cultuurbarbaarquote:Op donderdag 6 december 2007 16:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als je dit werk ziet, is het terecht dat hij over is gestapt op vierkantjes.
Nee ik bedoelde eerst iemand anders, maar het is een goede redenatie.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Ruben van der Meer = Gabbertje = Blokkertje als je Mondriaan bedoelde?
mag jij Piet zeggen?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet dat Piet voorheen wat anders schilderde dan abstracte ruitjes en lijnen, dus daarom hem maar gekozen...
Even een wat lastigere (denk ik):
Wat is de medische naam van een ontsteking van zowel het straalvormig lichaam als van het regenboogvlies (iris) in het oog?
Deze komt nog het meeste in de buurt...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Irisitis?
Hoe kom je dan op de antwoorden die je geeft?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef WooZ het volgende:
dit heeft overigens geen zak met algemene kennis te maken
omdat ik nu in een practicum oogheelkunde zitquote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op de antwoorden die je geeft?
Waar je al niet kan komen met mbo zwakstroom...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
omdat ik nu in een practicum oogheelkunde zit
Wat is je punt?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:26 schreef WooZ het volgende:
blablabla bij een iridocyclitis kan je een vekleving krijgen van de blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |