jeumig. gezelligquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Schoonvader is aannemer... en daar wonen we idd ook... Kun je u de spanningen een beetje voorstellen?
Kunnen, met plezier... maar we kwamen blijkbaar al heel ondankbaar over toen we zeiden dat we echt volgende zomer willen verhuizen omdat deze situatie al lang genoeg geduurd heeft (netter gezegd natuurlijkquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
jeumig. gezellig
hadden jullie niet voor de overbrugging ergens iets kunnen huren?
tis dat ik geen schoonouders heb, maar denk niet dat ik daar zou willen wonen
Dat kan ik vanuit een familielid bevestigen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef leonieke het volgende:
Btw, indien bij schoonouders gaan wonen te vermijden is: zeker doen
Mja, maar iedereen die daar langer dan een kwart nanoseconde over nadenkt, weet zelf ook wel dat dat met boter en suiker de slechtste zet van het bord is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef leonieke het volgende:
Btw, indien bij schoonouders gaan wonen te vermijden is: zeker doen
De CIA komt straks in de problemen omdat opnames van verhoren WEL vernietigd zijn, terwijl het OM in Nederland in zwaar weer zit omdat opnames van (vriendjes van) Holleeder juist NIET vernietigd zijn. Huh?quote:122 Teletekst vr 07 dec
CIA vernietigt opnames verhoren
` De CIA heeft video-opnames vernietigd
waarop strijders van al-Qaida worden
ondervraagd.Dat heeft de Amerikaanse
inlichtingendienst zelf bekendgemaakt.
Volgens CIA-directeur Hayden waren de
gebruikte verhoortechnieken legaal.Hij
liet de banden vernietigen om beambten
van de CIA tegen wraakacties van
al-Qaida te beschermen.Volgens de New
York Times toonden de beelden juist
wel martelingen en zijn ze om die reden
vernietigd.
Het is nu de vraag of er informatie is
achtergehouden tijdens de hoorzittingen
van het Congres over 11/9.Daardoor kan
de top van de CIA in problemen komen.
volgende nieuws financieel sport
Mja, soms heb je niet alles zelf in de hand en zijn er situaties waardoor dit de beste oplossing was die toen voorhanden was.quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar iedereen die daar langer dan een kwart nanoseconde over nadenkt, weet zelf ook wel dat dat met boter en suiker de slechtste zet van het bord is natuurlijk.
Stom gedoequote:Op vrijdag 7 december 2007 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is toch wel heel erg typisch, op zich
[..]
De CIA komt straks in de problemen omdat opnames van verhoren WEL vernietigd zijn, terwijl het OM in Nederland in zwaar weer zit omdat opnames van (vriendjes van) Holleeder juist NIET vernietigd zijn. Huh?
Je bedoelt "scheen"quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:45 schreef leonieke het volgende:
Mja, soms heb je niet alles zelf in de hand en zijn er situaties waardoor dit de beste oplossing was die toen voorhanden was.
Moest het mogelijk geweest zijn, hadden we dat niet gedaan hoor.
jaquote:
Nou, en WAT een geweldige oplossing was het, hmm?quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:49 schreef leonieke het volgende:
Maar eigenlijk ook wel een beetje de enige aangezien het heel erg dringend was..
Dat valt toch reuze mee? Ik ben gewoon toe aan weekendquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja
Zeg, heb je geen serviesgoed bij de hand of zo? Je bent duidelijk toe aan "iets kapot gooien" jij
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, en WAT een geweldige oplossing was het, hmm?
Maar goed, als je alles van tevoren weet, kan je voor een dubbeltje de wereld rond
Hoe is het ondertussen met je?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
InderdaadEn dan zou ik me ook veel minder zorgen moeten maken over bepaalde zaken
Nog wat draaierig eigenlijk. Vannacht niet goed geslapen omdat ik het gevoel had dat ik ging flauwvallen zoals de kamer draaide (nee, geen alcohol gedronkenquote:
Was het maar van de alcohol dus, dan had je ervoor iig nog een beetje lol gehadquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog wat draaierig eigenlijk. Vannacht niet goed geslapen omdat ik het gevoel had dat ik ging flauwvallen zoals de kamer draaide (nee, geen alcohol gedronken)
Voor de rest: het is straks weekend
(en ik was even weg omdat we hier een noodgeval hadden)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |