Niet 8 uur op een dag op een brakke zaterdagquote:
But the very next day you gave it awayquote:Op donderdag 6 december 2007 22:26 schreef DANILXL het volgende:
Last christmas, i gave you my heart ofzow
Waar is de sneeuw?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:25 schreef afcajos het volgende:
IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS
This year, to save me from tears.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
But the very next day you gave it away
Of of ofquote:Op donderdag 6 december 2007 22:44 schreef MASD het volgende:
[..]
This year, to save me from tears.
I'll give it to someone special.
herkenbaar, kan hem intussen al meezingen.
Het moet wel kut geweest zijn voor al die zwijmelende tienermeisjes om erachter komen dat hun idool dingen in het toilet deed.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Of of of
All I want for christmas is youuuuuuuuuhouuuuuuuuuu
Ik voel je pijn broederquote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef Renesite het volgende:
Gisteren liep ik de supermarkt (waar ik werk) uit met zo'n schijnheilig kinderkoor dat mij achtervolgde en mij maar vertelde over de goede sint de beste vriend achter mij aan.
Ik liep vanochtend weer binnen om te werken en het eerste wat ik hoorde was Wham met Last Christmas...
Fucking wham om 8 uur in de ochtend!!! Donder op
!!!!!!! Doe mij dit niet aan!!!!! 3 weken lang in kerstmuziek! Wham iedere 10 minuten
!
Waarom geen overgangsmomentje. 1 week geen thema muziek. Ik haat thema muziek!
Klacht 2: Oh god, Robert Ten Brink leeft ook nog? All you need is love!
Ja, maar jij dreef de spot met Rick, ik aanbid hem. Dan mag het.quote:
Wat ontzettend skyradioquote:Op donderdag 6 december 2007 22:45 schreef Rosbief het volgende:
http://www.yougotrickrolled.com/
[ afbeelding ]
stop met werken voor 1 maand, doe al je boodschappen via internet en blijf vooral binnen, in een stille ruimte..quote:Op donderdag 6 december 2007 22:23 schreef Renesite het volgende:
Gisteren liep ik de supermarkt (waar ik werk) uit met zo'n schijnheilig kinderkoor dat mij achtervolgde en mij maar vertelde over de goede sint de beste vriend achter mij aan.
Ik liep vanochtend weer binnen om te werken en het eerste wat ik hoorde was Wham met Last Christmas...
Fucking wham om 8 uur in de ochtend!!! Donder op
!!!!!!! Doe mij dit niet aan!!!!! 3 weken lang in kerstmuziek! Wham iedere 10 minuten
!
Waarom geen overgangsmomentje. 1 week geen thema muziek. Ik haat thema muziek!
Klacht 2: Oh god, Robert Ten Brink leeft ook nog? All you need is love!
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
stop met werken voor 1 maand, doe al je boodschappen via internet en blijf vooral binnen, in een stille ruimte..
Voor een half uurtje boeit het niet, maar om nou 8 uur lang dat aan te moeten horenquote:(waar ik werk)
Ik heb rick als bureaubladachtergrondquote:Op donderdag 6 december 2007 22:51 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maar jij dreef de spot met Rick, ik aanbid hem. Dan mag het.
Dat is een losse klacht. Robert Ten Brink. All You Need Is Love. Kerstmis.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb rick als bureaubladachtergrondecht een hunk
en is All you need is love niet van de beatles?of mis ik hier iets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |