Neeee sorry...quote:Op donderdag 6 december 2007 23:25 schreef Stroekie het volgende:
ennu bedankt Bart, dat je post 300 voor m'n neus wegkaapt![]()
maar ik was toch inspiratieloos![]()
en ja ik ga pitten
is al lang goed johquote:Op donderdag 6 december 2007 23:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neeee sorry...
ik had me reuze verteld... ik dacht... jeej ik post lekker de 299e zodat jij aan t werk mag...
Slaap lekker!
de 12 landen die op 1 januari de euro invoerden als betaalmiddelquote:Op donderdag 6 december 2007 23:49 schreef wonderer het volgende:
Wat was dingflofbips ook alweer? EU landen of zo?
Daar kom ik ook net vandaanquote:Op donderdag 6 december 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben even langs Fame en dan deze film zien
Ze hebben het echte einde van deel 1 wel gefilmd, maar besloten het niet in dit deel te stoppen zodat mensen lekker werden gemaakt voor deel 2, waar dan dus het einde van deel 1 in zitquote:Op donderdag 6 december 2007 23:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Golden Compass valt ietsie tegen.
Dat kind is echt niet het acteer-mirakel zoals iedereen zegt (de scenes waarin ze verdrietig moet zijn, zijn écht tenenkrommend) en je leeft ook helemaal in bij de meeste karakters.
Ook wondie, het einde schijnt eerder te zijn dan waar boek 1 stopt..so be warned.
Het daemon-idee vond ik erg mooi en ze waren ook erg mooi vormgegeven. Verder vond ik dat ze iets te veel in iets te weinig tijd er doorheen stampten qua karakters en uitleg. Dat was de eerste 2 minuten al. Ik haat mondelinge uitleg van dat soort dingen. Maar ik vond hem verder wel vermakelijk.quote:
Neuh inderdaad. Maar Narnia deed dat bij mij ook al niet. Vond ze beide symbolisch wel mooi. De ene godsdienstig, de ander er juist tegen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vermakelijk issie zeker, maar ik werd er niet echt emotioneel in meegesleurd zoals een LOTR en zelfs Narnia wel lukte.
Woensdag voorpremiere geweest en vanaf gister gewoon normaalquote:Op vrijdag 7 december 2007 02:57 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet eens meer precies hoe het afloopt, het is alweer een tijdje terug dat ik ze gelezen heb. Maar is ie in Nederland al officieel uit? Hier komt hij morgen pas.
Belachelijk, Europa eerder dan wijquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woensdag voorpremiere geweest en vanaf gister gewoon normaal
Zo hoort het ook. We are "The Old Country". Heb respect voor onsquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Belachelijk, Europa eerder dan wij
Je kan ook mensen blokkeren dan ontvang je geen berichten van ze. Ik ben al 2 weken zonder een account. Op zich niet een big deal de mensen in mijn lijst zie ik bijna wekelijks irl.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:37 schreef Cairon het volgende:
Ik ben er niet van gediend, hij is geen 54, maar hij heeft wel twee accounts, waar hij constant berichtjes stuurt ala:
gey
schat
heyhey
hey
heyhey
xxxxxxxxx
Wat moet je in the middle of nowhere?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar de lollypop morgen?
Pfffff...quote:Kies de bewering die u het beste beschrijft in uw werk of die het beste beschrijft hoe u zich voelt in uw werk.
1. Ik heb weinig verbeeldingskracht.
2. Ik werk langzaam.
je komt Cairon daar vast wel tegen, en anders Liefie, maar ja die laatste komt dan weer uit het L topic en nooit in het H topicquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
Gaan er nog mensen naar de lollypop morgen?
Van die eerste een stuk op TV gezien zonder te weten wat het was (daarna werd ie afgebroken (iemand anders' direcTV)) maar nooit de behoefte gehad om hem helemaal te zien. Brotherhood of the wolf vind ik nog steeds een hele toffe film, maar wel een beetje jammer van die machine dinges. Mooie karakters zitten erinquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:56 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, en ook Butterfly on a Wheel (2007) met Pierce Brosnan, waarvan echt alleen maar de plottwists op 't eind leuk waren. Verder matig filmpje.
En Le pacte des loups (2001). Wel leuk gefilmd, goeie kostuums etc, maar ook eentje om na 't kijken weer te deleten. Een indiaan die op een kungfu-achtige manier the bad guys in elkaar rost? Rrrright.
Hij kriebelt zoquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe stond de baard je?
daar zijn vast wel digitale kiekjes van beschikbaar ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb vandaag de Sinterman uitgehangen
Bedoelde het meer zo van dat ik cadeautjes heb gekocht enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zijn vast wel digitale kiekjes van beschikbaar ?
Nee, m'n broer is maandag jarigquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef TheaterMaMa het volgende:ik ga het niet halen, ik ga het NIET halen
in November dacht ik dat ik 15 December wel klaar zou zijn met mijn huis, dus uitnodigingen de deur uit voor een Housewarmingparty.
Laat ik het zo zeggen, als ik geluk heb is dan hooguit de verf nog nat.
Liggen er dan overal briefjes? Pas op nat!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:29 schreef TheaterMaMa het volgende:ik ga het niet halen, ik ga het NIET halen
in November dacht ik dat ik 15 December wel klaar zou zijn met mijn huis, dus uitnodigingen de deur uit voor een Housewarmingparty.
Laat ik het zo zeggen, als ik geluk heb is dan hooguit de verf nog nat.
Nee, een speurtocht. De mensen moeten er zelf achterkomen welke muren en dingen nog nat zijn, verassingseffect enzoquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liggen er dan overal briefjes? Pas op nat!
En je kan dan makkelijk zien dat ze al binnen zijn geweest en geen entree meer hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, een speurtocht. De mensen moeten er zelf achterkomen welke muren en dingen nog nat zijn, verassingseffect enzo
De gastheer moet wel van extreem goede huize komen wil ik entree betalen voor een housewarmingpartyquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En je kan dan makkelijk zien dat ze al binnen zijn geweest en geen entree meer hoeven te betalen.
Pcies. Een kado is al entree zatquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
De gastheer moet wel van extreem goede huize komen wil ik entree betalen voor een housewarmingparty!
Een flesje bier/drank, een nutteloze poster of whatever reken ik voor het gemak ook onder entree.quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:10 schreef Zakje het volgende:
[..]
De gastheer moet wel van extreem goede huize komen wil ik entree betalen voor een housewarmingparty!
Waarmee ik niet wil zeggen dat je zoiets moet geven, maar je hebt mensen die het soms doenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een flesje bier/drank, een nutteloze poster of whatever reken ik voor het gemak ook onder entree.
Nee nee, je moet natuurlijk wel met een stijlvol cadeautje aankomen, anders gooi je je eigen glazen in op het gebied van imagoquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Een flesje bier/drank, een nutteloze poster of whatever reken ik voor het gemak ook onder entree.
Een goede neukbeurtquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nee nee, je moet natuurlijk wel met een stijlvol cadeautje aankomen, anders gooi je je eigen glazen in op het gebied van imago.
Op mijn laatste housewarmingparty heb ik een champagnekoeler aan een goede vriendin gegeven met haar naam erin gegraveerd, ze vond het een erg leuk cadeautjequote:
Dat kan ik TMM toch niet įįndoen!quote:
Dat is dan ook een tof cadeau jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:23 schreef Zakje het volgende:
[..]
Op mijn laatste housewarmingparty heb ik een champagnekoeler aan een goede vriendin gegeven met haar naam erin gegraveerd, ze vond het een erg leuk cadeautje
Jij hebt Ang3l nooit IRL gezien?quote:
Dan staat je nog wat te wachten bij de eerstvolgende meet....quote:
Kom maar met een datum, ik kom welquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan staat je nog wat te wachten bij de eerstvolgende meet....
En een herrie maken dat ik doe!quote:
Hoi!quote:
Nja, het is vooral ook dat ik niemand heb om mee uit te gaan atmquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:44 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Geen zin om uit te gaan vandaag?
TEH DRAMATICS!quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach gut...
Ah, dat kan zo ook gebeuren ja.quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nja, het is vooral ook dat ik niemand heb om mee uit te gaan atm
Ja, maar wat is het probleem nouquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:55 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Ah, dat kan zo ook gebeuren ja.
Ik moet vooral morgen weer vroeg op en werken enzo![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:46 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het echt een briljante tekst!
http://www.youtube.com/watch?v=cazzJqgcqvE&feature=related
Ik ben begonnen met bier in de kroeg..quote:Op vrijdag 7 december 2007 22:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoi!
Ik zit aan te sterke rum-cola. Niet tof als het je eerste is
Oh.. je had wel even langs kunnen komen in de Kameleon vanavond. Maar heeft nu geen zin meerquote:Op vrijdag 7 december 2007 22:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nja, het is vooral ook dat ik niemand heb om mee uit te gaan atm
Ow het probleem is gewoon saaiheid, en dat met die bomen komt uit een sesamstraatliedje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:01 schreef Tomasso het volgende:
De meeste bomen zijn groen en bruin trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |