Je kan ook mensen blokkeren dan ontvang je geen berichten van ze. Ik ben al 2 weken zonder een account. Op zich niet een big deal de mensen in mijn lijst zie ik bijna wekelijks irl.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:37 schreef Cairon het volgende:
Ik ben er niet van gediend, hij is geen 54, maar hij heeft wel twee accounts, waar hij constant berichtjes stuurt ala:
gey
schat
heyhey
hey
heyhey
xxxxxxxxx
Wat moet je in the middle of nowhere?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar de lollypop morgen?
Pfffff...quote:Kies de bewering die u het beste beschrijft in uw werk of die het beste beschrijft hoe u zich voelt in uw werk.
1. Ik heb weinig verbeeldingskracht.
2. Ik werk langzaam.
je komt Cairon daar vast wel tegen, en anders Liefie, maar ja die laatste komt dan weer uit het L topic en nooit in het H topicquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar de lollypop morgen?
Van die eerste een stuk op TV gezien zonder te weten wat het was (daarna werd ie afgebroken (iemand anders' direcTV)) maar nooit de behoefte gehad om hem helemaal te zien. Brotherhood of the wolf vind ik nog steeds een hele toffe film, maar wel een beetje jammer van die machine dinges. Mooie karakters zitten erinquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en ook Butterfly on a Wheel (2007) met Pierce Brosnan, waarvan echt alleen maar de plottwists op 't eind leuk waren. Verder matig filmpje.
En Le pacte des loups (2001). Wel leuk gefilmd, goeie kostuums etc, maar ook eentje om na 't kijken weer te deleten. Een indiaan die op een kungfu-achtige manier the bad guys in elkaar rost? Rrrright.
Hij kriebelt zoquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe stond de baard je?
daar zijn vast wel digitale kiekjes van beschikbaar ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb vandaag de Sinterman uitgehangen
Bedoelde het meer zo van dat ik cadeautjes heb gekocht enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zijn vast wel digitale kiekjes van beschikbaar ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |