ik las vibratorquote:Op donderdag 6 december 2007 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
vindaloo met rijst, lekker.
Blijft hij lang weg?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, manlief zit in Frankrijk
Oh das lekker kort. Zoiets hebben wij hier ook geregeld sindsquote:Op donderdag 6 december 2007 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nee hoor, hij is morgenavond alweer terug.
Hij gaat met de trein, hij sms'te net dat de tram uitviel en dat ie dus van ergens Transvaal naar HS heeft gelopen/gerendquote:Op donderdag 6 december 2007 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh das lekker kort. Zoiets hebben wij hier ook geregeld sindseen nieuwe baan heeft alleen dan gaat hij naar die Heimat
![]()
Oh handigquote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij gaat met de trein, hij sms'te net dat de tram uitviel en dat ie dus van ergens Transvaal naar HS heeft gelopen/gerend
Nou, ik vind mezelf helemaal niet zo klef hoor. Ben vorig jaar bijv 4 maanden weggeweest...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:28 schreef Den_Haag het volgende:
wat is iedereen toch klef. Ik kan gewoon een paar weken weg voor het werk. Ook toen ik nog een vriendin had.
Wou zelf een jaartje of 2 in het midden-oosten gaan werken maar het salarisbod was te mager.
Oh ja?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh en steer: walnoten en stukken peer! Lekker
Ja dat zal wel meer gewoon aardappels/vlees/groente/spaghetti etc zijn? wat ook lekker is trouwens hoor...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Ja wat leuk joh
Wij hebben ook onze kookliefhebberij behoorlijk opgekrikt hoor, sinds we samenwonen.
Ik heb natuurlijk lang met de kinderen samengewoond, en dat was toch anders koken. Vind ik
Mooie panquote:Op donderdag 6 december 2007 18:39 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]Mijn mooie nieuwe pan
je bent toegevoegd heurquote:
Oeh tof. Ik zoek ook nog zoiets eigenlijk. Bij welke/wat voor winkel heb je 'm gekocht als ik vragen mag??quote:Op donderdag 6 december 2007 18:39 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]Mijn mooie nieuwe pan
En de Boeuf Bourguinon dus... Nu nog met veel bouillon en wijn maar goed, hij staat pas net
Morgen wat cranberriecompote erbij maken en wat aardappelpuree
Bij de appie is ie een airmiles aanbieding deze week (geen idee of het langer is)quote:Op donderdag 6 december 2007 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh tof. Ik zoek ook nog zoiets eigenlijk. Bij welke/wat voor winkel heb je 'm gekocht als ik vragen mag??
Vrouwen he?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:28 schreef Den_Haag het volgende:
Wel grappig dat toch erg veel mensen zich aangesproken voeldemaar jullie zijn allemaal wel lief hoor
Hij blijft raar doenquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je bent toegevoegd heur![]()
edit: hyves doet nog weleens raar sinds ik 'm afgeschermd heb voor 'niet-vrienden'
maar ik zie je er nu weer bij staan
quote:Profiel niet zichtbaar
Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.
wat raarquote:Op donderdag 6 december 2007 22:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hij blijft raar doen
Niet eerlijk, wil ook jou op de foto zien![]()
[..]
je kijkt toch regelmatig want ik zie je genoeg bovenaan de lijst staanquote:Op donderdag 6 december 2007 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Hyves
Ik vergeet steeds dat ik dat ook nog heb... doe er echt helemaal niks mee.
Liev. Mijn jongste deed dat ook vaakquote:Op donderdag 6 december 2007 23:24 schreef SeaOfLove het volgende:
Ahhh ging ik Milou net even een kusje geven, ligt ze gewoon niet in haar bed![]()
Stiekum toch maar in mama's bed gekropen
kom er maar bij heur, plek zat als Milou niet het hele bed in beslag neemtquote:Op donderdag 6 december 2007 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil ook in SOL's bed kruipen, lekker warm
Milou heeft de afgelopen jaren altijid bij mij in bed gelegen en ben het dus aan het afleren. Gaat heel de week al goed ( ze kruipt er alleen nog maar bij om een uur of 5 's nachts maar dan lig ik in diepe slaap), behalve vanaaf dusquote:Op donderdag 6 december 2007 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Liev. Mijn jongste deed dat ook vaak
Nu niet meer hoor, hij is 20 en staat op het punt van samenwonen
Ja, want ik wil niet bij ColdFeet in bed. Die kouwe voeten in mijn ballen vind ik maar helemaal niets.quote:Op donderdag 6 december 2007 23:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom er maar bij heur, plek zat als Milou niet het hele bed in beslag neemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |