Owquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 6 uur slaap sinds woensdagmiddag ... crisis werk en meer dus
een kopje heerlijk kalmerende Rooibosthee voor Nunoquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ongeveer 6 uur slaap sinds woensdagmiddag ... crisis werk en meer dus
quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een kopje heerlijk kalmerende Rooibosthee voor Nuno![]()
en een gekoeld blikje met Rode Stier voor straks
en voor Tomasso warme cocolademelk van echte gekookte verse volle melk en echte cocolade
Truequote:
Ik heb de musical op broadway gezienquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:48 schreef Tomasso het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=hj7LRuusFqo
En, was het tof?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de musical op broadway gezien
en daar liep niemand de zaal uit omdat ze het te schokkend vonden zoals in Nederland bij de regie van Ivo van Hove?quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de musical op broadway gezien
ik zeg zwart, omdat dat namelijk geen bleek bevatquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:15 schreef Zakje het volgende:
Hmm, ik zit in dubio. Ik ga straks mijn bonte was uit de machine halen en de grijze was erin, maar moet je voor grijze was wasmiddel voor bonte was, zwarte was, of witte was gebruiken
Dan gooi ik er black velvet in zo, dankjewelquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zeg zwart, omdat dat namelijk geen bleek bevat
Schokkend? Zat er iets schokkends in dan? Vond van niet.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en daar liep niemand de zaal uit omdat ze het te schokkend vonden zoals in Nederland bij de regie van Ivo van Hove?
Dat was men hier in Schubbenkutterveen niet gewend en vond men ordinair
Alenna Miles past toch nooit in je wasmachinequote:Op zaterdag 8 december 2007 14:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan gooi ik er black velvet in zo, dankjewel![]()
*gorgelend* Black veeeelvet like slow sudden styyyyle *gorgel*quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Alenna Miles past toch nooit in je wasmachine
.
Ik had ook ooit zo'n schimmelinfectie aan mijn voet, volgens de huisarts kwam het omdat ik geen badslippers gebruikte wanneer ik ging douchen op de hockeyverenigingquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... volgens google hebben mijn tenen last van zwemmersexceem.
Hoe kom ik dáár nou weer aan? Ik zwem helemaal nooit! [ afbeelding ].
Maar dat doe ik ook niet!quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:38 schreef Zakje het volgende:
Ik had ook ooit zo'n schimmelinfectie aan mijn voet, volgens de huisarts kwam het omdat ik geen badslippers gebruikte wanneer ik ging douchen op de hockeyvereniging.
Van al dat geslet in de saunaquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook niet!
Sporten dus... douchen wel natuurlijk. Thuis.
Zou het een SOA zijn?.
Ik heb 11 uur geslapen vannacht, dus voel me weer helemaal goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh Tomasso en Vlarp.
Hoeist met jullie?
Goedquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:47 schreef Vlarp het volgende:
Hoe is het met CDP?
Gewoon een tubetje Miconazol-zalf halen bij drogist of apotheek, is het zo weer over.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:30 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... volgens google hebben mijn tenen last van zwemmersexceem.
Hoe kom ik dáár nou weer aan? Ik zwem helemaal nooit! [ afbeelding ].
Londenquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed
Nog een weekje tot ik 11 dagen London onveilig ga maken.
Ja nee, ik heb al een spray.quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:58 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Gewoon een tubetje Miconazol-zalf halen bij drogist of apotheek, is het zo weer over..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |