ik las vibratorquote:Op donderdag 6 december 2007 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
vindaloo met rijst, lekker.
Blijft hij lang weg?quote:Op donderdag 6 december 2007 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis, manlief zit in Frankrijk
Oh das lekker kort. Zoiets hebben wij hier ook geregeld sindsquote:Op donderdag 6 december 2007 17:50 schreef ColdFeet het volgende:
Nee hoor, hij is morgenavond alweer terug.
Hij gaat met de trein, hij sms'te net dat de tram uitviel en dat ie dus van ergens Transvaal naar HS heeft gelopen/gerendquote:Op donderdag 6 december 2007 17:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh das lekker kort. Zoiets hebben wij hier ook geregeld sindseen nieuwe baan heeft alleen dan gaat hij naar die Heimat
![]()
Oh handigquote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij gaat met de trein, hij sms'te net dat de tram uitviel en dat ie dus van ergens Transvaal naar HS heeft gelopen/gerend
Nou, ik vind mezelf helemaal niet zo klef hoor. Ben vorig jaar bijv 4 maanden weggeweest...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:28 schreef Den_Haag het volgende:
wat is iedereen toch klef. Ik kan gewoon een paar weken weg voor het werk. Ook toen ik nog een vriendin had.
Wou zelf een jaartje of 2 in het midden-oosten gaan werken maar het salarisbod was te mager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |