We hebben reeds een winnaarquote:Op donderdag 6 december 2007 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Mondriaan?
Ja maar ik vond het gewoon zo'n stom antwoord, wist wel wat ik bedoelde. Maarja dan kom ik maar in de 'problemen', heb sowieso nog 0 punten.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt beter helemaal niet editten. Vandaag of morgen kom je daarmee in de problemen enne, uitlachen om antwoorden doen we niet heur. Dit schilderij is een vroeg werk van een wereldberoemde Nederlandse schilder die later een ander genre schilderde. Let trouwens eens op de kwaliteit waarmee dit is neergezet, vooral dat moeras achtige op de voorgrond, perfect, echt een hele goede schilder.
Als je dit werk ziet, is het terecht dat hij over is gestapt op vierkantjesquote:Op donderdag 6 december 2007 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt beter helemaal niet editten. Vandaag of morgen kom je daarmee in de problemen enne, uitlachen om antwoorden doen we niet heur. Dit schilderij is een vroeg werk van een wereldberoemde Nederlandse schilder die later een ander genre schilderde. Let trouwens eens op de kwaliteit waarmee dit is neergezet, vooral dat moeras achtige op de voorgrond, perfect, echt een hele goede schilder.
cultuurbarbaarquote:Op donderdag 6 december 2007 16:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Als je dit werk ziet, is het terecht dat hij over is gestapt op vierkantjes.
Nee ik bedoelde eerst iemand anders, maar het is een goede redenatie.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Ruben van der Meer = Gabbertje = Blokkertje als je Mondriaan bedoelde?
mag jij Piet zeggen?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet dat Piet voorheen wat anders schilderde dan abstracte ruitjes en lijnen, dus daarom hem maar gekozen...
Even een wat lastigere (denk ik):
Wat is de medische naam van een ontsteking van zowel het straalvormig lichaam als van het regenboogvlies (iris) in het oog?
Deze komt nog het meeste in de buurt...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Irisitis?
Hoe kom je dan op de antwoorden die je geeft?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef WooZ het volgende:
dit heeft overigens geen zak met algemene kennis te maken
omdat ik nu in een practicum oogheelkunde zitquote:Op donderdag 6 december 2007 16:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je dan op de antwoorden die je geeft?
Waar je al niet kan komen met mbo zwakstroom...quote:Op donderdag 6 december 2007 16:10 schreef WooZ het volgende:
[..]
omdat ik nu in een practicum oogheelkunde zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |