rappenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat moet die gast daar behalve kleffen met Selene en Monopoly spelen?
maakt niet uit joh het gaat ook nergens meer overquote:Op donderdag 6 december 2007 20:50 schreef pullup het volgende:
Oei, ik kijk een middagje niet en wederom een nieuw persoonHet gaat wel moeilijk te volgen worden in dit tempo
huub moet zich gewoon niet binden en lieke moet kiezen voor een stoere commandoquote:Op donderdag 6 december 2007 20:50 schreef blomst het volgende:
Maar als ze er een punt achter zetten, dan mag Huub nog niet met een ander gaaan, dn word ze ook gekwetst.
Hij doet zij best maar daarmee. Hij komt zichzelf nog wel eens tegen op datgene wat hij in de kooi heeft laten zien. En ik denk dat de reacties hem vies zullen tegenvallen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al wat langer. Het lijkt er nu op dat Huub de komende weken met de disco-uitjes al vreemd wil gaan, notabe met toestemming van Lieke......
Vanaf morgen komen ook de twee danseresjes nog logeren, twee nachten.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:49 schreef Meganog het volgende:
Volgens Brian is het huis vol.
9 mensen. Hij telt de interviewster gewoon mee...
Hallo,quote:Op donderdag 6 december 2007 20:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hiermee geeft Huub dus aan in hoeverre hij te vertrouwen is in een relatie: NIET dus.
Dat stelt me weer gerustquote:Op donderdag 6 december 2007 20:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maakt niet uit joh het gaat ook nergens meer over
I'm your Venus, I'm your fire at your desire.quote:
klopt de febo is een orgie aan het voorbereiden dus morgenavond wel kijken hequote:Op donderdag 6 december 2007 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat stelt me weer gerust![]()
Alles om maar niet het spel te hoeven spelen lijkt het wel
Ook hallo Avonne, dus tigduizend keer gezegd dat hij niet te vertrouwen is. Wat zei ik fout in mijn post? Dat ik het aantal 'tigduizend' niet heb genoemd.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Hallo,
dit heeft hij toch al honderden keren gezegd? Het is allemaal herhaling, herhaling.
Net zoals hij altijd roept 'ik ga de villa uit" als Lieke dan tegensputtert.
Aflevering tigduizend
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
I'm your Venus, I'm your fire at your desire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |