieroverdracht, heeft het extra eigenschappen die de Vensters lang geleden zouden moeten hebben.
HULP! Een schijf gelezen fout kwam voor. Pers CTRL+ALT+Delete aan nieuw begin
Kom Welke Dossiers en Omslagen te weten de Harde Ruimten van de Aandrijving opnemen
quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoera voor automatisch vertaalde webpagina's!
Maak je de badkamer wel vaak genoeg schoon?quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuj. Meestal blote voeten. Op m'n werk dan weer wel met schoenen, én sokken.
Maar krijg je voetschimmel als je thuis met sokken aan loopt?
Of voor de openhaard in de studeerkamer met rode wijn en hapjes, tegen een brede vent aanquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:59 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Wat is het toch fijn om op zaterdagmiddag lekker warm binnen in joggingbroek op de bank te loungen met warme chocolademelk, wanneer het buiten zulk guur weer is..
*stelt zich voor*quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voor de openhaard in de studeerkamer met rode wijn en hapjes, tegen een brede vent aan
Je n'ai pas pas de chambre d'étude avec un foyer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of voor de openhaard in de studeerkamer met rode wijn en hapjes, tegen een brede vent aan
ik vond van niet, dus ja heb ik hem ook gewoon uitgekekenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schokkend? Zat er iets schokkends in dan? Vond van niet.
Mwa er is vrij weinig te doen als je thuis ben in je eentje, of het is thuis blijven en voor de zoveelste keer een film bekijken of uitgaan. Als ik een relatie had dan zou ik nog steeds blijven uigaan maar dan gewoon iets minder maar met mijn vriendje/vriend ofzo denk ik.quote:
Aww. Maar je zocht toch een ander huis?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:35 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Je n'ai pas pas de chambre d'étude avec un foyer..
zo is de trap nuquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vrees zelfs dat het hoogtepunt van de expositie ( stairway to mondriaan) dan alleen nog maar in de eerste verflaag staat en dus nog niet af is
Nu nog?!?!!?!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo is de trap nu
[ afbeelding ]
ja vreselijk he, zoals ik al zei: ik haal het nietquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft ie volgens mij niet. Ik zal 't eens aan hem navragenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of in je eigen sauna aan de rand van je eigen binnenbad in je kelder
dat is toch zo te regelen?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat heeft ie volgens mij niet. Ik zal 't eens aan hem navragen
Na 5 maandenquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo is de trap nu
[ afbeelding ]
Als verliefdheid wederzijds is dan is het mooi!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow nog een ander nieuwtje ben voor het eerst dit jaar weer eens écht verliefd
maar ik vrees dat ie niet door het toelatingsonderzoek van de beoordelingscommissie komt![]()
Oh leuk! Speciale reden, of gewoon even lekker weg?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed
Nog een weekje tot ik 11 dagen London onveilig ga maken.
ik wist niet dat SamJustMe lid van die commissie wasquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ow nog een ander nieuwtje ben voor het eerst dit jaar weer eens écht verliefd
maar ik vrees dat ie niet door het toelatingsonderzoek van de beoordelingscommissie komt![]()
nou laat ik het zo zeggen ik vrees dat Ang3l hem ten zeerste zal afraden.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als verliefdheid wederzijds is dan is het mooi!
En het gaat om dat jij hem leuk vindt en niet anderen.
Spice Girls concertquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:48 schreef Vlarp het volgende:
Oh leuk! Speciale reden, of gewoon even lekker weg?
Ik ben eff stil door en dat gebeurt niet vaakquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou laat ik het zo zeggen ik vrees dat Ang3l hem ten zeerste zal afraden.
En Zakje zal het ook wel vreselijk vinden.
En ik weet zelf ook wel dat het zeer onverstandig is, maar liefde laat zich niet sturen.
Hij heet Pietro is 21 jaar komt uit Roemenië en is daklozenkrantverkoper
Veel gespierder moeten ze niet worden naar mijn smaak, maar dit vind ik wel mooi, eigenlijk. Dat hoofd vergeten we dan maar evenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef Cairon het volgende:
bijna net zo erg als
"pant" en "short"
in plaats van "pants" en "shorts"
ik ben de winkel in gelopen om te vragen heel schaapachtig "wat is een pant en wat is een short?" maar dat vond de kledingzaakflikker niet grappig.
What's upquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef Deceit het volgende:
sammieee
hij draagt een slip en scheert zijn benen... nee dus.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:00 schreef samjustme het volgende:
[..]
Homo's die in een kledingzaak werken zijn vaak de leukste homo's.
http://www.gay.nl/Psychedelice![]()
ja muren en zo gaan voor en vloer boven en badkamer en zoquote:
Je ben een aparte jongenquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
hij draagt een slip en scheert zijn benen... nee dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |