Wij zijn in 2005 met het openbaar vervoer gegaan. Viel echt reuze mee, ook qua prijs (als je OV hebt, hoef je pas te betalen als je de grens over bent). ICE vanaf Arnhem CS naar Keulen, daar overstappen op een stoptrein naar Koblenz Hbf en dan door met de shuttlebus naar de Nürburgring. Gewoon even naar een International-office op de grotere NS-stations gaan en offerte laten maken. Dus niet via internet, dan zijn de prijzen vaak hoger. Als je vroeg boekt, krijg je vaak ook nog de nodige korting. Vooral relaxed in de ICE is de bar, ergens halverwege de treinquote:Op woensdag 30 januari 2008 21:36 schreef Bajaz het volgende:
Hoe gaan de meeste fokkers hier naar rock am ring?
Ik wil met 2 vrienden gaan maar we beschikken niet over een rijbewijs, maar openbaarvervoer komt me toch een potje duur uit zeg...
minstens net zo slecht maar verder is alles leuker dan werchterquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt mijn eerste Rock am Ring. Zijn er nog zaken waar ik rekening mee dien te houden? En welke camping is het tofst? (Veel Nederlanders bijv.)
Zijn op RaR de was / douche mogelijkheden net zo slecht als op Rock Werchter? Ik hoop het niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
minstens net zo slecht maar verder is alles leuker dan werchter
en dat er veel nederlanders zijn betekent niet dat het een leuke camping is hoortis leuker om je open te stellen voor zoveel mogelijk andere nationaliteiten
Top, gezellig! Hoor het wel als je gaat. Het wordt dit jaar idd gewoon weer B5. Niet te ver van het festivalterrein af en ook niet meteen vol na opening op woensdag. Kan de rest van de groep ook gewoon bij ons komen kamperenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Mocht het dit jaar weer RaR worden dan ben ik weer van de partij Klingon
nope, lowlands is echt het walhalla op sanitair gebied, zo goed heb je het (bijna) nergensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]ze hebben daar toch wel net zulke badhuizen als op Lowlands he? Niet zoals op RW dat je je bij een greppel staat te wassen
Welke camping raad je me aan?
weten jullie trouwens hoe laat B5 open gaat? vorig jaar kwamen we woensdag tussen de middag aan maar die plek die we hadden was zo relaxt dat ik bereid ben dit jaar dinsdagnacht te gaan rijden om smorgens heel vroeg aan te komenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:19 schreef Klingon het volgende:
[..]
Top, gezellig! Hoor het wel als je gaat. Het wordt dit jaar idd gewoon weer B5. Niet te ver van het festivalterrein af en ook niet meteen vol na opening op woensdag. Kan de rest van de groep ook gewoon bij ons komen kamperen
ja in principe 80.000 PER festival dus ik betwijfel dat er al 55.000 kaarten per festival verkocht zijn, ik denk voor rar en rip samenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:29 schreef Kidney_Bean het volgende:
De line-up dit jaar is echt goed! Ik twijfel ook om te gaan.. Hoeveel kaarten kunnen er totaal verkocht worden? (want er zijn er al 55.000 verkocht....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |