en luxemburgs heet formeel Letzeburgesch/Letzeburgs, maar dat zal geen probleem zijnquote:
ik doe het wel, heb er toch nog een staan van vannachtquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:48 schreef SaskiaR het volgende:
Roehoeoeoef???
het jaar kloptquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:02 schreef tomtomaat het volgende:
1950 Fangio?
En nu is het jaar bekend, maar de coureur niet...quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:57 schreef Mobster273 het volgende:
-edit-jaarvragen moeten vermeden worden ja, maar ik gok dat als je weet wie het is je het jaar ook wel weet
tja, tikkeltje onverwacht, maar goedquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu is het jaar bekend, maar de coureur niet...
Hij heeft in de Formule 1 nooit voor Lancia gereden...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:34 schreef tomtomaat het volgende:
Ik weet dat hij een teamgenoot (Lancia) van Fangio was, maar zijn naam komt maar niet.....
dat wel ja, in 50 en 51 voor alfa, daarna tot en met 55 voor Ferrariquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:36 schreef tomtomaat het volgende:
Alfa was het trouwens.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Stel zelf maar een vraag die je onder de noemer 'Algemene kennis' kan scharen...
Tsja, je moet maar net iemand uit de race-/autohoek hier aantreffen en dat zijn er maar weinig...quote:
zoals synthesizers van het merk korg zeker....quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, je moet maar net iemand uit de race-/autohoek hier aantreffen en dat zijn er maar weinig...
je kan toch wel uit een meer algemene hoek (denk bijv. aan vakken die iedereen op school heeft gehad of zo) een vraag verzinnen, keuze te over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |