quote:Op donderdag 6 december 2007 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want ik wil niet bij ColdFeet in bed. Die kouwe voeten in mijn ballen vind ik maar helemaal niets.
ja?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb moblo ook wel eens ontmoet![]()
Tevens TVP.
Straks sporten, dus snel wat left over risotto van gisteren pingen
johquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
dat waren veel te veel smilies.....
truste voor straksquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:02 schreef Bluezz het volgende:
motordinges wat ga je in europoort doen
* Bluezz gaat nog een ERtje kijken en dan lekkernog 1 dagje, en dan alweer lekker uitrusten en weekend
wordt wel druk in bed danquote:Op donderdag 6 december 2007 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, want ik wil niet bij ColdFeet in bed. Die kouwe voeten in mijn ballen vind ik maar helemaal niets.
volgens mij is jouw dag/nachtritme ver te zoeken hequote:Op vrijdag 7 december 2007 00:06 schreef MissHobje het volgende:
golfer????
Hoe was het vandaag?
Vertel eens
Of staat het al ergens?
Kom net thuis
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij is jouw dag/nachtritme ver te zoeken he![]()
en jah golfer vertel eens hoe jij jouw figuur gefigureerd hebt
Ja dat heb je met wisseldiensten hequote:Op vrijdag 7 december 2007 00:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij is jouw dag/nachtritme ver te zoeken he![]()
en jah golfer vertel eens hoe jij jouw figuur gefigureerd hebt
ik ben in Delft en HIJ in Dordtquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:43 schreef Stereotomy het volgende:
Gaan jullie nou omstebeurten op de computer daar op de koude vloer?
Lekker! Peer met kaasfondue is echt lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:46 schreef ColdFeet het volgende:
Koude voeten melden zich...
Ik heb een afwas van jewelse gedaan en experimentele sinaasappelpuddingtaartjes gemaakt.
Stereo, hoe was je fondue?
Sexyquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:50 schreef SeaOfLove het volgende:
ik nies een paar keer keihard....heb rode wijn gedronken en nu zit heel mijn truitje onder de wijnvlekjes
Gezellig wel, romantisch nog ff nietquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:51 schreef ColdFeet het volgende:
Natuurlijk!
En was het gezellig en romanties enzo?
Wel een goed gevoel over de gang van zaken?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gezellig wel, romantisch nog ff niet
xit lekker op een kussen .. dus geen koude vloer ..quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
mijnzat net naast me:
jij post ook helemaal niet veel hè?
![]()
Vanaf 10 uur tot 15 uur vanmiddag dus een camera-ploeg en regisseuse over de vloer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:06 schreef MissHobje het volgende:
golfer????
Hoe was het vandaag?
Vertel eens
Of staat het al ergens?
Kom net thuis
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf 10 uur tot 15 uur vanmiddag dus een camera-ploeg en regisseuse over de vloer.
Ik denk dat ik als figurant ca. 2 seconden van mijn beste kant (van achteren) gefilmd ben en dat dat ook uiteindelijk er uit gesneden wordt.
Het moet allemaal samengepropt worden tot een 30 seconden reclame-spotje.
Nu begint dus het editten enzo. Ik denk dat het spotje over ongeveer een maand pas klaar is.
Zodra dat het geval is laat ik het jullie, inclusief uitzendtijden, wel weten.
Ze vonden mijn voorkant al bij voorbaat te prominent aanwezig.quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
hoe kunnen ze nu je achterkant cutten
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze vonden mijn voorkant al bij voorbaat te prominent aanwezig.
daar drink ik ff een gluehwein op ..quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze vonden mijn voorkant al bij voorbaat te prominent aanwezig.
Dat weet je bij die labiele kut nooitquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wel een goed gevoel over de gang van zaken?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet je bij die labiele kut nooit
Mja, volgens mij gaat het iig niet de verkeerde kant op.
Hartverwarmendquote:Op vrijdag 7 december 2007 01:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat weet je bij die labiele kut nooit
Mja, volgens mij gaat het iig niet de verkeerde kant op.
Leuk golfer!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanaf 10 uur tot 15 uur vanmiddag dus een camera-ploeg en regisseuse over de vloer.
Ik denk dat ik als figurant ca. 2 seconden van mijn beste kant (van achteren) gefilmd ben en dat dat ook uiteindelijk er uit gesneden wordt.
Het moet allemaal samengepropt worden tot een 30 seconden reclame-spotje.
Nu begint dus het editten enzo. Ik denk dat het spotje over ongeveer een maand pas klaar is.
Zodra dat het geval is laat ik het jullie, inclusief uitzendtijden, wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |