Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
C'est vrai, ik vermaak me ook prima
En dat is het belangrijkste hequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:23 schreef draculettetje het volgende:
nee werkt niet voor de revalidatie maar het is wel leuk!
ik heb de wiikey niet zelf ingebouwd maar schijnt wel simpel te zijn
en , wat is er dan nieuw aan deze vrijdag dan ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:21 schreef Dylanesque het volgende:
Lekker zeg, systeem ligt er nog steeds uit hieral bijna 90 mins geen fuck uitgevoerd
weinig eigenlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en , wat is er dan nieuw aan deze vrijdag dan ?
Geen flauw ideequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik nu de enigste met een NIET omgebouwde WII ?
Nee hoor, ik ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
ben ik nu de enigste met een NIET omgebouwde WII ?
Nintendo moet érgens z'n geld vandaan halen tenslottequote:
nee, amalia wodt 4quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:27 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
weinig eigenlijk
Leuk, zodra ik dat postte zette er iemand een knop om waardoor ik weer kan werken (in theorie, nog steeds geen reet te doen (op m'n werk))
Gefeliciteerd trouwens (het sms'en is 15 jaar geworden vandaag)
Doe ik ook hoorquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nintendo moet érgens z'n geld vandaan halen tenslotteIk blijf trouw aan ze hoor. Ook al is het een beetje uit luiheid
maar zeg nou zelf, de games van nintendo zelf, zijn toch echt wel gaafquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nintendo moet érgens z'n geld vandaan halen tenslotteIk blijf trouw aan ze hoor. Ook al is het een beetje uit luiheid
daaromquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar zeg nou zelf, de games van nintendo zelf, zijn toch echt wel gaaf
nou........... wil je de waarheid horen , of een lulverhaal ?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat doe je nou vaker, sms'en of Amalia
Een lulverhaal !quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou........... wil je de waarheid horen , of een lulverhaal ?
En daarom hangt hier de Nederlandse vlag met oranje wimpelquote:
ik ook ,maar begin de pc een beetje zat te worden eigelijk. bovendien gamen op een console is ook wat gezelliger voor mn vriendenquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz speelt eigenlijk alleen nog maar COD4 ....
Oh god... nu gaat het komenquote:
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook ,maar begin de pc een beetje zat te worden eigelijk. bovendien gamen op een console is ook wat gezelliger voor mn vrienden
nou weet je wat het is, die van mij maakt behoorlijke herrie, maja wat moet je met zoveel powerquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
Daarom moet er naast een pc toch gewoon een console staan
Hear hear!quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook ,maar begin de pc een beetje zat te worden eigelijk. bovendien gamen op een console is ook wat gezelliger voor mn vrienden
Dat speelt m'n zusje ookquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear hear!
Op de pc doe ik, UT, Age of Empires en Sims 2
Verder alleen maar console games
jij speelde toch WOW ???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |