Goeie openingszinquote:Op woensdag 5 december 2007 21:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd gezeik met bassisten...
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:05 schreef Aresdreams het volgende:
hmmmm, misschien met je dan werken aan zelf bevredeging?
maar ff serrieuser... werken bij KPN?
UPC beter dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat heb je in de aanbieding?
Eigenlijk heb ik een aangeboren aversie tegenover KPN wegens mijn bedroevende ervaringen met dit bedrijf
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
UPC beter dan?
maar je moet dan ook gewoon voor de zakelijke markt gaan, kan je lachen
Staat toch 1 showquote:Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Dupje het volgende:
Haaaaaaaaaai
Las ik nou RATM op Rock am Ring 2008 in vorig topic? Zou Pinkpop dan ook optie zijn? Of doen ze echt maar 1 show in Europa?
Kan je niks aan doen het was ook 1 héle zin.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:54 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ah heb niet alles heel precies gelezen.
Hmm jammer dus.
Niet waarquote:Op donderdag 6 december 2007 17:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je niks aan doen het was ook 1 héle zin.
Later kwam pas deze:quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef -Menn0- het volgende:Rage Against The Machine en Metallica op Rock Am Ring 2008
En daar had ik dus overheen gelezenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee ze zijn niet weer bij elkaar, ze doen dit jaar 4 shows. Drie in amerika, uno in europa
klinkt als...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...Dus daar ook geen ervaring mee, hoor alleen anderen daar altijd over klagen
KPN is echt een firma die heel gauw hun verantwoordelijkheid afschuift op anderen, als vervolgens blijkt dat de fout toch bij hun lag, weten ze ineens nergens van...
EditL: Laat maarquote:Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat klopt toch niet, dit jaar 4 shows, 3 in amerika en 1 in europa... gezien roxk am ring niet dit jaar is?
dat is dan een beetje stomquote:Op donderdag 6 december 2007 17:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Niet waarHeb t net nog nagekeken.
Heb alleen de eerste post van Menno gelezen, daar stond dit in:
[..]
Later kwam pas deze:
[..]
En daar had ik dus overheen gelezen![]()
Ik oooooooooooooooooooook!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is dan een beetje stom![]()
![]()
Maarja hoop dat het meer shows worden danwil ze té graag nog een keer zien
Ah mwa, niet zo'n last van. RATM zal nooit in mini zaaltje spelen, dus of je ze nou op festival of in bijv de Arena ziet maakt me ook niet veel uit.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Mja bij RaR en Pinkpop is het zo hatelijk dat die hele meuk voor 1 groot podium staatdaarom mijd ik die zooi dus
Nouja ik hoef iet op 300 meter er vanaf te gaan staanquote:Op donderdag 6 december 2007 17:14 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ah mwa, niet zo'n last van. RATM zal nooit in mini zaaltje spelen, dus of je ze nou op festival of in bijv de Arena ziet maakt me ook niet veel uit.
Ik dus welquote:Op donderdag 6 december 2007 17:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik hoef iet op 300 meter er vanaf te gaan staan
Kleine zaaltjes okee dat soweiso niet maar toch hier zit ik nou ook niet echt op te wachten
Ohzo, naja, ik weet dus nog niet of t Pinkpop of RaR wordt, maar iig 1 van die 2 (en daarnaast nog wel wat festivals)quote:
Hallo, ik kom net van mijn werk en dan gaan jullie hier nog eens verder.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
UPC hebben we gelukkig niet bij ons in Limburg...Dus daar ook geen ervaring mee, hoor alleen anderen daar altijd over klagen
KPN is echt een firma die heel gauw hun verantwoordelijkheid afschuift op anderen, als vervolgens blijkt dat de fout toch bij hun lag, weten ze ineens nergens van...
ik heb geen idee, maar ik ga 29-2 wel naar HIM !!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 16:37 schreef Dupje het volgende:
Haaaaaaaaaai
Las ik nou RATM op Rock am Ring 2008 in vorig topic? Zou Pinkpop dan ook optie zijn? Of doen ze echt maar 1 show in Europa?
Gecondoleerd dudequote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik ga 29-2 wel naar HIM !!!!![]()
![]()
Hehe niet echt mijn ding, maarem, leuk!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik ga 29-2 wel naar HIM !!!!![]()
![]()
waar? niet dat ik er heen ga, maar toch altijd leuke band om live te zienquote:Op donderdag 6 december 2007 17:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe niet echt mijn ding, maarem, leuk!
Ik ga maandag naar Apocalyptica
Naja, wie weet nemen ze deze tour wel iemand mee. Zou wel mooi zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Oe die zijn wel heel vet live![]()
Alleen jammer dat die vocals toch missen maar heeft ook weer wel wat
013!quote:Op donderdag 6 december 2007 18:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waar? niet dat ik er heen ga, maar toch altijd leuke band om live te zien
Ja heel erg eigenlijk 81/85, clean blijft echt nog mooi in de hals, in de brug scheurt ie als een gek maar daar klinkt het clean weer blikkerig en gaar maarja daar is dat element ook niet voorquote:Op donderdag 6 december 2007 18:05 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En, bevallen die EMGs je nog Dribbel? 81/60?
Tis toch nog geen carnaval?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zondag optreden voor mensen met vleugeltjes om en elvenoortjes opgeplakt..
Wel zorgen dat er foto's komen danquote:Op donderdag 6 december 2007 18:08 schreef Witchfynder het volgende:
Zondag optreden voor mensen met vleugeltjes om en elvenoortjes opgeplakt..
Je kan ook zondag naar Groningenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:09 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
oke dan, jammer dat maandagen niet echt geschikt zijn pour moi
Hell yeah.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel zorgen dat er foto's komen dan
Life is good!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:35 schreef -Menn0- het volgende:Rage Against The Machine en Metallica op Rock Am Ring 2008
De ene site zegt 4 de andere zegt meer. Als de site van RATM meerdere aangeeft denk ik dat het veilig is om er vanuit te gaan dat er meer doenquote:Op donderdag 6 december 2007 17:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar dat klopt toch niet, dit jaar 4 shows, 3 in amerika en 1 in europa... gezien rock am ring niet dit jaar is?
van de RATM site:
* 18 January - Auckland, AUS - MT Smart Stadium
* 20 January - Gold Coast, AUS - Parklands
* 22 January - Syndey, AUS - Sydney Entertainment Centre
* 25 January - Sydney, AUS - Sydney Showgrounds
* 28 January - Melbourne, AUS - Flemington Racecourse
* 30 January - Melbourne, AUS - Festival Hall
* 1 February - Adelaide, AUS - Adelaide Showground
* 3 February - Perth, AUS - Claremont Showground
* 7 February - Osaka, JPN - Osaka Castle Hall
* 9 February - Tokyo, JPN - Tokyo Makuhari Messe
* 10 February - Tokyo, JPN - Tokyo Makuhari Messe
dates voor volgend jaar...
ik geloof niet echt in de 4 shows verhaal meer
Ik was van plan om volgend jaar geen festival in het buitenland te bezoeken, maar misschien volgend jaar voor de 2e keer naar RaR.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Life is good!![]()
Dit jaar dus voor het eerst naar RAR!![]()
[..]
De ene site zegt 4 de andere zegt meer. Als de site van RATM meerdere aangeeft denk ik dat het veilig is om er vanuit te gaan dat er meer doen
RaR is toch Duitsland?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was van plan om volgend jaar geen festival in het buitenland te bezoeken, maar misschien volgend jaar voor de 2e keer naar RaR.
Is vorig jaar erg goed bevallen, niet lang wachten voor het eten en drinken, aanhanger, koelkast, aggregaat, stereo, bbq en kratjes bier mogen gewoon mee de camping op.
Ik heb RATM gelukkig in 1994 al op pinkpop gezien maar dat is veel te lang geleden.
-edit-
Hmmm Ik zie net de rest van wat er bevestigd is, dat is nog niet zo heel bijzonder. Nog maar even afwachten of er nog iets interessants bij komt.
Kwa maatschappijkritiek bedoel jequote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Cynic het volgende:
Een reünie van de RaRa zou ook wel tof zijn.
Daar kan RATM nog een puntje aan zuigen.
Klopt.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 20:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben er daar achtergekomen dat er ook best wel leuke duitsers zijn.
als je m'n zanger en toetseniste ziet, doe ze de groetenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, maar wel Midwinterfair..
www.archeon.nl
NOG verder wegquote:Op donderdag 6 december 2007 18:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Je kan ook zondag naar GroningenOosterpoort.
Amsterdam is uitverkocht..
dat dacht ik dus ook (mijn bron was dus ook www.ratm.com, zover ik weet de officiele site)quote:Op donderdag 6 december 2007 18:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Life is good!![]()
Dit jaar dus voor het eerst naar RAR!![]()
[..]
De ene site zegt 4 de andere zegt meer. Als de site van RATM meerdere aangeeft denk ik dat het veilig is om er vanuit te gaan dat er meer doen
Ja, ik ken 1 cd van hun... maar wtf?!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:26 schreef Dupje het volgende:
Iemand die Hawthorne Heights kent?
Naja, die gitarist (Casey Calvert) is overleden in zn slaap ofzo...
Zo te lezen een longembolie... freaky... daar was een klasgenote van mij ook aan overleden...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:26 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Had ie zeker te diep gesneden voor ie ging slapen
Zaterdag loop ik er wel rond. Ga oa Svidgar wel ff live zien.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:27 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
als je m'n zanger en toetseniste ziet, doe ze de groeten
edit: als ze zondag zouden gaan ipv zaterdag![]()
Mja, hij was maar 26 jaar! Vond het ook nogal schokkend.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zo te lezen een longembolie... freaky... daar was een klasgenote van mij ook aan overleden...
Ontzettend crap zeg... en ik moet zo weer ff naar de uni, regenpak kan ik niet vindenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, hij was maar 26 jaar! Vond het ook nogal schokkend.
Edit: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus wat een wind.
Doe je je samurai outfit aan. Moet ook wel wat bescherming bieden. Die helm sowieso.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ontzettend crap zeg... en ik moet zo weer ff naar de uni, regenpak kan ik niet vinden
denk neit dat me vriendin die graag uit elkaar gehaald ziet worden, sorryquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:31 schreef Deansensitized het volgende:
Kan iemand met een Boss CE-2 Chorus even checken hoeveel draadjes er aan dat output blokje gesoldeerd zitten?
Och,... heb gewoon de druppels met mijn katana gespleten... geen spatje nat geworden... Samurai zijn zo overrated... stelletje blaaskaken met veel poeha. Ninja's zijn veel praktischer.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:43 schreef Aresdreams het volgende:
gewoon zo hard rennen dat je de regendruppels kan ontwijken
Een samurai is totaal niet praktisch... al die rituelen met zwaarden trekken,... om de vijand heen lopen. Een ninja pakt gewoon zijn handkruisboog en schiet een pijl tussen zijn ogen of werpt wat sterretjes naar 'm toe,... voila. Meer tijd om koffie te drinken daarna en te gaan sushihappen met zijn andere ninja-matties...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:04 schreef Aresdreams het volgende:
samurais zijn veel gaver dan ninja's
RaRa, was dat niet dat extreemlinkse geteisem die jarenlang Esso's en Makro's in de fik gezet heeft?quote:Op donderdag 6 december 2007 20:21 schreef Cynic het volgende:
Een reünie van de RaRa zou ook wel tof zijn.
Joa ik moest ook naar uni. Vanaf hier wel half uurtje fietsen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ontzettend crap zeg... en ik moet zo weer ff naar de uni, regenpak kan ik niet vinden
We konden samen fietsenquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:40 schreef Dupje het volgende:
[..]
Joa ik moest ook naar uni. Vanaf hier wel half uurtje fietsen.
Gelukkig viel regen op dat moment nog wel mee
Whahaha ja had gekund.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |