Tis geluktquote:Op donderdag 6 december 2007 20:09 schreef Jappie het volgende:
Wheheh te vroeg pieken met een fout in de tt is ubercool
Ik heb het over de lapoquote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...en nu moet Blurk voor straf de hele avond plaatjes draaien die wij leuk vinden.![]()
Moet ik me nu zorgen gaan makenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
Wilde jullie graag even bedanken, Soury en Jappie, en eigenlijk mijn ouders ook, die altijd in me geloofd hebben en me gesteund hebben..
Nou Disana, voor sommige mensen wel hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
Is het een wiskundige formule.
Kee doe maar als 1e "barbie girl"quote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
Wilde jullie graag even bedanken, Soury en Jappie, en eigenlijk mijn ouders ook, die altijd in me geloofd hebben en me gesteund hebben..
Zie je wel, ik dacht het al. Knap van me dat ik het door had trouwensquote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Disana, voor sommige mensen wel hoor
Voor jou kan ik ook niets verborgen houden hè?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht het al. Knap van me dat ik het door had trouwens
Ik vonnut origineel beterder...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZNYTuHdWCCA
Wij zijn slimme wijvenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Voor jou kan ik ook niets verborgen houden hè?
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee doe maar als 1e "barbie girl"![]()
quote:
Nee hoor, vertel eens?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al verteld dat..
Of val ik nu in herhaling..
Stres werkt ook geweldigquote:Op donderdag 6 december 2007 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Btw...weet iemand trouwens iets wat echt werkt tegen overgewicht...ik begin er nu echt last van te krijgen.![]()
En waarschijnlijk dat paard waar je opzit nog veel meer, cowboyquote:Op donderdag 6 december 2007 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Btw...weet iemand trouwens iets wat echt werkt tegen overgewicht...ik begin er nu echt last van te krijgen.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dat paard waar je opzit nog veel meer, cowboy
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En waarschijnlijk dat paard waar je opzit nog veel meer, cowboy
Misschien bedoelde Blurk met 'dat paard' je vriendinquote:Op donderdag 6 december 2007 20:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee niet echt...ik laat mijn vriendin nooit aan mijn paard zitten..laat staan er op rijden.
![]()
In dat geval heeft ze legging verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Blurk met 'dat paard' je vriendin
Leggings zijn Hot!quote:Op donderdag 6 december 2007 20:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval heeft ze legging verkeerd begrepen.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Leggings zijn Hot!![]()
of heb ik de hele dag voor lul gelopen???
Employabitlity hhahahahahhaaquote:Op donderdag 6 december 2007 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=0-ooeMYtD6E&feature=related![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=0-ooeMYtD6E&feature=related![]()
![]()
Dan mag utquote:
Een legging is nou eenmaal lastig vastpakkenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En hij hield de hele tijd mijn handje vast
...deze legging ook..quote:Op donderdag 6 december 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Een legging is nou eenmaal lastig vastpakken
Maar de jurk er overheen wel...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Een legging is nou eenmaal lastig vastpakken
Doen kan je een hoop lol van hebbenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar de jurk er overheen wel...![]()
Mijn zwart/witte tijgers liggen nu ook samen op de vensterbank...![]()
Toch ook morgen maar een webcam aanschaffen??
Heb jij ook twee katten Lobasca?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar de jurk er overheen wel...![]()
Mijn zwart/witte tijgers liggen nu ook samen op de vensterbank...![]()
Toch ook morgen maar een webcam aanschaffen??
Wel he.. )gvd american toetsenbord doet het niet.. ze zijn al aardig op leeftijd, moet er ook maar aan beginnen.. Jij verteld me de drill?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen kan je een hoop lol van hebben![]()
Had jij deze aangevraagd Soury ?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
...deze legging ook..
http://www.youtube.com/watch?v=7iYpboTjtoQ
![]()
![]()
Ben jij wel goed bij je hoofdquote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij ook twee katten Lobasca?
Een gouwe ouwe speciaal voor jou dan.quote:
Ben je downgradedquote:Op donderdag 6 december 2007 21:11 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=LrOawFUdFfU
Kutnummer omdat mijn benedenbuurman hem vroeger 1000x per dag draaide..
Maar ik ben zijn bovenbuurvrouw niet meer
Ongeschikt Jap, story of your life?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een gouwe ouwe speciaal voor jou dan.
http://www.youtube.com/watch?v=Q7KRVA6_0U4&feature=related
Whehehehe Maar leuker metquote:Op donderdag 6 december 2007 21:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een gouwe ouwe speciaal voor jou dan.
http://www.youtube.com/watch?v=Q7KRVA6_0U4&feature=related
Fuck that...Ch & Ch rock!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ongeschikt Jap, story of your life?
Groene patatquote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehehe Maar leuker met[ afbeelding ]
Japperman, ook deze youtube geeft niet thuisquote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Fuck that...Ch & Ch rock!![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=z08zZ1xW9Yw&feature=related
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
ff tussen neus en lippen door, is het de moeite waard om streams aan te schaffen?
quote:
Ik ergerde me echt aan alles..nu nieuwe lap, en probeer het maar zonder streams..quote:Op donderdag 6 december 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
nope wat mij betreft niet...Maar ja ik kon me heerlijk ergeren aan nadia en Dennis ..
Bij Soury lekker wel...je zal wel te jong zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Japperman, ook deze youtube geeft niet thuis
Hooguit onuitstaanbaarquote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij Soury lekker wel...je zal wel te jong zijn oO<
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Japperman, ook deze youtube geeft niet thuis
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=LLiX8sgfgQU
Ik kreeg in afschrikbare rode letters ´ inavaileble` or something like thatquote:Op donderdag 6 december 2007 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahahahahaa.. Het valt nog wel mee met mij
Goedkope kattenvoer van Appie .. vinden ze heerlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 21:24 schreef Lobasca het volgende:
BTW..Soury, Wat is kattenpatat?
Ik geef mijn toppers zowel Gourmet Gold als Aldi kuipjes.. Bullshit dus!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Goedkope kattenvoer van Appie .. vinden ze heerlijkMaar blijkbaar niet zo gezond.
Ohh.. heb net vanmiddag weer een poepie dure zak brokkies aangaschaft ..quote:Op donderdag 6 december 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik geef mijn toppers zowel Gourmet Gold als Aldi kuipjes.. Bullshit dus!
Zou het niet doen, het is nu verworden tot een soort van derderangs "onderweg naar morgen" met al die wazige, ontzettend dommige, niet leuke, niet tot het spel behorende gastspelers......quote:Op donderdag 6 december 2007 21:19 schreef Lobasca het volgende:
ff tussen neus en lippen door, is het de moeite waard om streams aan te schaffen?
Begin nu ook zin te krijgen om een poesje aan te schaffen, lijkt me gezelligquote:Op donderdag 6 december 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh.. heb net vanmiddag weer een poepie dure zak brokkies aangaschaft ..
Goed dat je het zegt..ik heb gister nog een verleidelijke letter gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedere kat heeft zijn voorkeur, die eigenwijsheid trekt me aan, maar qua nat voer, is het gourmet gold of aldi, en qua brokjes gourmet of felix... Ik gun ze dat plezierquote:Op donderdag 6 december 2007 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Als dagelijks stofzuigen tot je hobbies behoort, dan moet je dat zeker doen...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Begin nu ook zin te krijgen om een poesje aan te schaffen, lijkt me gezelligAl die verhalen van jullie!
Was het een Kquote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt..ik heb gister nog een verleidelijke letter gekregen.![]()
IKn deze neem ik jou serieusquote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het niet doen, het is nu verworden tot een soort van derderangs "onderweg naar morgen" met al die wazige, ontzettend dommige, niet leuke, niet tot het spel behorende gastspelers......
En die rapper moet ook snel weg....krijg peristaltische bewegingen in mijn slokdarm van die mislukte rapper met z'n quasi onderkoeldheid en zemilig gedrag......quote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Blurk, de nurt moet weg. Selene moet dood.
Rappers zijn okayquote:Op donderdag 6 december 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die rapper moet ook snel weg....krijg peristaltische bewegingen in mijn slokdarm van die mislukte rapper met z'n quasi onderkoeldheid en zemilig gedrag......
Klosjaarquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee dat ik hier in huis de bijnaam Klojo zou hebben ofzo...
Een saai moedersjongetje is het. Nurt moet blijven, Luc moet weg... vind ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die rapper moet ook snel weg....krijg peristaltische bewegingen in mijn slokdarm van die mislukte rapper met z'n quasi onderkoeldheid en zemilig gedrag......
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Skattie... wat moet ik nou???quote:Op donderdag 6 december 2007 21:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Een saai moedersjongetje is het. Nurt moet blijven, Luc moet weg... vind ik.
Jij hebt nog steeds streams?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het niet doen, het is nu verworden tot een soort van derderangs "onderweg naar morgen" met al die wazige, ontzettend dommige, niet leuke, niet tot het spel behorende gastspelers......
Neem een streaker, daar heb je meer aan....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik nu wel of niet streams nemen??
Ohh die kan ook jaquote:Op donderdag 6 december 2007 21:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Suggereer je hiermee dat ik hier in huis de bijnaam Klojo zou hebben ofzo...
Nou nee, ben er absoluut niet dol op, dus misschien nogeens heroverwegen, bedankt NMNSquote:Op donderdag 6 december 2007 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als dagelijks stofzuigen tot je hobbies behoort, dan moet je dat zeker doen...
mee eensquote:Op donderdag 6 december 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Blurk, de nurt moet weg. Selene moet dood.
Je hebt gelijk, ik heb 3 dagen staan verven en vandaag -wegens werkweigering van een van de Polen- moest ik zelfs schoonmaken.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jah....er moet toch iemand hier het vuile werk opknappen.....
quote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb 3 dagen staan verven en vandaag -wegens werkweigering van een van de Polen- moest ik zelfs schoonmaken.![]()
Maar alles liever dan streams kijken.
Het verleden heeft bewezen ndat ik op jou kan bouwenquote:
Je hebt het zwaar APKquote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb 3 dagen staan verven en vandaag -wegens werkweigering van een van de Polen- moest ik zelfs schoonmaken.![]()
Laat min K´s maar achterwegenquote:Op donderdag 6 december 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kutkop, Kale, Kreng, Kadaver, Kalf, etc. etc.
Nee, de grens werd getrokken bij verven.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ze staken vanwege een te lage betaling?
In jouw geval betekend het natuurlijk Knapperd of Kanjer....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus..wat een zalig woord(mits uitgesproken met de juiste intonatie)
Ik hoop dat het binnenschilderwerk was, anders valt het binnenkort er weer vanaf vanwege een te vochtig gehalte buiten....quote:Op donderdag 6 december 2007 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, de grens werd getrokken bij verven.
Mijn rommel moest ik zelf maar achter mijn reet opruimen.
Laatste keer dat ik vrouwelijke Polen heb ingehuurd.
Kill em all.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:51 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry soury.....ik had werkelijk waar geen idee..quote:Op donderdag 6 december 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
Verdomme moet ik het nu als kaas typen
Mijn zus is een bouwvakkerquote:Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hoop dat het binnenschilderwerk was, anders valt het binnenkort er weer vanaf vanwege een te vochtig gehalte buiten....![]()
Afijn, zo zie je maar, goedkoop betekend gedoe (net zoals duurkoop tegenwoordig)
Das verdomme fok ..quote:Op donderdag 6 december 2007 21:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry soury.....ik had werkelijk waar geen idee..![]()
![]()
Hebben ze wel de kleur gebruikt die je wilde?quote:Op donderdag 6 december 2007 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, de grens werd getrokken bij verven.
Mijn rommel moest ik zelf maar achter mijn reet opruimen.
Laatste keer dat ik vrouwelijke Polen heb ingehuurd.
No way joost nee...tis en blijft een scheldwoord..maar wat een briljante het is...quote:Op donderdag 6 december 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In jouw geval betekend het natuurlijk Knapperd of Kanjer....
en klemtoonquote:Op donderdag 6 december 2007 21:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus..wat een zalig woord(mits uitgesproken met de juiste intonatie)
Neuh tis een mooie blonde . Die elke dag met een bussie mannen vertrekt naar een woning die opgeknapt moet worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eentje met brede heupen?
Jij hébt iets met brede heupen he NMNS?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eentje met brede heupen?
Weet je dat dat op zich best leuk werk is. In mijn vorig leven mocht ik dat graag doen. Het gesuis van een stoomapparaat, de kamer een sauna, je gedachten elders......best leuk werkquote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh tis een mooie blonde . Die elke dag met een bussie mannen vertrekt naar een woning die opgeknapt moet worden.
Ze is expert in behang verwijderen
Nee joh...ik zit te dollen.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij hébt iets met brede heupen he NMNS?
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee joh...ik zit te dollen.
Ze vind het super leuk en al die verhalen van haar zijn echt geweldig ... Ze maakt een boel meequote:Op donderdag 6 december 2007 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je dat dat op zich best leuk werk is. In mijn vorig leven mocht ik dat graag doen. Het gesuis van een stoomapparaat, de kamer een sauna, je gedachten elders......best leuk werk
Tipje, sluier?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze vind het super leuk en al die verhalen van haar zijn echt geweldig ... Ze maakt een boel mee
Ohhh jeeee ik heb haar als es op fok willen hebben. als user maar jaquote:
Met zo'n stoomapparaat houd ze de naakte mannen wel op afstand.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh jeeee ik heb haar als es op fok willen hebben. als user maar jaMaar ze werkt over het algemeen in Amsterdam. Maar naakte mannen ..Lieve mensen verhalen , en ook vet foute mensen verhalen .. Ze kan wel een boek schrijven denk ik
Niet als ie in een huis aan de overkant staatquote:Op donderdag 6 december 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Met zo'n stoomapparaat houd ze de naakte mannen wel op afstand.
Betekent dat lege bericht dat we mevrouw Pavement snel kunnen ontmoetenquote:Op donderdag 6 december 2007 22:27 schreef Pavement het volgende:
.
Maar dan hoéft ze hem ook niet op afstand te houden.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet als ie in een huis aan de overkant staat
nope, volgens mij vond ze het wel grappig voor 1 keer. Ze lurkt toch wel altijd (heeft ze wat om boos te worden als ik weer eens doordraai in klb of onz )quote:Op donderdag 6 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Betekent dat lege bericht dat we mevrouw Pavement snel kunnen ontmoeten
Jep.. je geloofd je oren-ogen soms niet.. Maar ik heb er ook één aan de overkant. Ben het al gewend .. Mijn schoonzus schrok zich de tandjes ...... Ahhhhhhh een naakte man. hehehehequote:Op donderdag 6 december 2007 22:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan hoéft ze hem ook niet op afstand te houden.
Er zijn best veel rare mensen hè.
Wat is klb en onz?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
nope, volgens mij vond ze het wel grappig voor 1 keer. Ze lurkt toch wel altijd (heeft ze wat om boos te worden als ik weer eens doordraai in klb of onz )
Hey Blurkiequote:Op donderdag 6 december 2007 22:35 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Calimero en Caro!
Klaagbaak ? daar heb ik mijn sporen nog niet achtergelatenquote:
Wat let je, plaats er maar een reukvlag....quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaagbaak ? daar heb ik mijn sporen nog niet achtergeleten
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat let je, plaats er maar een reukvlag....
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Klaagbaak ? daar heb ik mijn sporen nog niet achtergelaten
Yep .. wilde nog wat posten maar de SHIT was al dicht..quote:
ik zou zeggen verzin een klacht en post m (snel wat sf is erg snel vandaag)quote:Op donderdag 6 december 2007 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep .. wilde nog wat posten maar de SHIT was al dicht..
Dat kan je wel bij de klanten klachten dumpen..quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Can only happen in Romania......![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=XBf9YHpaUZ8
Shit!quote:Op donderdag 6 december 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Can only happen in Romania......![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=XBf9YHpaUZ8
Prachtig land.....echt waar. Dit soort dingen zijn daar dagelijkse kost. Mensen zijn maf daar. Geweldig om rond te kijken.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan je wel bij de klanten klachten dumpen..
Moest ff 2 keer kijken
Uhhhh.. ...Die toeristische atraktie ga ik maar uit de wegquote:Op donderdag 6 december 2007 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prachtig land.....echt waar. Dit soort dingen zijn daar dagelijkse kost. Mensen zijn maf daar. Geweldig om rond te kijken.
Wel het land met de allermooiste natuur van de EU....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhhh.. ...Die toeristische atraktie ga ik maar uit de weg[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 december 2007 23:16 schreef APK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=yXcJl8Na0s8 [ afbeelding ]
Six feet underquote:Op donderdag 6 december 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel het land met de allermooiste natuur van de EU....
Dag Blurk !!! latersquote:Op donderdag 6 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn mandje in, nog een prettige voortzetting!
Huur maar eens de flim Gadjo-Dilo. Dan proef je een stuk Roemeense cultuur. Ook te verkrijgen bij Bol.com. Ik vind het wel een aanradertje.....quote:
Slaap lekker Blurk, dat gaat vast lukken met dit heerlijke herfstweer....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:24 schreef -Blurk- het volgende:
Trusten allemaal, ik duik mijn mandje in, nog een prettige voortzetting!
Ff op Imdb gekeken ... Ben de eerste denk ikquote:Op donderdag 6 december 2007 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huur maar eens de flim Gadjo-Dilo. Dan proef je een stuk Roemeense cultuur. Ook te verkrijgen bij Bol.com. Ik vind het wel een aanradertje.....
lmdb??quote:Op donderdag 6 december 2007 23:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff op Imdb gekeken ... Ben de eerste denk ik
Check altijd de user comments . En die zijn er niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ah, internet movie database.....en?
Nu wel nieuwsgieirerererererger gewordenquote:Op donderdag 6 december 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0122082/usercomments
Overigens voor een deel gebaseerd op ware gebeurtenissen.....quote:Op donderdag 6 december 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu wel nieuwsgieirerererererger geworden
Waar vind ik dat ? Is al bookmarked maar goed.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Overigens voor een deel gebaseerd op ware gebeurtenissen.....
Wie een kuil graaftquote:
Waar vind je wat? Die film of die recensies? Recencie op IMDB en de film kun je hier kopen, voor nog geen tientje. (beschrijving bij Bol klopt overigens niet)quote:Op donderdag 6 december 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar vind ik dat ? Is al bookmarked maar goed.
Thanks .. btw heb een super goeie videotheek hier. Die heeft ook cultfilms enzo.. Wellicht heeft ie umquote:Op donderdag 6 december 2007 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar vind je wat? Die film of die recensies? Recencie op IMDB en de film kun je hier kopen, voor nog geen tientje. (beschrijving bij Bol klopt overigens niet)
quote:
Toen ik ze live op lowlands zag, waren mijn pupillen wel iets groter dan normaal ja, aber das war einmal.quote:
Hij staat al op repeat.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:42 schreef Gert het volgende:
Wel tot na 1:20 luisteren hè, dan wordt het pas echt lekker.
Ach, de consumerende festivalgangert heeft nooit zo'n hinder van slecht weer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hij staat al op repeat.![]()
![]()
Was dat trouwens die ene Lowlands zonder regen?
Ach....quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:56 schreef Veulen het volgende:
Doe mij maar kerstliedjes![]()
Ja apk ik heb geen smaak, ik weet het
Nee sorry, dat kan ik gewoon niet mooi vinden.quote:
Zo ken ik je weer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
Nee sorry, dat kan ik gewoon niet mooi vinden.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:51 schreef APK het volgende:
Little boxes on the hillside,
Little boxes made of ticky-tacky,
Little boxes, little boxes,
Little boxes, all the same.
There's a green one and a pink one
And a blue one and a yellow one
And they're all made out of ticky-tacky
And they all look just the same.
Nah, is die serie echt zó leuk? Waar download je die zooi dan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En dat in tig verschillende uitvoeringen![]()
quote:
Heleu.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:13 schreef -Blurk- het volgende:
Goedemiddag
Oh ja, die was er ook nog.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:22 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7pJXqITQ8PA
..was nog vóór de tijd dat er twee zangeressen bijkwamenquote:Op vrijdag 7 december 2007 14:35 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, die was er ook nog.
Very un-Fleetwood Mac-ish.
Ik heb er tegenwoordig veel te veel goeie ervaringen meequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
Ben de 2.2 gig van seizoen 1 met een lekker tempootje aan het binnenhalen.![]()
Heb eigenlijk slechte ervaringen met het downloaden van films/series. Was er al een tijdje helemaal mee gestopt. Eens kijken of deze het wel gewoon doet, zonder gezeik.
Seizoen 3 al gezien?quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:10 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
De eerste twee afleveringen is even wennen, maar dan begin je de karakters een beetje te leren kennen.![]()
Heb je Californication al bekeken?
Ik ben pas bij SO2E3.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:57 schreef CarOnline het volgende:
Seizoen 3 al gezien?
Ben er mee begonnen, die Doug is trouwens
Ohhh S02 pasquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben pas bij SO2E3.(seizoen 3 wordt nu thuis binnengehaald.)
Andy is mijn favoriete karakter:![]()
[ afbeelding ]
En het kleine zoontje en de verschrikkelijke buurvrouw ook eigenlijk.
Misschien is het wel verbeterd. Een paar jaar geleden was het nogal een gezeik: geen goede codec, of een hele andere film dan de titel, of dat ie er niet helemaal opstaat. En dan vreet het ook nog eens tijd om al die zooi te bekijken, terwijl ik al 30 zenders heb, veel op internet zit en ook nog een sociaal leven probeer te hebben en een "contract voor onbepaalde tijd" heb met een werkgever.quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb er tegenwoordig veel te veel goeie ervaringen mee![]()
Californication móet je ook gewoon kijken, dat is zooo briljant, echt
Jaaa... dat ken ik wel een beetje.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het wel verbeterd. Een paar jaar geleden was het nogal een gezeik: geen goede codec, of een hele andere film dan de titel, of dat ie er niet helemaal opstaat. En dan vreet het ook nog eens tijd om al die zooi te bekijken, terwijl ik al 30 zenders heb, veel op internet zit en ook nog een sociaal leven probeer te hebben en een "contract voor onbepaalde tijd" heb met een werkgever.
Maar dat laatste kost nog niet zoveel tijd momenteel, dus dat Weeds ga ik maar es checken.![]()
Califonrication ben ik 2x in gevallen, leuk ja, maar vergeet het te kijken. Wanneer is het weer?
O.. nah, daar ga ik maar geen tig afleveringen van downloaden. Komt er toch niet van om dat te gaan bekijken.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa... dat ken ik wel een beetje.
Weet niet wanneer Californication komt, heb hem gewoon hier.
Oh kijk, ik ben zo bezig met series dat ik vergeet dat ik binnen een half uur paraat moet staan op mn werk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
O.. nah, daar ga ik maar geen tig afleveringen van downloaden. Komt er toch niet van om dat te gaan bekijken.![]()
O wacht, het is er vannacht weer op. Meteen met ondertitels. En reclame.
Mar je mag nog wel een keer terugkomen, of...quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef CarOnline het volgende:
Wha! Ik word net gebeld, ik mag thuisblijven vandaag
Heerlijk, een daggie vrij!
Fijn Caro!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:39 schreef CarOnline het volgende:
Wha! Ik word net gebeld, ik mag thuisblijven vandaag
Heerlijk, een daggie vrij!
Jawel, contract voor onbepaalde tijd hequote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Mar je mag nog wel een keer terugkomen, of...
Het begin van dit nummer vond ik afschuwelijk, maar later werd het toch lekker!quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:45 schreef Gert het volgende:
Lekker chill nummer. http://www.youtube.com/watch?v=uAWPdtzSeTM
Gewoon lekker hier blijven?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaa echt wel!
Wat zal ik nu eens gaan doen [ afbeelding ]
Gaat prima samen hoor, ik werk ook gewoon tussen het posten doorquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, en ondertussen wat huishoudelijks
Als ik jou heb weggepest.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lekkerrrrrr![]()
Wanneer tief je op naar het zuid-oosten?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou heb weggepest.[ afbeelding ]
Je kunt ook gewoon blijven, dan kan ik niet op vakantie.quote:
En dan krijg ik dát natuurlijk het hele jaar te horen. Nee, ga jij maar lekker op vakantie, ik ga wel weg....quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon blijven, dan kan ik niet op vakantie.
Ben geen vrouw.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En dan krijg ik dát natuurlijk het hele jaar te horen.
Dus in het meest ideale geval zijn jullie allebei weg?!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:05 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou heb weggepest.[ afbeelding ]
Wij hebben het al in goed onderling overleg opgelost.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus in het meest ideale geval zijn jullie allebei weg?!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:24 schreef APK het volgende:
[..]
Wij hebben het al in goed onderling overleg opgelost. [ afbeelding ]
Wat ben jij toch lekker naief.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
wat een schatjes zijn jullie toch
Ik wel...quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wat een schatjes zijn jullie toch
Wat is een echte man eigenlijk volgens jou?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat geeft de burger moed.....gelukkig zijn er nog echte mannen....
Ik weet niet wat een echte man is, wel weet ik wat ik een echte man vind.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is een echte man eigenlijk volgens jou?
De echte man kookt ook nog hé....quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef APK het volgende:
Ben je nu met een essay bezig of weet je het niet?
Een roman in drie delen denk ik...quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:01 schreef APK het volgende:
Ben je nu met een essay bezig of weet je het niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat geeft de burger moed.....gelukkig zijn er nog echte mannen....
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een roman in drie delen denk ik...
dat is een echte man, dus dat hoeft nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga jij es voor je vent zorgen.....
Mwuhahahahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De echte man kookt ook nog hé....
Ja maar... échte mannen hebben het veel te druk met de hele dag de echte man uit te hangen. Dan hebben ze dus écht geen tijd meer over om voor zichzelf te zorgen he?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat is een echte man, dus dat hoeft niet
Om 6 uur.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tu mange ou Tu ne mange pas!quote:
Kokende mannen is zoo Metro en door vrouwen bedacht...quote:
Link genoteerd....dank!quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Om 6 uur.![]()
Tijd voor een cursus.http://www.remancipeer.nl/
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De echte man:
1. Is onafhankelijk
2. Voorzien van een flink testosterongehalte
3. Flink behaard, maar op tijd kaal (vanwege punt 2)
4. Trekt z'n eigen spoor
5. Is niet voor een kleintje vervaard (maar gaat niet voor een kleintje naar een pufpuf cursus)
6. Is volledig zichzelf
7. Is kalm en beheerst en voorzien van stalen zenuwen
8. Is een leider, maar zodanig dat het geaccepteerd wordt, dwingt op natuurlijk wijze authoriteit af.
9. Spreekt wanneer het moet, weet wanneer te zwijgen.
10. Is rechtvaardig
11. Is beschermend indien nodig
12. Draagt nooit de naam Jappie....
Ben jij een rat aan het bakken NMNS?quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. De echt man "is", niet meer en niet minder. Edoch de vraag kwam, na enig aandringen besloten om een lijst te publiceren die de lading bij lange na niet dekt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
De echte man is tevens analfabeet en heeft er geen idee van dat er mensen zijn die zijn wezen analyseren laat staan er lijstjes van maken.
Youre back in buzzquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, je hebt gelijk. De echt man "is", niet meer en niet minder. Edoch de vraag kwam, na enig aandringen besloten om een lijst te publiceren die de lading bij lange na niet dekt.
Een ratquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben jij een rat aan het bakken NMNS?
Daarnet iin je ava stond jij een dier op te gooien in je koekepan, ik dacht een rat te zien , ach is weer eens wat anders dan een pannenkoekquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ratWaarom snap ik um niet?
Geen idee maar het klinkt wel lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ratWaarom snap ik um niet?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daarnet iin je ava stond jij een dier op te gooien in je koekepan, ik dacht een rat te zien , ach is weer eens wat anders dan een pannenkoek
God.....wat was ik in die tijd nog een echte man......quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee maar het klinkt wel lekkerhttp://www.youtube.com/watch?v=bS0fXQN6zrI
quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daarnet iin je ava stond jij een dier op te gooien in je koekepan, ik dacht een rat te zien , ach is weer eens wat anders dan een pannenkoek
+1quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=h1wPRCVnnbM
sorry Soury
Was net bezig er een te worden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
God.....wat was ik in die tijd nog een echte man......
Stelletje slijmballenquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:39 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=h1wPRCVnnbM
sorry Soury
quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
Mooi, iedereen is weg zie ik. Ik claim de SC ff.
Net nou ik even terug ben...quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:57 schreef Talitha het volgende:
Mooi, iedereen is weg zie ik. Ik claim de SC ff.
Ik vraag me af hoeveel deminsies het woord "even" heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:20 schreef Jappie het volgende:
In je beste jaren postte je nog sneller dan Lucky schoot..maar goed ik ben zelf ook lang niet meer zo trickerhappy.![]()
Spellingspolitieeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 7 december 2007 20:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel deminsies het woord "even" heeft.
(trickerhappy?![]()
)
Echte maaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Spellingspolitieeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
(ook zo handig in het buitenland)
Jaja meneer ongeduld, ben al bezigquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Amateurs!....doe es leuk posten....
Ik had het over die "alwetende oude garde"......quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaja meneer ongeduld, ben al bezig
Doe eens ja. Ben ik weer "even" weg.quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:45 schreef -Blurk- het volgende:
Zal ik deze even vol maken? Zit met smart te wachten op een nieuwe SC...
Als jij mijn volgende posts weetquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Echte maaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
![]()
Zal ik een spellingslijstje voor je maken?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens ja. Ben ik weer "even" weg.
Hoiquote:
Maak jij de nieuwe Talitha?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doe eens ja. Ben ik weer "even" weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |