Tis geluktquote:Op donderdag 6 december 2007 20:09 schreef Jappie het volgende:
Wheheh te vroeg pieken met een fout in de tt is ubercool
Ik heb het over de lapoquote:Op donderdag 6 december 2007 20:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...en nu moet Blurk voor straf de hele avond plaatjes draaien die wij leuk vinden.![]()
Moet ik me nu zorgen gaan makenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
Wilde jullie graag even bedanken, Soury en Jappie, en eigenlijk mijn ouders ook, die altijd in me geloofd hebben en me gesteund hebben..
Nou Disana, voor sommige mensen wel hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 20:17 schreef Disana het volgende:
Is het een wiskundige formule.
Kee doe maar als 1e "barbie girl"quote:Op donderdag 6 december 2007 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
Wilde jullie graag even bedanken, Soury en Jappie, en eigenlijk mijn ouders ook, die altijd in me geloofd hebben en me gesteund hebben..
Zie je wel, ik dacht het al. Knap van me dat ik het door had trouwensquote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Disana, voor sommige mensen wel hoor
Voor jou kan ik ook niets verborgen houden hè?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie je wel, ik dacht het al. Knap van me dat ik het door had trouwens
Ik vonnut origineel beterder...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZNYTuHdWCCA
Wij zijn slimme wijvenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Voor jou kan ik ook niets verborgen houden hè?
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Kee doe maar als 1e "barbie girl"![]()
quote:
Nee hoor, vertel eens?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Had ik al verteld dat..
Of val ik nu in herhaling..
Stres werkt ook geweldigquote:Op donderdag 6 december 2007 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Btw...weet iemand trouwens iets wat echt werkt tegen overgewicht...ik begin er nu echt last van te krijgen.![]()
En waarschijnlijk dat paard waar je opzit nog veel meer, cowboyquote:Op donderdag 6 december 2007 20:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Btw...weet iemand trouwens iets wat echt werkt tegen overgewicht...ik begin er nu echt last van te krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |